MAccord 0 #1 Публикувано 27 Юли, 2016 Здравейте хондаджий имам проблем с колата.Вчера прибирайки се от почивка преди да вляза в бензиностанцията,след изключване от скорост колата изгасна.Бях изминал около 80 км.Резервоара беше наполовина пълен..пробвах да запаля 2-3 пъти но нищичко.Реших да заредя 15л. 100-октанов бензин,понеже от доста време карам с 95 пробвах да запаля от 2-рия път с малко газ запали.Искам да разбера от какво може да е като вървеж няма никакъв проблем.Имам съмнения за горивен филтър или ми казаха дроселова клапа..колата е 2001 1.8 vtec 136 Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #2 Отговорено 27 Юли, 2016 Здравей и добре дошъл.Дай малко повече инфо за автомобила. Пробег,от кога го ползваш,обслужван ли е,ангренаж кога е сменен,има ли газ.?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #3 Отговорено 28 Юли, 2016 Колега, в профила ти пише, че караш Акорд 7, а описанието 2001, 1.8, 136 коня е 6-та генерация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAccord 0 #4 Отговорено 28 Юли, 2016 Автомобила вече е с мен 3-та година.На 150 000км е,взет е на 114 000км сменен е ангренажа,ролки,пистов ремък(преди 1000км).Масло е сменяно за периода общо 3 пъти,карам с 10/40-не го гори..Няма газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAccord 0 #5 Отговорено 31 Юли, 2016 ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #6 Отговорено 1 Август, 2016 Нещо си нетърпелив....Предполагам си закарал колата до сервиз вече? При скромната информация ,която спеделяш за автомобила си е необходими да се проверят трите основни неща необходими за запалването: 1.Компресия - свързана с газоразпределнение ,налягане в цилиндрите,масло 2.Запалване - свещи,бубини,лули 3.Подаване на гориво-помпа,филтър,дюзи Вероятност за повреда на главно реле -отговарящо и за запалване и за подаване на гориво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове