Jump to content
DeNiVeL

Съвет за покупка на Сивик 6-та ген. автоматик на 200 хил. км.

Recommended Posts

Здравейте колеги, предстои да си купя Хонда, като държа да е автоматик. Спряла съм се на един немски Сивик 1,4 iS, 90 PS, 2001 г. на 200 000 км., с газова уредба. По описание на автокъщата мотора и скоростите са в много добро състояние, с проверена сервизна история и цена от 1399 €. За съжаление тюфа е изтекъл миналия месец и колата има лека напречна вдлъбнатина на шофьоската врата от лек удар. Обаждах се днес и свалиха на 1200€. Притесняват ме километрите за автоматика? Но пък има ГУ и изглежда в много добро състояние. Пускам ви линка за да си кажете мнението, дали си заслужава да се хвърлям да я взимам? Мисля, че е възможно да свалят още 50-100€ заради Тюфа.

Ето линка: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=221711562&

 

Благодаря предварително за всички отговори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съпругата ми кара 4г. такъв автоматик, само че с двигател 1,6. Когато се раздели с него беше на 190000 км. Никакви грижи.

Все пак трябва да се провери на място от човек, който знае как. Проверката включва каране на колата, но не знам как става това, след като няма TUV.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз две години карах Civic Vtec 1,5 114PS, и му бях навъртяла над 25 хил.км. Когато го продадох беше на почти 200 хил., но беше с ръчни скорости. Бах много доволна от колата, но в последствие имахме две и се наложи да се разделя с нея. Вчера пробвах един Акорд 1,8 на 85 хил. км. 1997 г. автоматик, но високият разход ме притеснява, иначе колата беше много добре, със малки забележки от вън и без никаква ръжда. Колебая се, а няма много автоматици до парите, които съм определила горе-долу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята вече е на 350 хил.автоматик и нямам никакви оплаквания,взех я на 200х

 

Sent from my Lenovo Z90a40 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята вече е на 350 хил.автоматик и нямам никакви оплаквания,взех я на 200х

Някакъв сервиз правил ли си на скоростите, като я купува? Принципно се прибирам с кола до Бг. и ако я взема с нея ще пътувам и евентуално ще я карам за пълен преглед. До сега винаги така съм правила и като има нещо за смяна и обслужване по колата, съм го правила в Бг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не нищо не съм правил,само маслата сменям редовно с филтъра на ск кутия на 60-80х

 

Sent from my Lenovo Z90a40 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не нищо не съм правил,само маслата сменям редовно с филтъра на ск кутия на 60-80х

Мерси за отговора. Така или иначе, ще се гледа на място първо и ще я пробвам да видим как ще е? Но исках да чуя мнения, за да знам дали си заслужава да минавам 300 км. за да я гледам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре де, нали казваш колата има история. Там не пише ли, кога е сменявано маслото в скоростната кутия? За 200000 км трябва да е сменявано поне 2 пъти.

Нали казах, че на огледа се отива с човек, който е в час със този автоматик. Проверява му нивото и цвета на маслото, проверява как работи във всички режими и ако всичко е ОК скачаш.

Ако все пак искаш да спиш спокойно, нищо не ти пречи да смениш маслото в скоростите. Не знам колко масло ще ти трябва, но да кажем е около 2.5-3 литра. Маслото задължително е Honda ATF-Z1. Цената предполагам е еднаква, без значение, дали ще го купиш в Германия, или в България, стига да е гарантирано оригинално.

 

Споменаваш разход на гориво. Тази кола със сигурност ще гори повече от предишния ти 1.5 vtec, и ще върви осезаемо по-слабо. Както казах, съпругата ми имаше същата кола но с 1.6 113 коня. По същото време аз карах Honda CR-V 1-ва ген 2.0 128 коня автоматик. Двете горяха горе/долу еднакво, около 1 л/100км разлика в полза на 1.6, като CRV-то е мааааааалко по-тежко. Искам да кажа, че по-големия двигател не означава по-голям разход на гориво, поне не и фрапиращ.

После, в момента съпругата ми кара 9-ка Сивик с 1.8 142 коня. Предишната й кола беше абсолютно същата, само че с 1.3 98 коня. Разликата във вървенето е огромна, а разликата в разхода е незабележимо малка. Значи, малкия двигател се мъчи повече от големия за задвижване на едно и също купе, от там и изравняването на разхода на гориво на двата двигателя.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията взима 5 л, но се сменят само 3л, цената е около 20лв/л

 

Sent from my Lenovo Z90a40 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krass-mir, ще погледна сервизната книжка, като отида на място и съответно ще я пробвам. Аз ще ходя с мъжа ми да я гледаме, но нямаме тук на място някой, който да разбира от автоматици, за да го вземем с нас, иначе нямаше да се допитвам тук във форума Доста теми изчетох тук както за маслото ATF-Z1 и за смяната му, така и много други. За разхода също знам, че ще харчи повече от Vtec, който е по икономичен но при това наличие в момента на пазара, а Vtec са рядкост. Аз в по горния пост визирах разликата на разхода м/у Сивик и Акорд, че е доста осезаем. Принципно колебанието ми е м/у двата модела, но разхода ме спира на този етап. Иначе Акорда, който пробвах вчера беше доста добре както писах по горе на 85 хил. км., 97 год. обаче и е карана от пенсионер. Много стегнат и без никаква ръжда, но има малко външни забележки.

В крайна сметка ако тази не ми хареса, ще трябва да направя компромис и да взема с ръчни скорости, или да изчакам. Но кола трябва скоро да взема, ограничена съм с времето. А компромис да сменя с друга марка автомобил абсурд

Благодаря ти за отговора, всяко мнение е полезно за мен.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Win7err, проверих го тук, горе долу е на същите пари. Първо ще гледам Сивика и ще решавам.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...