MIYAMOTO 449 #1 Публикувано 18 Март, 2007 След всички перипетии през които се наложи да мина най-накрая е налице и моята турбо кочина.Благодаря на всички които ми помогнаха с монтажа и настройките на колата.Няма да споменавам имена те си знаят кои са.Искам да се извиня на Софийската група за това че се наложи да се занимават с мен два дни.Пускам един клип който направих на връщане от София за съжаление е кратък понеже хем карах хен снимах.Щеше бъде добре,ако съединителя не преплъзваше толкова(преди 3 месеца сложих EXEDY),но това са рискувете на живото предаване.CRX Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Antony #2 Отговорено 18 Март, 2007 Супер е станала. Направо лети. Обичайните заподозряни още един път доказват че знаят какво правят, и как да го направят. Със здраве да си я караш. Дай малко повече инфо на каква надувка сте я сложили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #3 Отговорено 18 Март, 2007 Кефи ме много е яко.Ква турбина използва6 4е гледам 4е по-късно се развърта?Оба4е след 4к как набира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Iceman #4 Отговорено 18 Март, 2007 Охоо, бравос - бравос! ;-)) Огин е, едно ново съединителче и само гумите ще приплъзват!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest V-tec #5 Отговорено 18 Март, 2007 Да ти е честито новото ускорение и много да те радва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #6 Отговорено 18 Март, 2007 И баааа.....честито и от мен ! Остаа да ги сложите на чертата с онова "черното" дето "млати" 350-ки ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #7 Отговорено 18 Март, 2007 Бах маа му.....жив и здрав да си да я разтривашИскам завойчеееееееееееееееееееее.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #8 Отговорено 18 Март, 2007 Честито и от мен . Да и се кефиш много дълго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #9 Отговорено 19 Март, 2007 (Редактирано) Варненската група отново "дръпна смукача" Евала мога да кажа ,за ентусиазма Ако не се видим, на национала ще обикаляме около дзвера и ще цъкаме Ама си пригответе хляб да му хвърляте да не ви ухапе Живот и здраве на националната 6те домъкнем с нас о6те 1 фен който в момента турбинира Корола.Така 4е който не ни знае имената може да ни вика съска6тите,или по -добре да се изработят стикери на клуба с изображение на съска6та змия Редактирано 19 Март, 2007 от Dragi4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J&D 1 #10 Отговорено 19 Март, 2007 MIYAMOTO, Честито и поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest darius #11 Отговорено 19 Март, 2007 Честито и много безаварийни км....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #12 Отговорено 19 Март, 2007 Такива клипчета ме карат да се вълнувам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #13 Отговорено 19 Март, 2007 Мерси много за добрите думи За сега колата се кара на около 5psi,за тези които попитаха,след като сменя съединителя ще има още В момента имам малко проблеми с течове на масло и за известно време ще е в бокса.Ако някой тръгне от София към Варна да не се чуди защо целият път е в масло,от мен е От мен да знаете китайците не могат да правят качествени маслени магистрали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
THUNDER 0 #14 Отговорено 20 Март, 2007 Хайде ЧЕСТИТО Дидо ! Пожелавам ти нов съединител + гуми и турбото да свири безаварийно !!Обади се ако идваш вечер на ЛУК за да я видя, често оставам до късно в офиса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Matheo 3 #15 Отговорено 20 Март, 2007 Честито и от мен. Отскоро знам какво е да караш такъв звяр. Като спреш от адреналина си настръхнал Много безаварийни и приятни км. п.с. Тази седмица ще идвам към Варна и ще се отбия да я видя. Ако може Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #16 Отговорено 20 Март, 2007 искам снимката под колатааааааааааааааааа или е било прекалено тъмно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #17 Отговорено 20 Март, 2007 искам снимката под колатааааааааааааааааа или е било прекалено тъмно?Не беше прекалено тъмно,просто беше прекалено мазно Трябва ти чадър за да влезеш отдолу,все едно карам пежо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #18 Отговорено 21 Март, 2007 снимката с Дилян бре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest street_force #19 Отговорено 21 Март, 2007 колега даи някакви сними на мотора а за съидинителя значи е много зле щом на 5 пси истуска ( същото налягане може да дигне и старец с ламка докато ти духа в колектора ) евала успех за напред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #20 Отговорено 21 Март, 2007 честито Дидо , и скоро не на 5пси ами на 15 да надува! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest M_I_T_A_K_A #21 Отговорено 22 Март, 2007 Да ти е честито вентилаторчето много да ти духа и да те радва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #22 Отговорено 26 Март, 2007 колега даи някакви сними на мотора а за съидинителя значи е много зле щом на 5 пси истуска ( същото налягане може да дигне и старец с ламка докато ти духа в колектора ) евала успех за напредСъединителя е нов,но шибаното малсо го е омазало и за това преплъзва Ето снимки на мотораCRX 1CRX 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #23 Отговорено 26 Март, 2007 еййййййй голям пъстрак , направо така си го лъснал ,че ми се хлъзгат очите по него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #24 Отговорено 27 Март, 2007 бинтовете киснахте ли ги във вода преди навиването? че тия дни аз съм наред и се чудя.....и я сподели, някаква разлика от бинтовете? не че очаквам да е имало де но да си попитам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #25 Отговорено 27 Март, 2007 бинтовете киснахте ли ги във вода преди навиването? че тия дни аз съм наред и се чудя.....и я сподели, някаква разлика от бинтовете? не че очаквам да е имало де но да си попитамНе съм ги киснал.Вземаш едно от ония шишенца които пръскат(от препарат за стъкла) и пръскаш върху бинта преди да намотаеш и така малко по малко.Номера е в доброто обтягане Разлика определено има,температурата в коша определоно вече е по-малко Това ми беше и целта,ти какво искаш да постигнеш??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MAD DOG #26 Отговорено 27 Март, 2007 Останало е място и за един климатик... Дидо,евала пичага.Завиждам ти от сърце,но в добрия смисъл на думата.Това е нещо,което аз никога няма да постигна.Ама ще си търся завойчето де... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #27 Отговорено 28 Март, 2007 искам да се отърва от един неприятен звук като на москвич/бмв от старите с фабрини колектори който се появи точно като сложих колектора Сещам се за кой звук ми говориш,няма да успееш с бинтовете за съжаление Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове