civicgonemad 60 #1 Публикувано 28 Февруари, 2016 Здравейте! Та кое е по-добро от gt1549s...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #2 Отговорено 28 Февруари, 2016 1556? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #3 Отговорено 28 Февруари, 2016 Нищо не откривам под този номер... Гарет ли трябва да е това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #4 Отговорено 29 Февруари, 2016 (Редактирано) Тези турбини се конфигурират както ти е кеф, Ако трябва да съм конкретен, GTB1756 от 2.7тди на VWgroup е най-добрата турбина за дизел според мен, ранно развъртане, много добър надув. Ако трябва да съм още по конкретен, недей си прави експерименти, не и с този двигател на Роувър, Поздрави! Редактирано 29 Февруари, 2016 от dctR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #5 Отговорено 29 Февруари, 2016 Ами не не се конфигурират както ми е кеф... Защото с моята хибрид не става. А и няма да си правя експерименти... Просто искам да оправя съотношението въздух гориво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #6 Отговорено 29 Февруари, 2016 Недей пипа турбото(имам преки впечатления върху този двигател, и смятам че турбото му е оптимално), сложи си челен кулер, хубави турбо пътища. От там най лесно и полезно ще си оправиш това съотнишение. Всеки градус надолу, дава 1% повече кислород, грубо казано, а това при печките е много важно. Лично мнение, не искам да ти го натрапвам, просто споделям, като човек който е минал през дизел средите. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #7 Отговорено 29 Февруари, 2016 Ок... Кво му е на двигателя? И колата си е с челен кулер макар и малък. И аз не замислям извръщения дето да изкривят биелите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #8 Отговорено 29 Февруари, 2016 Не търпи надуване, духва лесно гарнитури, иначе железата са здрави, главата е малко рискова. Знам къде е кулера ви, за това ти казвам хубав челен ще ти свърши идеална работа. Имал съм преки наблюдения как коли след слагането само на челен кулер се пооправят доста, дори чак ме е срам да кажа какво имам на предвид под това доста. Имаш ли възможност да примериш при загрят двигател и скорост 100км/ч колко градуса е въздуха който постъпва? Мап сензора дава тази информация. За справка лятото при 30градуса и този тест, хубав кулер и добре обдухан, дава 6-8 градуса входящ въздух в двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #9 Отговорено 29 Февруари, 2016 Не зная дали ще се събере по-голям кулер отпред... А и по-голям кулер повече лаг... Не че лага тук е от толкова голямо значение... Тя няма да ходи по състезания. Идеята е за турбо от рода на 1749 но без геометеия... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #10 Отговорено 29 Февруари, 2016 (Редактирано) По големия кулер който визираш всъщност е по малък и много по компактен от стоковия ти. 50см дълъг 15 висок 5 дебел Орентировъчни размери, по голям не ти трябва. Щом си си наумил духалката, ок Редактирано 29 Февруари, 2016 от dctR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #11 Отговорено 29 Февруари, 2016 Каква информация давал Мапа ( manifold absolute pressure)???????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #12 Отговорено 1 Март, 2016 Дизеловите мап сензори дават и температура на въздуха който постъпва в двигателя, ако той е прекалено горещ, колата влиза в авариен режим. Това е изпробвано на голф 3, пасат 3, стило някакво, ибиза, леон, а3 и може да пропускам нещо. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове