skuck 44 #1 Публикувано 5 Юни, 2016 Здравейте! Преди време писах в групата във фейсбук с въпрос, как се активира светлинния клаксон на този автомобил. В последствие се оказа, че явно нещо не е наред в моят автомобил, щото като дръпна лоста назад (не чак да превключи къси - дълги) нищо не се случва. Тогава там ми писаха, че най-вероятно лоста не е в ред. Днес го свалих и тествах според сървиз менюъла. Лоста работи коректно. Та... въпроса ми е къде другаде да търся повредата? Някакво реле, бушон или....може би... моята кола наистина няма такава екстра от завода? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кръчмонавта 17 #2 Отговорено 8 Юни, 2016 До колкото те разбирам, искаш само да можеш да премигнеш с дългите(да предупредиш насрещното движение за нещо или да пропуснеш някого и да му дадеш сигнал), тогава не, нямаш такава опция и нито един друг сивик я няма(така са проектирани лостчетата). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #3 Отговорено 8 Юни, 2016 А ти, ако можеш да ми обясниш кой сивик я няма, защото, аз съм я имал на всичките които съм имал и карал. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 353 #4 Отговорено 8 Юни, 2016 Има я, има я. Даже вчера я ползвах да сигнализирам за катастрофиралия тир до село Микре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #5 Отговорено 8 Юни, 2016 Има си я ! Ако отвориш лоста ще видиш че в него има пластини ... виж кои пластини трябва да дават контакт като го дръпнеш към теб. Както е отворен ще видиш едни пластмасови "зъби" да натискат тези пластитни ... Мериш с мултицед дали има верика между тях като го дръпнеш и разбираш дали работи коректно. Може да не затваря веригата между пластините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кръчмонавта 17 #6 Отговорено 8 Юни, 2016 Crazy job споко човече, окей може би съм се объркал, обаче когато го дръпнеш към теб лостчето превключваш на къси-дълги, обаче не можеш да премигнеш само(можеш, но не докрая защотото тогава превключва) или аз се бъркам, защото при мен на две 6ци ми е било така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #7 Отговорено 8 Юни, 2016 Е то логиката в премигането е да не го дърпаш до края, просто да се получи лек контакт между пластините и като го пусне да не е превключило на дълги а просто да си премигнал. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 353 #8 Отговорено 8 Юни, 2016 Така така, малко на чалъм е. На някои марки пък клаксона го правят да е напред, за да не се мъчиш да уцелваш междината между къси и дълги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #9 Отговорено 8 Юни, 2016 Както съм написал в първия пост - лостчето работи, тествах го с мултицета. Търсим повредата някъде другаде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #10 Отговорено 8 Юни, 2016 А само дълги имаш ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #11 Отговорено 10 Юни, 2016 А само дълги имаш ли ? Имам. Тоест като завъртя лостчето на фарове и като дръпна назад да превключи - пускат се дългите. Всичко имам, само светлинен клаксон - не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 353 #12 Отговорено 11 Юни, 2016 (Редактирано) Т.е. между къси и преди да прещрака на дълги - нищо? Нали знаеш, че клаксона пали къси+дълги, не само дълги. Трябва ти цялостна ревизия на тази верига. Ключа си го замерил. Продължи по кабели, букси и релета да видиш кво става. Отвори сервизното и виж цветове на кабели и разположение на букси, релета. Че се оправи, къде ше оди. Нямам много време в момента, иначе бих ти ги извадил с точност по кое да ровиш. Като слагах модула за дневни светлини схемите помогнаха много. Едно е да знаеш кое къде е и директно да го хванеш, друго е като гламав да дърпаш и мериш кабели. В тая тема съм цитирал схемите: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=75108 Редактирано 11 Юни, 2016 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 353 #13 Отговорено 11 Юни, 2016 (Редактирано) Излъгах те. Къси + дълги е само когато късите за включени от лоста, тогава при клаксон палят дългите, късите оставят да светят без промяна. При изгасени светлини с клаксона ще светнат само дългите. Щом дългите ти работят, търси проблема в оградения участък: Има ли напрежение на входа на клаксона? Ако буксите позволяват мери под напрежение, със захранен ключ. Мери в точката след контакта на клаксона - там трябва да имаш 12V при натиснат бутон. Ако там имаш 12V, следва да провериш връзката между клаксона и общата точка на дългите. Това е. Редактирано 11 Юни, 2016 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pelmel 7 #14 Отговорено 21 Юни, 2016 Здравейте колеги, Септември месец 2015 пътувах за Хърватия на екскурзия,Колата е англичанка.Та на връщане карах цяла вечер.На средата на пътя като исках да превключа от къси на дълги, дългите ги нямаше тоест оставаше на габарит(мрак), като върна на къси има къси.Като се прибрах в България отворих зад волата има две пластмаси.Където лостчето за светлини отляво влиза във волата виж дали не ти се е зацапало вътре при мен беше направо плесенясало и не правече контакт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове