Jump to content
Anonimous

Майстор за читава диагностика в Бургас или Варна или някъде наоколо...

Recommended Posts

Здравейте колеги. 

Става въпрос за следното нещо - около 1000-1300 оборота се чува шум като хриптене от гърне, но съм проверил абсолютно всичко и не е гърне или резонаторна кутия, колата седи като задавена и спряла тресе яко, а като тръгна вибрациите стават по-малко, но все едно държите нещо което вибрира на големи честоти. Съединителя отлепя много долу и от време на време усещам как вибрира и той и педала на газта. Сменени са свещи, палец и дистрибуторна капачка. Майстори ми викат карай няма проблеми, може да е от всичко, но аз искам да ги премахна тези забележки пътувам извън страната и ме е страх, че ако сега не й обърна внимание просто може да ме остави на пътя в чужбина.Преди не беше така. Всичко се появи след смяна на ангренажа преди около 30000км. Тогава беше съвсем малко и незабележимо, но вече взе да се усеща като проблем. Идеята ми е да я дам в ръцете на читав човек, който да ми каже - това е проблема, да го отстрани и да му платя. Да не стане дай да сменим това дай онова и да си стои проблема. Според мен е нещо разцентрована, сякаш иска малко натягане на ремъка и да се погледне съединителя. Но държа да го направи някой, който разбира от хонди, защото от майстори се получи това. Във Варна се спряга името на колега който се казва Дидо, до колкото разбирам има двама Дидо-вци ако може телефона на по-добрия господин и също ако има някой в Бургас или около Бургас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дидо-МИАМОТО- 0878 97 71 23!Предполагам,че човека няма нищо против,че споделяме контакта му тук!Намира се на изхода от Варна-за Добрич-където са автокъщите!Мисля,че е много компетентен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дидо-МИАМОТО- 0878 97 71 23!Предполагам,че човека няма нищо против,че споделяме контакта му тук!Намира се на изхода от Варна-за Добрич-където са автокъщите!Мисля,че е много компетентен!

 

Подкрепям! С две ръце!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в Бургас?

 

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа. Да не отварям нова тема ще пиша тук с развитието. Обезвъздуших съединителя, няма да казвам каква мизерия подобно на кал/тиня изтече от пробката. В момента педалът е твърд и засега поне отлепя добре. И не приплъзва като я оставя на скорост на нагорнище. Иска съвсем малко регулиране педала, но в момента го оставям така. Ресетнах компа и в момента сяматам че и проблемът с колебанието при подаване на газ и при тресенето на място се пооправи. Сега другият ми зор е центровката ме съмнява и клапаните. Седи като задавена - т.е. реагира перфектно като подам газ, но някакси не залепя както преди. А и с цвета на тия свещи, които показах в предната тема смятам, че е добре да погледнат клапаните. Може ли да ми кажете какви трябва да са хлабините за D14Z4, MB8 къде мога да ги видя никъде не намирам инфо за този двигател, имам чувството че само аз карам такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14Z4.

Смукателни: 0,18-0,22 - студени.

Изпускателни: 0,23-0,27 - студени.

Дръпни си една аутодата, там има някои интересни неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...