eransun 2 #1 Публикувано 19 Март, 2016 Колеги дайте малко акъл. Имам газов инжекцион на Landi Renzo. Една дюза не работи вече и при молба за смяна от официалния сервиз ми отказват да сменят една. Да не говорим, че са по 120лв всяка. Цената мисля, че е без труд дори. В други сервизчета не се наемали, уж само оригинални трябвло да слагат и т.н. Дайте идея какво да правя, че започна да ми омръзва да карам така. Мога ли да използвам моята някък с части от друга ? Да сложа нова ли? Някакви идеи за нещо по-достъпно като цена. Поздрави Владислав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #2 Отговорено 20 Март, 2016 (Редактирано) Освен да ползваш други инжектори, марка не мога да ти кажа има най-различни според цената вече. Практиката ми е малка и не мога да ти препоръчвам марки. Всеки газаджия с повече опит ще ти каже какви да сложиш. Възможно е и рейката да се смени. Аз на црв съм с Агис и инжектори апис соло. Доволен сам. Бързи и Тихи нопък бързо се задръстват така съм чувал аз нямам проблем Редактирано 20 Март, 2016 от Izverg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #3 Отговорено 21 Март, 2016 Здравейте специалисти.Софтуера на газовата уредба може да отговори на този въпрос.От падащото меню за първоначално инсталиране се избира точно марка и модел на дюзата с която ще работи ГИ.Ако там има избор на "нещо друго",тогава може да се експериментира.Характиристиките на позволените дюзи са вкарани в модела за настройка на програмата и всеки средностатистически газаджия го знае,така че няма как да ти предложат друг вариант ако софтуера не го предлага.Инсталирането на някакви дюзи ще доведе до невъзможносста за финна настройка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #4 Отговорено 24 Март, 2016 Да попитам и аз за да не отварям нова тема...на едно ми харви ГИ е Фобос и работи перфектно. Не се усеща кога превключва на газ. На другото ми е Вега или нещо такова. Там превключването е тегаво... Първо като светне лампичката, че ще минава на газ, колата почва да притриса все едно работи на 3 цилиндра и трябва да се изфорсира 2-3 пъти зада мине на газ. Няма шанс на ниски обороти да мине на газ без форсиране - гасне. Ходих при газаджията, който сложи ГИ и той каза, че било от ниско зададена температура за минаване на газ. Беше мисля на 35 градуса , направи я на 45, но ефект няма. Малко е дразнещ проблема, защото обикновенно прехвърлянето се случва все на светофар и или гасна , ако не забележа или трябва да се форсирам докато мине. Освен това при прехвърлянето има един момент в който имам чувството, че колата остава без никакво гориво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #5 Отговорено 24 Март, 2016 Марката няма значение.Монтажа на дюзите и настройката на празен ход отговарят за този проблем.Дори на 20 градуса/аз съм на 25/..този проблем не трябва да го има.Ако можеш ми прати една снимка от маркучите ,които влизат в пълн, колектор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове