Jump to content
Николай Димитров

Проблем със запалката

Recommended Posts

Привет,колеги!Искам да попитам трябва ли да свалям жабката да за сваля конзолата покрай пепелника и запалката?Имам нещо проблем със запалката,проверих бушона не е от него и сега трябва да сваля конзолата,понеже не мога да стигна отзад до самата запалка,за да проверя да няма прекъснат кабел или нещо такова.Благодаря предварително! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99248&p=1057443927 , може би това ще ти е от полза. Виж дали до кънектора идва напрежение. Свалянето на самата запалка май беше лесно. Няма нужда да сваляш жабката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сваля само запалката дали ще излезе с конектора през отвора,за да може да го замеря без да разглобявам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че не. Кабела май е закачен с щипка за пластмасата и не му позволява да излезе много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова и се засилих да сваля цялата конзола...мисля си че самата букса на запалката е откачена,но не мога да бръкна за да я закача..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99248&p=1057458397

 

Оказа се, че съм го играл тоя филм.

 

 

 

За целта се махат бутоните за аварийните и за подгрева на задния прозорец, под тях има два болта, следващата стъпка е да се махне кората под волана, тя се държи на 3 болта, 2 в ляво и 1 в дясно, развиват се и се издърпва. Следва да се махне пластмасата под конзолата, тази която държи пепелника и запалката. Отляво вече би трябвало да се виждат двата болта, които я държат там, от дясно трябва да се отвори жабката и се показват другите два... има и още два, единия е пред запалката, другия се вижда когато отворите пепелника и погледнете нагоре. След като тези 6 болта са развити кората просто се издърпва към скоростния лост, след което се откача буксата за запалката и осветлението на пепелника.

 Кората под волана, не е кората, която е около клемореда, а тази... която покрива бушоните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за помощта колега!Утре ще довърша разглабянето..накрая ако се окаже че просто е откачена буксата и съм разглабял толкова пластмаси само за да я закача хаха..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя всъщност конзолата на запалката може ли да излезе без да свалям тая горната на СД-то и парното?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...