Dragi4 1506 #1 Публикувано 26 Януари, 2016 Здравейте За момента идеята от темата е събиране на инфо за възможностите. Базата ще е Акорд с J30 мотор за да се улесни до някъде идеята. До колкото съм запознат всички J серии са със сходни габарити.Нашият мотор ще е 35 или най вероятно 37 ца.Искаме да е с ръчна кутия и да остане Fwd!По възможност 6 степенна Каква кутия се ползва Какъв маховик и съединител Става ли К серия кутия с преходен фланец(ако да с кой маховик) Как стои въпроса с полуоските Дросел обикновен с жило може ли да замести drive by wire и съответно какво ЕЦУ Ей такива неща ме човъркат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #2 Отговорено 27 Януари, 2016 (Редактирано) Това е форумът за теб: http://6thgenaccord.com/ Докато имах Акорд 6-а Купе там четях какво - що. Това което съм срещал като информация за преминаване от автоматична кутия на J30 CG2 Акорд към механична - от Acura CL (2-ра генерация) TYPE S модел - кутията е 6 степенна, слагана е на J32 (260 коня). За J35 е предлагана 6 степенна мех. кутия, само на Acura TL Type S(модела до 2008-а година). За J37 пак е предлагана 6 степенна механична кутия за последния модел Acura TL, но само за топ модела, който е с SH-AWD и не знам дали кутията е същата като на по-стария CL (при положение, че CL е бил само на предно предаване). Успех (най-вече с намиране на части). Редактирано 27 Януари, 2016 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #3 Отговорено 27 Януари, 2016 Ами уж J блоковете били еднакви! Механичните кутии за които говориш са или златни или невъзможни за намиране Ще проуча от старата Cl дали кутията би станала.Колата ще е само на предно така или иначе Нещо за дросела знаеш ли? Благодаря ти за включването Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #4 Отговорено 28 Януари, 2016 Не знам нищо за дросела, съжалявам. Но сигурно в онзи форум има информация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #5 Отговорено 28 Януари, 2016 "Онзи форум" е супер! Мерси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accordingly 26 #6 Отговорено 9 Февруари, 2016 (Редактирано) Здравей, аз съм на същата вълна от известно време (откакто си купих CG2 миналата година). С малката разлика, че аз се интересувам предимно да сложа ръчна кутия на J30A1, което се оказва по-сложния вариант май от направо двоен суап на J32/35 и т.н. заедно с ръчната кутия. И парадоксално - по-скъпо Механично всичко е bolt-on общо взето, като ето тук има пълен списък с частите и парт. номера и дори цени спрямо тогавашния момент: http://www.6thgenaccord.com/forums/showthread.php?t=47826 Дотук добре. Само че уловката е в точка 9) - така нареченият Richie control module - тоя Ричи е първият направил навремето суап на ръчни скорости към J30A1 и установил че без промяна в електрониката, ECU-то се сбърква и накратко няма да работят следните неща: VTEC, прекъсвач на оборотите, километраж, защита на задната скорост (да не вкараш вместо 6-та задна и така да си ресетнеш проекта от нулата), светлините на задната и ще свети чека. Затова е седнал и е сглобил въпросния модул, с който се решават изброените проблеми. Лошото е че му иска 600$, но дори и да искаш да си го купиш вече не се занимава да ги прави. Единственият шанс е някой по форумите да си продава модула на старо. Аз имам някакви схеми на модула, но са непълни. Това е оригиналната тема на човека http://www.v6performance.net/forums/6th-generation-honda-accord-1998-2002/73383-6-speed-obsession-swap-info-harness.html Ако на някой нашенски жичкаджия му се занимава - ето ниша Затова много хора минаха на вариант J3х + неговата си кутия и ECU, за да не се налага преправяне на електрониката. Има теми с такива суапове също и в двата сайта. Единственото по-особено е че трябва да се сложат афтърмаркет тампони за двг-то защото е по-висок от J30 и стърчи - не може да се затвори капака Между другото v6performance ми се струва по-добрият сайт от 6thgenaccord откъм инфо. По въпроса за кутиите - всичките са 6-степенни и стават от три коли: Acura CL/TL и американски Акорд 7 (от Акорда мисля че е без LSD) и гледам че вървят в ибей в момента между 1000-1400$. За същите пари (1300-1400$) с малко късмет се намира J3x + кутия, а само J3x JDM внос от Япония и отделно само кутия понякога изпадат по отделно на много по-ниски цени. В момента има един J32 за 500$ , нищо чудно и кутията му да я има отделно. http://www.ebay.com/itm/01-03-ACURA-CL-TL-TYPE-S-3-2L-V6-SOHC-VTEC-ENGINE-JDM-J32A-J32A2-REPLACEMENT-/272076716013?hash=item3f590937ed:g:ZnwAAOSwt6ZWVMsQ&vxp=mtr Трудни за решаване проблеми остават също така скъпият шипинг, мито+ДДС и рекордно високия долар... Толкова засега от мен, радвам се че намерих съмишленици по темата. Редактирано 9 Февруари, 2016 от Preluded 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accordingly 26 #7 Отговорено 9 Февруари, 2016 п.с. свърши ми времето за редакция - исках само да добавя: За К серия кутия с фланец - нямам представа, а и няма кой да го е пробвал, но дори и да имаше такъв вариант, проблемът с електрониката го обезсмисля.Маховик и съединител се ползват от съответния донор, полуоските от Acura пишат че са малко по-различни, но няма проблем да се ползват оригиналните от CG2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #8 Отговорено 9 Февруари, 2016 Колега радвам се за теб,но мен J30 не ми е интересен като набавяне на инфо Ние клоним към закупуване на цяла катастрофирала Акура с ръчна кутия от аукцион в Щатско!Тъкмо ще останат ненужни за нас части за продажба в Ибей Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accordingly 26 #9 Отговорено 9 Февруари, 2016 (Редактирано) Аз съм ти писал доста и за J3х, чак и линкове от ибей ти пратих... Няма такова значение за кой двигател става дума, нещата са на 99% идентични независимо с кой J3 мотор се действа, защото кутиите са едни и същи, затова ти споделих инфото което аз съм събрал, независимо че клони повече в посока J30. Но в крайна сметка ти си знаеш - темите в двата форума за ръчни J суапове са доста просторни - приятно четене Ако решите наистина това за Акурата, драснете едно Л.С. - има вариант да си разделим шипинга ако аз си поръчам само кутия. Редактирано 9 Февруари, 2016 от Preluded Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #10 Отговорено 9 Февруари, 2016 По скоро няма да се мъчим да събираме части от различни коли а директно от такава с ръчни скорости! Ако твоя проект е близките месеци не разчитай на нас за транспорт!Нащо още е на фаза инфо и смятане Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accordingly 26 #11 Отговорено 9 Февруари, 2016 Мерси, аз също не съм се разбързал! Дебела работа е. Най-лесният начин е както сте се ориентирали - пълен суап на мотор+кутия+ecu от една и съща кола накуп, иначе няма да тръгнат тия неща дето ти споменах. Проблемът е изцяло електронен, иначе механически всичко пасва без преправяне. Успех и на вас, поне сте повече хора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #12 Отговорено 10 Февруари, 2016 Двама сме,като аз съм главно подкрепа и разузнаване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове