Vanio 5 #1 Публикувано 9 Юли, 2016 Здравейте От два дни имам проблем с ABS. Индикатора на таблото започна да свети постоянно. При палене на двигателя изгасва и след 5 мин. отново започва да свети. Проблема се появи след смяна на предните спирачни дискове. Възможно ли е от там да е станало нещо? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #2 Отговорено 10 Юли, 2016 (Редактирано) Възможно е ако сте прибрали цилиндърчетата принудително...ако сте сменяли накладки.Течноста не се връща обратно,а се изпуска а отгоре се долива нова DOT3/4.Обикновено долу седят утайките и парцалите ... АБС модулатора съдържа клапани,които не понасят обратно налягане. Ако източите малко течност да видите дали е мръсна или в казанчето се наблюдават черни утайки сменете течността няколко пъти да се промият магистралите и се изхвърли киречът. Втори вариант в сервиз да се направи тест на АБС модулатора..става за 40мин през Хонда софтуера и тогава да се вземат мерки според проблема. Смяната на дисковете не е проблем.Датчиците за АБС са на каретата.... Редактирано 10 Юли, 2016 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vanio 5 #3 Отговорено 10 Юли, 2016 Благодаря ти Ще пробвам това, което ми препоръча и ще пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sv5 2 #4 Отговорено 12 Юли, 2016 Здравей колега, Имах абсолютно същият проблем след смяна на дисковете. Според мен,това са чувствителни датчици и и възможно тяхноно нараняване в сервиза. Поне аз ходих в Хонда,закачиха колата на оригиналнана програма и излезе проблем в десния преден датчик за ABS. Понеже нов струва около 350 лв. се насочих към автоморга,където ми свалиха и го взех за 40 лв. След като го сложих,вече 3-та година няма плоблем. 3 съвета: 1-само оригиналната програма на Хонда може да ти намери кой точно данчик не работи.Един ако е развален изключва цялата система,докото не се възстанови. 2-ако вземаш датчик втора у потреба от автоморга,гледаш да е абсолютно същият модел кола и точно същият датчик/преден-ляв или преден-десен/.Ако вземеш от друго място колата не го приема. 3-направи уговорка в автоморгата,ако не стане на колата или излезе развален за можеш за го върнеш. Тези 3 грешки на мен лично ми ковстваха много време и нерви. Успех! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vanio 5 #5 Отговорено 20 Юли, 2016 Здравейте отново Все още не съм карал колата на диагностика. Преди няколко дни ми се наложи да пътувам. Беше по едни баири, където имаше здраво натискане на спирачките. На следващия ден, след палене на двигателя, сензора на ABS-а изгасна и не се включи, докато не изминах около 70 км. След това, минавам 20-тина метра и започва да свети непрекъснато. В събота ще я огледаме с приятеля, който смени дисковете. Чудя се дали да не сменя предните спирачни маркучи? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ARTU 1 #6 Отговорено 21 Ноември, 2016 (Редактирано) Съжалявам, че изравям стара тема, но имам същия проблем... Преди две седмици ми светна жълтата лампичка на ABS-а, а заедно с нея и червената за спирачките. Случи се в събота вечерта, та карах до понеделник сутринта, докато отворят сервиза на Хонда в Стара Загора. Отидох, но лампите вече си бяха угаснали и ми казаха, че нямало как да видят каква е грешката. ABS-ът си работи нормално три дни до четвъртък когато отново светнаха лампите и спря да работи. Иначе като спирачки няма проблеми. Отидох на сервиза, като ми казаха, че нямали букса за ABS-а, но измериха четирите датчика и казаха, че нямало проблем с тях - трябвало да търся модул втора ръка. защото цената на нов беше някаква супер космическа. След това отново лампите угаснаха за няколко дни и в неделя вечерта пак си светнаха. Идва зима и не ми се иска да я карам без ABS, живея из баирите и не мога без кола. Някакви идеи, с уговорка, че хич ме няма в техниката? Хондичката е Civic 1.4iS Aerodeck, 1999 година, 90 к.с. Имах смяна на карета преди година и смяна на задни накладки преди 6 месеца, заради блокирало цилиндърче. Редактирано 21 Ноември, 2016 от ARTU Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ARTU 1 #7 Отговорено 3 Декември, 2016 Благодаря за мненията! Значи след като купих модул се оказа, че вината не е в него. Проблемът е някъде по трасето - оксидиран кабел. Тепърва ще се търси точно къде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове