Jump to content
igniter

Малко инфо за Honda Stream

Recommended Posts

Здравейте,

Ходих днес да гледам Стрийм от 2001-ва с K20A1 двигателя.

На пръв поглед дребни забележки и нищо фатално.

Не мога да твърдя със сигурност но при запалването чух леко потропване, а след това нямаше и помен от него.

Прави впечатление че при форсаж след отнемане на газта оборотите не падат веднага, има някакъв лаг при падането на оборотите.

Нормално ли е това?

 

Моля, споделете за какво трябва да се оглеждам и какви са възможните повреди за които трябва да си отварям очите.

 

Благодаря!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ един потребител на семеен шлеп наречен стрийм :)

Платих го миналата седмица и утре отивам да го регистрирам.

Стискайте палци всичко да е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрвейте. Понеже има премного изписано за добрите страни на Стрийма и за безсмъртните му двигатели  аз ще ти обърна на някои дразнещи поне мен неща. Първо за кола която навсякъде се рекламира като перфектен семеен автомобил няма ЕСП или както е при Хонда VSA. Колата са я произвеждали до 2006 г. така, че това е недупустимо. Другото е липсата на автопилот. Няма го дори като опция. После нещото което много ме учудва е, че няма един най-обикновен часовник на таблото. После - абсолютна смешна шумоизолация - мокета е с дебелина на вестник. По пода няма никакъв битум както е при повечето коли от този клас нагоре. Вратите практически са кухи (имат само няколко см2 шумоизолираща вата). Друго - при изключване на мотора светлините не се изгасят - добре, че има поне звуков сигнал. Не се е предлагал парктроник. Липсва 6-та предавка.  И т.н. Но най-лошо е, че човек се влюбва в тази кола и ако иска да си взема следващия модел ( след 2006 г.), където всичко това вече го има - просто няма откъде - този модел не се предлага в Европа. Алтернативата е автомобил с дясна дирекция, което си е риск. Така...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за сивик потребител не съм чак толкова взискателен към комфорта, намирам я за доста по-комфортна от 6-та генерация сивик :)

Наистина с всеки ден започвам все повече да я харесвам.

Изникна вече списък с неща за оправяне едно от които не ми дава мира, v-tec-а не сработва или сработва частично, чека светна ... ще ходя да я прочетат, дано да е нещо дребно.

Ще се наложи да се запозная и с цените на елементите от окачването както изглежда.

 

Да те попитам слагал ли си газова уредба и евентуално как се справя колата на газ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 стрийма съм газифицирал...и малкия и големия мотор.Какво точно те интересува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Супер :)

Как са клапаните след време на К20А1 двигател?

Специфични изисквания към газовия кит?

Разход на (синьо) гориво?

Редактирано от igniter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стриим Ген.1 е сивик 7.Клапаните се проверяват на 15-20к км,в зависимост от градски/извънградски режим.Кита тябва да е с редуктор до 200 коня,спретнат на тихо място.Желателно е да е с ОБД или ще е със сериозна настройка на ръка.Препоръчал съм на клиентите си довпръскване на % бензин във Втек режим.

Разхода си е колкото на бензин +15-20%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото, вероятно ще се спра на кит с OBD.

Това за довпръскването на бензин е по-скоро щадящо за двигателя или се прави за да се нахрани добре двигателя във v-tec диапазона?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по - сложно е.Там участват ЕГР,отдушника на маслото и бензиновите дюзи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме Стрийм(2001г), закупен 2014г. Много сме доволни - голямо пространство, добра возия, засега няма някакви големи проблеми с ремонти и т.н.

Много сме доволни от покупката. В сравнение със старата кола ( Сузуки Суифт), тази е самолет.  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам Хонда стрийм от 2 седмици. Искам да ви попитам дали е нормално да държи 1800-1900 оборота при студен двигател? Това го прави за 7-8 минути от запалването, след което пада на 900 оборота и без да я докосвам сама си вдига 1500 оборота. Това го прави в рамките на 10 минути и като загрее всичко изчезва. Какво може да е? Другият въпрос ми е : на някой давал ли му е грешка Р0133 ; изписва ми бавен отговор на ламбда сонда. Дали е за смяна? Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...