Buchkata 1 #1 Публикувано 7 Юни, 2016 Здравейте, имам един странен проблем с моята хонда 2.2 дизел. Когато е студено нямаше такива проблеми, но като се позатопли и се почна и колкото по-топло е толкова повече го прави. Значи проблема е там, когато запаля и от ауспуха излиза бял пушек (огромно кълбо). Преди го правеше само като поседи 7-8 часа без да се кара, но сега и на 2-3 го прави. Отначало си помислих, че гори или масло или антифриз, но 7-9000 километра нямам загуби маслото и антифриза са си добре и не мърдат, но пушека е на големи кълба направо мъгла Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #2 Отговорено 7 Юни, 2016 (Редактирано) Първо провери стартера,дали върти дистатъчно добре.След това провери подгрева и дюзите. Редактирано 7 Юни, 2016 от KrIv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #3 Отговорено 7 Юни, 2016 Принципно горене на масло дава синкав пушек, на антифриз бял, но щом не спадат нивата, значи е нещо друго. На Авенсиса за 2г ми се беше случвало 3-4 пъти произволно, не разбрах от какво е. Все пак провери предложението на KrIv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #4 Отговорено 8 Юни, 2016 Сив(сивкав,аспоред някой и бял) пушек е и от неизгоряла нафта.Шприцована,но невъзпламенена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #5 Отговорено 8 Юни, 2016 Ако е антифриз излиза под формата на пара и ае разтваря много бързо във въздуха и почти не оставя диря. Облакът от неизгоряла нафта е е доста по-траен и се разнася около източника. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Buchkata 1 #6 Отговорено 8 Юни, 2016 Благодаря за отговорите. Стартера е наред, но за другото ще видим ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #7 Отговорено 8 Юни, 2016 Ако е антифриз излиза под формата на пара и ае разтваря много бързо във въздуха и почти не оставя диря. Облакът от неизгоряла нафта е е доста по-траен и се разнася около източника. И за това си прав! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове