Николай Димитров 8 #1 Публикувано 12 Юли, 2016 Привет,колеги!Искам да попитам трябва ли да свалям жабката да за сваля конзолата покрай пепелника и запалката?Имам нещо проблем със запалката,проверих бушона не е от него и сега трябва да сваля конзолата,понеже не мога да стигна отзад до самата запалка,за да проверя да няма прекъснат кабел или нещо такова.Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #2 Отговорено 12 Юли, 2016 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99248&p=1057443927 , може би това ще ти е от полза. Виж дали до кънектора идва напрежение. Свалянето на самата запалка май беше лесно. Няма нужда да сваляш жабката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #3 Отговорено 12 Юли, 2016 Ако сваля само запалката дали ще излезе с конектора през отвора,за да може да го замеря без да разглобявам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #4 Отговорено 13 Юли, 2016 Мисля, че не. Кабела май е закачен с щипка за пластмасата и не му позволява да излезе много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #5 Отговорено 13 Юли, 2016 Аз затова и се засилих да сваля цялата конзола...мисля си че самата букса на запалката е откачена,но не мога да бръкна за да я закача.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #6 Отговорено 13 Юли, 2016 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99248&p=1057458397 Оказа се, че съм го играл тоя филм. За целта се махат бутоните за аварийните и за подгрева на задния прозорец, под тях има два болта, следващата стъпка е да се махне кората под волана, тя се държи на 3 болта, 2 в ляво и 1 в дясно, развиват се и се издърпва. Следва да се махне пластмасата под конзолата, тази която държи пепелника и запалката. Отляво вече би трябвало да се виждат двата болта, които я държат там, от дясно трябва да се отвори жабката и се показват другите два... има и още два, единия е пред запалката, другия се вижда когато отворите пепелника и погледнете нагоре. След като тези 6 болта са развити кората просто се издърпва към скоростния лост, след което се откача буксата за запалката и осветлението на пепелника. Кората под волана, не е кората, която е около клемореда, а тази... която покрива бушоните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #7 Отговорено 13 Юли, 2016 Благодаря за помощта колега!Утре ще довърша разглабянето..накрая ако се окаже че просто е откачена буксата и съм разглабял толкова пластмаси само за да я закача хаха.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #8 Отговорено 13 Юли, 2016 Тя всъщност конзолата на запалката може ли да излезе без да свалям тая горната на СД-то и парното? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове