Jump to content
atanasbe

малко помош

Recommended Posts

навил съм се да си слагам това крило и искам да попитам дали да го оставя така или да го скъся ощеhttp://www.snimka.bg/album.php?album_id=114989

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като го ледам 4 пръста надолу или (половината) височина ;) мн по добре ще е.....това мое мнение де ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скъси го поне наполовина че ако седнат трима първолаци на тази пейка ще им висят крачетата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest policaja

много е ръмбав и не е за там бе насе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани го, че да не ти се смеят! Доста селски тунинг ще стане ;)

 

Ето ти малко идеи за спойлер на Сивик:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много кофти спойлер си харесал. Наистина ще стане много селски тунинга. Тези горните са много добро решение, а и ефекта ще е по-добър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм на мнение, че не си отива. На добре загладената 5-та генерация, ще слагаш спойлер с ръбове ;) Поне го скъси, както те посъветваха другите колеги ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това "крило" верно не му е там мястото (върху 5-та г-я) ;) .Хора хубави коли караме ама трябва много внимателно обмисляне с тези оптични щуротии,да не затрием красивата линия на колата,пък да не говорим за аеродинамиката ;) ПП:колегата TheDevilTwin е дал хубави предложения ;) ......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

навил съм се да си слагам това крило и искам да попитам дали да го оставя така или да го скъся ощеhttp://www.snimka.bg/album.php?album_id=114989

това нещо не е ли от седан? и като нямаш такъв багажник искаш да го сложиш на покрива... :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe
Отговорено (Редактирано)

подкъсих го малко ще кача снимки довечера верно е ръбес ама нема друго :thumbs:още не съм решил да го слагам

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Maхай го, не е за тази кола. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подкъсих го малко ще кача снимки довечера верно е ръбес ама нема друго :lol:още не съм решил да го слагам

Човече не го слагай моля те даже и на лада ще е грозно това крило а и на тавана :) за първи път в живота си виждам на кола крилото да е сложено на тавана не му е там мястото мисля аз антена да ама крило :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе аз съм виждал ,ама това декоративното надали му е там мястото наистина ... така ако го сложиш и не го закрепиш наистина здраво може адго загубиш по пътя защото е с голяма площ ,а си тръгнал да го слагаш на доста проветриво място ... общата идея е че крилото трябва да е в сянката на профила на колата където течението е с посока освен назад и на долу за да не бъде отвято при по голяма скорост ... ще ти дам начин д видиш за какво говоря :lol: ... отчупи си една пръчка с дължина 1.5м и диаметър 1см ... изкарай я от прозореца и се засили с 80-100 сам прецени на каква скорост ти умеква ръката и имай предвид че разликата в силата на въздушното съпротивление между 80 и 160км/ч е 10 пъти ,а в площта на пръчката и крилото около 5 пъти ... след като на тоя принцип прецениш силата с която крилото ще се дърпа назад от колата може да го сложиш на колата здраво и да дърпаш с подобна сила ей така за теста :lol: ако не се откачи имай предвид и че трябва да забравиш за същата максимална скорост както преди и за същото ускорение при високи скорости ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

общата идея е че крилото трябва да е в сянката на профила на колата където течението е с посока освен назад и на долу за да не бъде отвято при по голяма скорост

Идеята на крилото е да се намира точно на местото,където потока е с най-висока скорост и налягане.В този случай е точно там.Това,че си гледал седани с такова крило изобщо не означава че при тях то прави нещо полезно за аеродинамиката.Визуалния ефект е вече друга работа.Аз също мисля,че крилото не е за тази кола Редактирано от AERODECK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само дето си в грешка ако си мислиш че потока над тавана на колата е с най голямо налягане и скорост :) ... там просто ще постигне най-голямо челно съпротивление , но всъщност аз не мисля че такъв тип крило може да доведе до нещо различно от разваляне на аеродинамиката ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много съм инат мисля да го преместя назад и да го срежа още пък квото ще да става относно за чупенето бая си е здрав и ще го хвана здраво де

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Съгласен съм за аеродинамиката.Това кроло не е за тая кола.Налягането е най-голямо на предната броня,за това няма спор,но най високо налягане при най-голям поток има точно там където колегата иска да си сложи крилото.Точно там колата е изместила най-много атмосверата.И точно това е причината за наи-голямо челно съпротивление на това крило. Ако искаш да ти направя една рисунка с обтекаемост на обратен плоско изпъкнал профил?

Редактирано от AERODECK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми се вижда грозничко , но колата си е твоя все пак-ти решаваш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

Съгласен съм за аеродинамиката.Това кроло не е за тая кола.Налягането е най-голямо на предната броня,за това няма спор,но най високо налягане при най-голям поток има точно там където колегата иска да си сложи крилото.Точно там колата е изместила най-много атмосверата.И точно това е причината за наи-голямо челно съпротивление на това крило. Ако искаш да ти направя една рисунка с обтекаемост на обратен плоско изпъкнал профил?

когато колата е от тоя тип - хеч или комби , при движение отзад се получава една празнина - ниско налягане и всичко наоколо се стреми да го запълни , но въздуха под купето е малко , а тоя отстрани няма толкова голямо налягане поради формата на предницата и дупката се запълва с въздук отгоре и далеч отзад ... т.е. най-вече отгоре ,като плътността и скоростта са най-големи там където са сложени тия крила който колегите показаха - те хем не развалят профила на колата ,хем се възползват от максималния поток който се стреми да влезе зад колата и така с минимум изменение на ръбчето слагат голяма сила върху задницата на колата - другата екстра е че се подпират на хоризонталната греда и няма опасност при висока скорост да влязат в купето или най-малкото да изкривят и без това тънката ламарина на тавана на сивика ;) ако искаш да спорим за аеродинамика с картинки нека го правим на лични ,че тука си е малко :P ...ае със здраве :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...