Jump to content
Dragi4

Accord CG4 J swap manual trany

Recommended Posts

Здравейте

За момента идеята от темата е събиране на инфо за възможностите.

Базата ще е Акорд с J30 мотор за да се улесни до някъде идеята.

До колкото съм запознат всички J серии са със сходни габарити.Нашият мотор ще е 35 или най вероятно 37 ца.Искаме да е с ръчна кутия и да остане Fwd!По възможност 6 степенна

Каква кутия се ползва

Какъв маховик и съединител

Става ли К серия кутия с преходен фланец(ако да с кой маховик)

Как стои въпроса с полуоските ;)

Дросел обикновен с жило може ли да замести drive by wire и съответно какво ЕЦУ

Ей такива неща ме човъркат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е форумът за теб: http://6thgenaccord.com/

 

Докато имах Акорд 6-а Купе там четях какво - що. Това което съм срещал като информация за преминаване от автоматична кутия на J30 CG2 Акорд към механична -  от Acura CL (2-ра генерация) TYPE S модел - кутията е 6 степенна, слагана е на J32 (260 коня).

 

За J35 е предлагана 6 степенна мех. кутия, само на Acura TL Type S(модела до 2008-а година).

 

За J37 пак е предлагана 6 степенна механична кутия за последния модел Acura TL, но само за топ модела, който е с SH-AWD и не знам дали кутията е същата като на по-стария CL (при положение, че CL е бил само на предно предаване).

 

Успех (най-вече с намиране на части).

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами уж J блоковете били еднакви!

Механичните кутии за които говориш са или златни или невъзможни за намиране

Ще проуча от старата Cl дали кутията би станала.Колата ще е само на предно така или иначе

Нещо за дросела знаеш ли?

Благодаря ти за включването ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам нищо за дросела, съжалявам. Но сигурно в онзи форум има информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Онзи форум" е супер!

Мерси!

;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, аз съм на същата вълна от известно време (откакто си купих CG2 миналата година). С малката разлика, че аз се интересувам предимно да сложа ръчна кутия на J30A1, което се оказва по-сложния вариант май от направо двоен суап на J32/35 и т.н. заедно с ръчната кутия. И парадоксално - по-скъпо :) Механично всичко е bolt-on общо взето, като ето тук има пълен списък с частите и парт. номера и дори цени спрямо тогавашния момент: http://www.6thgenaccord.com/forums/showthread.php?t=47826 Дотук добре. Само че уловката е в точка 9) - така нареченият Richie control module - тоя Ричи е първият направил навремето суап на ръчни скорости към J30A1 и установил че без промяна в електрониката, ECU-то се сбърква и накратко няма да работят следните неща:  VTEC, прекъсвач на оборотите, километраж, защита на задната скорост (да не вкараш вместо 6-та задна и така да си ресетнеш проекта от нулата), светлините на задната и ще свети чека. Затова е седнал и е сглобил въпросния модул, с който се решават изброените проблеми. Лошото е че му иска 600$, но дори и да искаш да си го купиш вече не се занимава да ги прави. Единственият шанс е някой по форумите да си продава модула на старо. Аз имам някакви схеми на модула, но са непълни. Това е оригиналната тема на човека http://www.v6performance.net/forums/6th-generation-honda-accord-1998-2002/73383-6-speed-obsession-swap-info-harness.html Ако на някой нашенски жичкаджия му се занимава - ето ниша :) Затова много хора минаха на вариант J3х + неговата си кутия и ECU, за да не се налага преправяне на електрониката. Има теми с такива суапове също и в двата сайта. Единственото по-особено е че трябва да се сложат афтърмаркет тампони  за двг-то защото е по-висок от J30 и стърчи - не може да се затвори капака :) Между другото v6performance ми се струва по-добрият сайт от 6thgenaccord откъм инфо. По въпроса за кутиите - всичките са 6-степенни и стават от три коли: Acura CL/TL и американски Акорд 7 (от Акорда мисля че е без LSD) и гледам че вървят в ибей в момента между 1000-1400$. За същите пари (1300-1400$) с малко късмет се намира J3x + кутия, а само J3x JDM внос от Япония и отделно само кутия понякога изпадат по отделно на много по-ниски цени. В момента има един J32 за 500$ :) , нищо чудно и кутията му да я има отделно.  http://www.ebay.com/itm/01-03-ACURA-CL-TL-TYPE-S-3-2L-V6-SOHC-VTEC-ENGINE-JDM-J32A-J32A2-REPLACEMENT-/272076716013?hash=item3f590937ed:g:ZnwAAOSwt6ZWVMsQ&vxp=mtr 
Трудни за решаване проблеми остават също така скъпият шипинг, мито+ДДС и рекордно високия долар...

Т​олкова засега от мен, радвам се че намерих съмишленици по темата.  :honda:

Редактирано от Preluded
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.с. свърши ми времето за редакция - исках само да добавя: За К серия кутия с фланец - нямам представа, а и няма кой да го е пробвал, но дори и да имаше такъв вариант, проблемът с електрониката го обезсмисля.
Маховик и съединител се ползват от съответния донор, полуоските от Acura пишат че са малко по-различни, но няма проблем да се ползват оригиналните от CG2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега радвам се за теб,но мен J30 не ми е интересен като набавяне на инфо ;)

Ние клоним към закупуване на цяла катастрофирала Акура с ръчна кутия от аукцион в Щатско!Тъкмо ще останат ненужни за нас части за продажба в Ибей ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ти писал доста и за J3х, чак и линкове от ибей ти пратих... Няма такова значение за кой двигател става дума, нещата са на 99% идентични независимо с кой J3 мотор се действа, защото кутиите са едни и същи, затова ти споделих инфото което аз съм събрал, независимо че клони повече в посока J30. Но в крайна сметка ти си знаеш - темите в двата форума за ръчни J суапове са доста просторни - приятно четене ;) Ако решите наистина това за Акурата, драснете едно Л.С. - има вариант да си разделим шипинга ако аз си поръчам само кутия.

Редактирано от Preluded

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро няма да се мъчим да събираме части от различни коли а директно от такава с ръчни скорости!

Ако твоя проект е близките месеци не разчитай на нас за транспорт!Нащо още е на фаза инфо и смятане ;)

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, аз също не съм се разбързал! :) Дебела работа е. Най-лесният начин е както сте се ориентирали - пълен суап на мотор+кутия+ecu от една и съща кола накуп, иначе няма да тръгнат тия неща дето ти споменах. Проблемът е изцяло електронен, иначе механически всичко пасва без преправяне. Успех и на вас, поне сте повече хора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двама сме,като аз съм главно подкрепа и разузнаване ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...