Dimteam 1 #1 Публикувано 14 Май, 2016 Здравейте , Колеги! Извинявам се ако вече има такава тема и е обсъждано ама аз лично в търсачката не намерих това което ме интересува! Та въпроса ми е някой от колегите с Акорд 6-та дали е слагал от тези модули който се продават и още повече ме интересува дали е труден монтажа? Ако може да дадете съвети къде е най-добре да се сложи модула и къде да го свържа? Също така да попитам дали светлините при нашите Акорди се управляват по "+" или по "-"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maximus 11 #2 Отговорено 14 Май, 2016 Здравей, колега! Аз съм с Акорд 8 и скоро ми монтираха такъв модул. Предполагам, че и при теб ще стане. Сложиха го при бушониерата. Колкото до управлението на фаровете - мисля, че е по "+". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #3 Отговорено 16 Май, 2016 Аз преди време бях чел във форума , че управлението е по "-". Не съм на 100% сигурен и затова пак попитах. Евентуално как може да се провери това нещо? И колега , Maximus ти доволен ли си от модула? От къде го взе , че гледам вече има бая варианти на тези модули? Също да питам за бушоните под капака ли говориш или вътре в купето? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #4 Отговорено 16 Май, 2016 Аз пък мисля, че на акорд 7 и акорд 8 управлението е по "+", а на по-старите модели е по "-".. Предпазителите за къси трябва да са под предния капак. Отвори, виж по означенията кои са точно и с волтметър провери за "+" при подаване на контакт, а не при вкл. лостче за къси.. Ако е така - "+" е постоянен и се управляват по "-".. Ако на предпазителя идва "+" чак при завъртане на лостчето за къси - то се управляват по "+".. Чак когато разбереш точно как се управлява си потърси съответния модул.. Аз съм сложил от тези: http://cardrl.eu/models.htm и съм доволен.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maximus 11 #5 Отговорено 17 Май, 2016 Аз преди време бях чел във форума , че управлението е по "-". Не съм на 100% сигурен и затова пак попитах. Евентуално как може да се провери това нещо? И колега , Maximus ти доволен ли си от модула? От къде го взе , че гледам вече има бая варианти на тези модули? Също да питам за бушоните под капака ли говориш или вътре в купето? Купих го от този сайт: http://cardrl.eu/index.htm . На старата ми кола също го взех от него преди 4 години и съм много доволен. Никога не ми е създавал проблеми. Иначе модула е вътре в купето. Задължително е, защото не е влагоустойчив. Предлагам ти да се обадиш на човека от сайта и да го питаш за управлението. Аз също не бях сигурен и му звъннах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #6 Отговорено 30 Май, 2016 Дойде време и аз да го поръчам този модул. Премерих днес и в крайна сметка се оказа , че управлението е по "+". Ама идват два други проблема който ме мъчат и ще трябва да търся решение след като дойде модула. Първия проблем е как да го вържа така че да пуска само дългите светлини без късите и дали това въобще е възможно. И вече втория проблем е къде точно да сложа самия модул. Ясно е , че трябва да е някъде в таблото под волана ама да видим точно къде..... :D Някой ако има идеи и предложения , сега е момента да сподели! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maximus 11 #7 Отговорено 30 Май, 2016 Дойде време и аз да го поръчам този модул. Премерих днес и в крайна сметка се оказа , че управлението е по "+". Ама идват два други проблема който ме мъчат и ще трябва да търся решение след като дойде модула. Първия проблем е как да го вържа така че да пуска само дългите светлини без късите и дали това въобще е възможно. И вече втория проблем е къде точно да сложа самия модул. Ясно е , че трябва да е някъде в таблото под волана ама да видим точно къде..... :D Някой ако има идеи и предложения , сега е момента да сподели! Възможно е. Аз точно това направих - вързах го на дългите. Относно местоположението му - не го мисли толкова. Около бушониерата под волана някъде. Все пак издава звукови сигнали, които е добре да чуваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #8 Отговорено 31 Май, 2016 (Редактирано) Да и аз това си мисля , че ще е някъде под волана. Преди малко гледах бушоните и точно отстрани до шофьорската врата има капак зад който са бушоните. Там имам бушон за светлините ама явно всички светлини са на един бушон и се чудя как да разгадая кое захранва дългите. Трябва ли да опъвам кабели от модула директно до фаровете или става само чрез прикрепяне на модула към инсталацията? Не съм много запознат със схемата на колата ама имам колеги в работата който се надявам да ударят едно рамо при монтажа. Редактирано 31 Май, 2016 от Dimteam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maximus 11 #9 Отговорено 31 Май, 2016 Не е необходимо да се пускат допълнителни кабели. На мен ми пуснаха само от десния фар, защото не можаха да открият верния кабел докато на левия го откриха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #10 Отговорено 31 Май, 2016 Ами аз вече пуснах два кабела директно вързани към куплонзите на дългите светлини до купето. Утре ще се занимавам и с останалата част от инсталацията. Трябва да видя как да взема сигнала от светлинния клаксон и другите чудеса който трябва да се навържат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maximus 11 #11 Отговорено 1 Юни, 2016 Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #12 Отговорено 1 Юни, 2016 Емиии успеха е частичен. Навързах целия модул , директни кабели до буксите на дългите светлини. О , изненада! Паля колата модула сработва ама пали късите , а не дългите...... А, сега! Единствено не съм вързал кабела по който трябва да взима сигнал от дългите за да може да се програмира ама нещо не мога да измисля от къде да го взема този сигнал. Давайте идеи! Че след толко опъване на кабели и други чудеса се поизморих и малко ми е празна главата..... Пък не знам така на 30% къси дали ще се хареса на униформените симпатяги..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #13 Отговорено 1 Юни, 2016 Колега, разбирам желанието ти да го свържеш сам, но явно не си специалист в тази област. Защо не заплати направо да ти го монтират? П.П Аз съм с модул CAR-DRL4 и работи перфектно. Лоста стои на AUTO, като е светло работят дългите, като е тъмно късите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #14 Отговорено 1 Юни, 2016 Ами може да не съм специалист ама имам познанията нужни за да го свържа. Защо да давам пари на някой който така може да го върже , че после да ми се запали инсталацията? Пък и задоволството от това нещо сам да направя е много по-голямо! В случея разбрах от къде идва проблема. Грешката си е моя , просто в случея модула управлява по "+". А се оказва , че при моя Акорд упрвлението на късите е по "+" , а на дългите по "-". Затова и модула пали късите. Моя грешка.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове