minalo 1 #1 Публикувано 17 Март, 2016 Здравейте колеги!Имам следния проблем със съединителя,преди една година го смених,защото при потегляне започна да притриса(беше началото на лятото).След около 10хил.км.новият съединител започна също да тресе,първо реших да го рекламирам в сервизът го отвориха и казаха,че няма проблем.Започнах да наблюдавам кога започва да тресе и се оказа,че сутрин при студена кола не тресе,щом се покара половин час започва да тресе.Това го наблюдавах края на лятото,през зимата нямаше никакъв проблем не тресеше изобщо,но сега с покачването на температурата започна отново да тресе като се покара малко и околната температура е над 15 градуса.При рязко отпускане колата завърта гуми и се ускорява без тресене.Сменил съм спирачната течност.Тресенето е само при потегляне,при превклюяване на другите скорости няма проблем.Има ли някакви копменсатори по системата или в помпата?Давайте идей,ще ги проверявам една по една. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #2 Отговорено 18 Март, 2016 Провери тампоните на двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
minalo 1 #3 Отговорено 18 Март, 2016 Предния тампон съм го сменял заедно със съединителя,но ако е от тях защо когато е студено няма проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #4 Отговорено 18 Март, 2016 Провери си спирачната система, след като покараш и започне да тресе съединителя, отбий някъде и провери колелата, да не би да ти задържа някой апарат и някое да е по нагрято от другите . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
detdid 1 #5 Отговорено 16 Юни, 2016 Колега откри ли проблема откъде идва. Имам същия проблем с притрисането на Джаз 1,4 2002 г., но несъм обърнал внимание при какви температури го прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KDelchev 0 #6 Отговорено 21 Юни, 2016 +1 глас за тампони на двигателя. А защо само топла го прави...? Логично е, тампона да приема окончателна форма, и да уплътнява до заводски параметри при студено състояние, а от топлото да се деформира, и отм притрисането. Лагерите как започват да вият, само като загреят, а студени не? Знам ли, физика, ама аз бих потърсил и второ мнение. Още повече, щом казваш треснето е само при тръгване, а си с нов съединител... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HFA 4 #7 Отговорено 3 Април, 2017 Решен ли е проблемът? Форумът е останал без отговор. Някой знае ли тази пластмасова шайба на вилката на съединителя за какво служи (на долната снимка)? Ходи си свободно по оста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kuzmich 0 #8 Отговорено 15 Април, 2017 Омекнала пружина на феродовия диск/демпферна пружина/ ,притискателния диск смениха ли го? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове