atanasbe 99 #1 Публикувано 17 Март, 2007 навил съм се да си слагам това крило и искам да попитам дали да го оставя така или да го скъся ощеhttp://www.snimka.bg/album.php?album_id=114989 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V-tec 1 #2 Отговорено 17 Март, 2007 Така като го ледам 4 пръста надолу или (половината) височина мн по добре ще е.....това мое мнение де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #3 Отговорено 18 Март, 2007 скъси го поне наполовина че ако седнат трима първолаци на тази пейка ще им висят крачетата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest policaja #4 Отговорено 18 Март, 2007 много е ръмбав и не е за там бе насе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheDevilTwin 17 #5 Отговорено 18 Март, 2007 Мани го, че да не ти се смеят! Доста селски тунинг ще стане Ето ти малко идеи за спойлер на Сивик: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #6 Отговорено 18 Март, 2007 Много кофти спойлер си харесал. Наистина ще стане много селски тунинга. Тези горните са много добро решение, а и ефекта ще е по-добър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #7 Отговорено 18 Март, 2007 и аз съм на мнение, че не си отива. На добре загладената 5-та генерация, ще слагаш спойлер с ръбове Поне го скъси, както те посъветваха другите колеги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLAZE 1 #8 Отговорено 18 Март, 2007 На това "крило" верно не му е там мястото (върху 5-та г-я) .Хора хубави коли караме ама трябва много внимателно обмисляне с тези оптични щуротии,да не затрием красивата линия на колата,пък да не говорим за аеродинамиката ПП:колегата TheDevilTwin е дал хубави предложения ...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #9 Отговорено 18 Март, 2007 навил съм се да си слагам това крило и искам да попитам дали да го оставя така или да го скъся ощеhttp://www.snimka.bg/album.php?album_id=114989това нещо не е ли от седан? и като нямаш такъв багажник искаш да го сложиш на покрива... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest atanasbe #10 Отговорено 19 Март, 2007 (Редактирано) подкъсих го малко ще кача снимки довечера верно е ръбес ама нема друго още не съм решил да го слагам Редактирано 19 Март, 2007 от atanasbe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #11 Отговорено 19 Март, 2007 Maхай го, не е за тази кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #12 Отговорено 19 Март, 2007 подкъсих го малко ще кача снимки довечера верно е ръбес ама нема друго още не съм решил да го слагамЧовече не го слагай моля те даже и на лада ще е грозно това крило а и на тавана за първи път в живота си виждам на кола крилото да е сложено на тавана не му е там мястото мисля аз антена да ама крило Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #13 Отговорено 19 Март, 2007 абе аз съм виждал ,ама това декоративното надали му е там мястото наистина ... така ако го сложиш и не го закрепиш наистина здраво може адго загубиш по пътя защото е с голяма площ ,а си тръгнал да го слагаш на доста проветриво място ... общата идея е че крилото трябва да е в сянката на профила на колата където течението е с посока освен назад и на долу за да не бъде отвято при по голяма скорост ... ще ти дам начин д видиш за какво говоря ... отчупи си една пръчка с дължина 1.5м и диаметър 1см ... изкарай я от прозореца и се засили с 80-100 сам прецени на каква скорост ти умеква ръката и имай предвид че разликата в силата на въздушното съпротивление между 80 и 160км/ч е 10 пъти ,а в площта на пръчката и крилото около 5 пъти ... след като на тоя принцип прецениш силата с която крилото ще се дърпа назад от колата може да го сложиш на колата здраво и да дърпаш с подобна сила ей така за теста ако не се откачи имай предвид и че трябва да забравиш за същата максимална скорост както преди и за същото ускорение при високи скорости ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШМИРГЕЛ 9 #14 Отговорено 21 Март, 2007 (Редактирано) общата идея е че крилото трябва да е в сянката на профила на колата където течението е с посока освен назад и на долу за да не бъде отвято при по голяма скоростИдеята на крилото е да се намира точно на местото,където потока е с най-висока скорост и налягане.В този случай е точно там.Това,че си гледал седани с такова крило изобщо не означава че при тях то прави нещо полезно за аеродинамиката.Визуалния ефект е вече друга работа.Аз също мисля,че крилото не е за тази кола Редактирано 21 Март, 2007 от AERODECK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #15 Отговорено 21 Март, 2007 само дето си в грешка ако си мислиш че потока над тавана на колата е с най голямо налягане и скорост ... там просто ще постигне най-голямо челно съпротивление , но всъщност аз не мисля че такъв тип крило може да доведе до нещо различно от разваляне на аеродинамиката ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #16 Отговорено 21 Март, 2007 много съм инат мисля да го преместя назад и да го срежа още пък квото ще да става относно за чупенето бая си е здрав и ще го хвана здраво де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШМИРГЕЛ 9 #17 Отговорено 21 Март, 2007 (Редактирано) Съгласен съм за аеродинамиката.Това кроло не е за тая кола.Налягането е най-голямо на предната броня,за това няма спор,но най високо налягане при най-голям поток има точно там където колегата иска да си сложи крилото.Точно там колата е изместила най-много атмосверата.И точно това е причината за наи-голямо челно съпротивление на това крило. Ако искаш да ти направя една рисунка с обтекаемост на обратен плоско изпъкнал профил? Редактирано 21 Март, 2007 от AERODECK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #18 Отговорено 21 Март, 2007 на мен ми се вижда грозничко , но колата си е твоя все пак-ти решаваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #19 Отговорено 21 Март, 2007 Съгласен съм за аеродинамиката.Това кроло не е за тая кола.Налягането е най-голямо на предната броня,за това няма спор,но най високо налягане при най-голям поток има точно там където колегата иска да си сложи крилото.Точно там колата е изместила най-много атмосверата.И точно това е причината за наи-голямо челно съпротивление на това крило. Ако искаш да ти направя една рисунка с обтекаемост на обратен плоско изпъкнал профил?когато колата е от тоя тип - хеч или комби , при движение отзад се получава една празнина - ниско налягане и всичко наоколо се стреми да го запълни , но въздуха под купето е малко , а тоя отстрани няма толкова голямо налягане поради формата на предницата и дупката се запълва с въздук отгоре и далеч отзад ... т.е. най-вече отгоре ,като плътността и скоростта са най-големи там където са сложени тия крила който колегите показаха - те хем не развалят профила на колата ,хем се възползват от максималния поток който се стреми да влезе зад колата и така с минимум изменение на ръбчето слагат голяма сила върху задницата на колата - другата екстра е че се подпират на хоризонталната греда и няма опасност при висока скорост да влязат в купето или най-малкото да изкривят и без това тънката ламарина на тавана на сивика ако искаш да спорим за аеродинамика с картинки нека го правим на лични ,че тука си е малко ...ае със здраве Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове