Jump to content
cborisoff

Помощ - Няма ток в плафони заден номер

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Колата е Акорд 7 турер 2.0 i 2006 facelift.

Всичко друго в колата работи нормално но плафоните не светят. Проверих кружките и всичките бушони на таблото при двигателя.

До колкото разбрах тези лампи са закачени и с други светлини и модули, а не съм установил нещо друго в колата да не работи. Някакви идеи, майстори и тн?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в купето бушоните провери ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не съм. Можете ли да ме ориентирате къде да ги търся и ако знаете кой бушон отговаря за тези лампи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой точно не знам, но бушоните са ти в краката, долу вляво при жилото за предния капак. Светни с фенерче и ще го видиш. Има капачка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих бушоните, но съгласно този линк http://typeaccord.co.uk/forum/topic/15684-fuse-listing/ бушона за тези лампи е отпред при двигателя, заедно с няколко други подсветки на бутони: vsa, аварийките , осветлението на жабката и др, които преди не ми беше правило впечатление, че неработят. Бушона е номер 4 от таблото при двигателя, като самия бушон е здрав. Споменава се някакъв Control unit, който се захранва през този бушон. Имате ли представа кой е и къде се намира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен имаш прекъснати кабели между задната врата и купето на колата. Нали става дума за комби?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колата е комби, но от нещата които прочетох на бушон номер 4 в таблото при двигателя са закачени и други вътрешни осветления: лампата в жабката, лампата на запалката, подсветката на бутона за изключване на VSA, осветлението на бутона за аварийните светлини - като всичките тези неща установих че също не светят. Бушона го смених с друг, въпреки че беше здрав. Явно се губи ток някъде нататък по веригата за всички тези светлини.

Понеже не смея да пипам повече от това, моля да ми препоръчате майстор по ел.инсталацията да изследва случая. За смяна на течности съм ходил в ЮбиКо. За Сервиза на Омбре съм чувал легедни, но колата трябва да я стегна до края на другата седмица че ме чака път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно, само на подсветката на задния номер ли нямаш ток, или всичко свързано с бушон 4 не работи? Дай точна информация, за да получиш точен отговор. Първоначално каза, че нямаш само подсветка, ако и другите лампи не светят, значи проблема е в таблото с предпазителите. Ако можеш, провери с пробна лампа дали имаш ток на този предпазител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се са предните постове, нямах пълна представа какво трябва да свети по колата, затова не ми беше направило впечатление за останалите светлини.

Към момента ситуацията е следната:

  1. Не работят : плафоните на номера, лампата в жабката, лампата на запалката, подсветката на бутона за изключване на VSA, осветлението на бутона за аварийните светлини - т.е. всичко (ако не пропускам още някоя друга лампа) закачено на предпазител 4 (15А) от таблото при двигателя.
  2. Ток на самия предпазител има, той също е здрав.
  3. Салона в колата (която е ниво Комфорт) е подменен с кожен с ел.седалки от англичанка и явно са правени някакви допълнителни окабелявания - като на 4-ти предпазител би трябвало да захранва и подсветките на бутоните на седалките(в случай че колата си е оборудвана с такива от Япония). Тези бутони не светят - нямам представа дали по принцип е така.
  4. В момента управлението на седалките работи нормално във всички посоки, както и подгрева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За седалки нито съм виждал, нито чувал да има подсветки. Там нито се вижда, нито има как да го видиш и да искаш, освен ако не отвориш вратата. Това както го обясняваш, лично на мен ме насочва към бушон, освен ако този който е пипал там не е объркал жици (ако е снаждал и преправял), или е оставил не закачени жици в някой сноп. Съмняваме да няма бушон за осветлението в купето, там има много бушони.

Току-що проверих и в купето има бушон за запалката, даже 2 - Номер-9 и Номер-32, така че имаш бушони и за другите.

На таблото (където са ти измервателните уреди) работи ли ти подсветката, можеш ли да димираш и увеличаваш светлината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Осветлението на таблото работи и се регулира с врътката под километража. Не намирам описание за бушон и в купето за тези плафони. Довечера може да ги извадя един по един и да видя всичките дали са здрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Японците са го измислили, на капачката си пише всичко, кой бушон, кой номер и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема го решиха в гаража на Стамбата на Попова Шапка.

Имало е невключен куплунг по веригата за плафоните. Кой точно не обесниха.

Другите несветения се оказаха изгорели кружки.

Благодаря за отговорите и насоките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...