Jump to content
Guest ivaivalito

оглед на кола

Recommended Posts

Guest ivaivalito

здравейте пичове:P утре заминавам за софия да разгледам колите. По принсип знам какво да гледам набелязал сам си 2 Седана пета генерация , но има някои подробности които ми убягват. Мога да погледна в аутодатата,но не ми се струва достоверно. ако си харесам кола колко трябва да е компресията на Д15Б2 на всеки цилиндър и какво трябва да бъде отклонението?след това въпроса ми е за хидравликата-като завия в двете посоки гумите дори и леко да прискърцва значи ли, че има дефект? като я вдигна нещо по-особено освен шарнири,накраиници,лагери,амортисьори и маншьони на каретата друго по особено има ли за гледане?къде да гледам най-много за ражда освен веждите,прагове и дъно?освен компреция и омасляване за какво друго да прегледам двигателя?Очаквам мнения и предложения за по особено или някои хватки по особени за Хонда,които да знам и прегледам.Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AERODECK

Невярвам заради всеки клиент да свалят свещите и да мерят компресия.Гледай тампоните на задния мост.Разклати гърнетата.По износването на волана си направи сметка дали колата е на толкова километри,колкото и пише.Ауспуха трябва да е сух и да не е прекалено черен.Той си е черен,но да не е черно и мазно като сажди от кумин.Гледай при загряла кола,при рязко подаване на газ дали изпушва.Ако изпушва черно не е фатално - означава,че не изгаря бензина и най-често е ламбадата.Ако изпушва сиво,гаси и си тръгвай.Провери дали пръска помпичката за задното стъкло.Ако гайките на гумите са сваляни скоро нищо неможеш да разбереш,но ако отдавна не са сваляни се загледай в износването на гумите.Гледай за ръжда под резервната гума.По това,колко горе отделя съединителя също се разбира дали е въртян километража.Ако има ербеци ги огледай,защото ако са сработвали ги напъхват обратно и ги лепят за да не си личи.Загледай спирачните дискове за ръб или набръзденост.Ако съм до колата ще се сетя и за още,ама така немогаУспех !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер AERODECK пиши ако се сетиш и за други проблеми при хондите настаро ще са ни полезни на всички които искаме да си закупиме колица на старо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен кола на 12-13 години, която да е като чисто нова няма. Просто гледаш нещо да не тропа, щрака... това е. Таралеж в гащите е знам, но е така. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе покупката на кола на старо е въпрос на компромис, не може всичко да е екстра, всичко да е супер запазено, аз като я спазарих моята, видях че е пребоядисвана, беше сменяна предната броня (поне сменяна с оригинална) , защото италянчето я беше осуркало много кораво, но за сметка на това беше на реални 78к км, и салонът беше почти девствен (много запазен). :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...