Jump to content
skuck

Civic 6 (EK3) няма светлинен клаксон

Recommended Posts

Здравейте!

 

Преди време писах в групата във фейсбук с въпрос, как се активира светлинния клаксон на този автомобил. В последствие се оказа, че явно нещо не е наред в моят автомобил, щото като дръпна лоста назад (не чак да превключи къси - дълги) нищо не се случва. Тогава там ми писаха, че най-вероятно лоста не е в ред. Днес го свалих и тествах според сървиз менюъла. Лоста работи коректно. Та... въпроса ми е къде другаде да търся повредата? Някакво реле, бушон или....може би... моята кола наистина няма такава екстра от завода?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото те разбирам, искаш само да можеш да премигнеш с дългите(да предупредиш насрещното движение за нещо или да пропуснеш някого и да му дадеш сигнал), тогава не, нямаш такава опция и нито един друг сивик я няма(така са проектирани лостчетата).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти, ако можеш да ми обясниш кой сивик я няма, защото, аз съм я имал на всичките които съм имал и карал.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има я, има я. Даже вчера я ползвах да сигнализирам за катастрофиралия тир до село Микре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си я ! Ако отвориш лоста ще видиш че в него има пластини ... виж кои пластини трябва да дават контакт като го дръпнеш към теб. Както е отворен ще видиш едни пластмасови "зъби" да натискат тези пластитни ... Мериш с мултицед дали има верика между тях като го дръпнеш и разбираш дали работи коректно. Може да не затваря веригата между пластините. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Crazy job споко човече, окей може би съм се объркал, обаче когато го дръпнеш към теб лостчето превключваш на къси-дълги, обаче не можеш да премигнеш само(можеш, но не докрая защотото тогава превключва) или аз се бъркам, защото при мен на две 6ци ми е било така. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то логиката в премигането е да не го дърпаш до края, просто да се получи лек контакт между пластините и като го пусне да не е превключило на дълги а просто да си премигнал.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така така, малко на чалъм е. На някои марки пък клаксона го правят да е напред, за да не се мъчиш да уцелваш междината между къси и дълги. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както съм написал в първия пост - лостчето работи, тествах го с мултицета. Търсим повредата някъде другаде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А само дълги имаш ли ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А само дълги имаш ли ? 

Имам. Тоест като завъртя лостчето на фарове и като дръпна назад да превключи - пускат се дългите. Всичко имам, само светлинен клаксон - не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Т.е. между къси и преди да прещрака на дълги - нищо? Нали знаеш, че клаксона пали къси+дълги, не само дълги. Трябва ти цялостна ревизия на тази верига. Ключа си го замерил. Продължи по кабели, букси и релета да видиш кво става. Отвори сервизното и виж цветове на кабели и разположение на букси, релета. Че се оправи, къде ше оди. Нямам много време в момента, иначе бих ти ги извадил с точност по кое да ровиш. Като слагах модула за дневни светлини схемите помогнаха много. Едно е да знаеш кое къде е и директно да го хванеш, друго е като гламав да дърпаш и мериш кабели. 

 

В тая тема съм цитирал схемите:

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=75108

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Излъгах те. Къси + дълги е само когато късите за включени от лоста, тогава при клаксон палят дългите, късите оставят да светят без промяна. При изгасени светлини с клаксона ще светнат само дългите.

 

Щом дългите ти работят, търси проблема в оградения участък:

 

 

post-23991-0-82215400-1465642463_thumb.jpg

 

Има ли напрежение на входа на клаксона? Ако буксите позволяват мери под напрежение, със захранен ключ. Мери в точката след контакта на клаксона - там трябва да имаш 12V при натиснат бутон. Ако там имаш 12V, следва да провериш връзката между клаксона и общата точка на дългите. Това е.

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Септември месец 2015 пътувах за Хърватия на екскурзия,Колата е англичанка.Та на връщане карах цяла вечер.На средата на пътя като исках да превключа от къси на дълги, дългите ги нямаше тоест оставаше на габарит(мрак), като върна на къси има къси.Като се прибрах в България отворих зад волата има две пластмаси.Където лостчето за светлини отляво влиза във волата виж дали не ти се е зацапало вътре при мен беше направо плесенясало и не правече контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...