Jump to content

PREDATORA

Фен
  • Мнения

    174
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно PREDATORA

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 9-th FaceLift 1.6 i-dtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

4429 профилни разглеждания
  1. Изпращам линк с звука, след 25-та секунда Honda Insight 2009 Hybrid cvt bad sound
  2. Здравейте, от 10-тина дена съм собственик на Honda Insight 2009, 88к.с. хибрид CVT кутия, колата я купих с газ, има един проблем който ме притеснява. Сутрин или след работа, когато тъкмо почне да загрява автомобила, при връщане на газта или подаване се чува едно почукване за малко и спира и след това изобщо го няма като загреее хубаво, караш всичко е точно, днес обаче почна да чука (бях първа кола на кръговото) давам газ за да тръгна но не колата седи вика "чук чук чук чук" оборотите не мърдат и колата не мърда, натиснах спирачката подадох газ няколко пъти колата не тръгва, след като спря чукане, кола си потегли нормално и си заработи всичко както трябва. Имате ли идея от какво може да е ? (колата е карана от предният собственик в Хонда и не са успяли да открият проблема) Благодаря предварително
  3. Здравейте колеги, от доста време търся в нета, но не мога да намеря manual на колата, искам да проверя няколко неща, едно от най-важните ми е дали на 20к км трябва да ходя да я обслужа или на 10к, устно от Хонда България ми казаха, че трябва на 20к, но искам да си го видя и в книжката на автомобила, но уви такава не мога да намеря. Ако някой има, ще се радвам да предостави.
  4. pgenov: Когато напълниш резервоара до горе, чуваш ли как се лашка горивото ? Защото колегите с бензиновите нямат такова оплакване, а при мен доста силно се чува, от 0 до 50к км има ли разлика във вървенето на автомобила? Дали се е разработил и върви повече или си е същия, като преди ?
  5. Аз съм сивик 2016 фейслифт 1.6 дизел и няма грижи, след като карам 10 км вече духа на макс и ако седи да тупа на 1 място с вкл парно, температурата на водата пада, но духалката си духа еднакво. Оказва се , че вече в новият модел има някаква спецален матерал, който като се нагрее, си продължава да духа топло, без значение на температурата на водата . Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Честито колега, дай малко инфо, ниво на оборудване, как е навигацията, (по скоростната кутия можем да познаем, че е бензин) какви парички ти излезна?
  7. Ами няма какво да си го представям и при мен го има, но според мен е незначително и не се заслушвам чак толкова, че да ме дразни. Незнам, може би при нафтата тъй като е малко по-гъста като консистенция, плискането да е по-шумно при теб. Карал съм два пъти дизелова 9ка и не ми е правило впечатление, а повярвай ми, има доста по-големи инженерни недоразумения при доста по-скъпи автомобили, а това не мисля, че е недоразумение, а компромис, функционална задна седалка или тих резервоар. Относно дневните километражи А и В и двата имат три опции за нулирането им, ръчно, автоматично при всяко зареждане на гориво, автоматично при всяко стартиране на мотора, аз лично съм си оставил А-то на ръчно, В-то на всяко зареждане, тъй като винаги зареждам до пълно и лесно се следи разход за един резервоар. Опциите се избират в менюто на колата, дано да съм бил полезен. Поздрави! Имаш ли идея как се прави, защото влизах в настройките на компютъра и не видях как да го направя да се нулира автоматично или при пълен резервоар. Попаднах на 1 интересно видео което много ми хареса и сигурно след като ми падне гаранцията ще си монтирам и аз https://www.youtube.com/watch?v=dP1pXgukHgI
  8. @Blizzard.bG Честито с здраве да я караш, всички цветове й отиват на тази кола. Старт/Стоп системата е интелигентно направена, ако няма ток в акумулатора няма да изгаси мотора, ако седи по-дълго време и изчерпа лимита пали сама. Лошото е, ако си в задръстване и на всеки 10 секунди се придвижваш с 1 метър, губи се смисъла, но за това си има бутон за изключване. Колата е с по-голям маховик и по-здрав акумулатор и да не те притеснява. А за Owner's Manual предполагам, че няма защото модела е само за Европа, другаде не се предлага, намерих в интернет за седан Owner's Manual горе долу върши работа, на мен и диск даже не ми дадоха @icko22,да, ама си представи... даваш 50 бона за кола и чуваш как се лашка горивото... все едно си в москвич, имах по-високи очаквания. 1 въпрос, ако някой има инфо ще се радвам да сподели. Хонда предлагат ли така нареченият дневен километраж (при престой повече от 4ч се нулира автоматично). Сутрин, като запалиш колата се е нулирал, отиваш до работа и виждаш колко време ти е отнело, колко ти е средната скорост и разхода на гориво. Тук на хондата имам А и Б, но и двата се нулират ръчно. Има ли как да направя единият да се нулира автоматично след опредено време престой? Както е на VW .
  9. Да, с включен ЕКО режим е тестван. Аз разлика с вкл. или изключен виждам само на темпомата и променящите светлини на километража. Темпомата набира по-бързо с изкл. ЕКО режим.
  10. Ами аз още го разработвам и не го напъвам много. Дали още се разработва или е доста студено времето, разход среден е 5,4 градско, думка към 7/100; нищо общо с това, което са написали. Силно се надявам, че това се дължи на малкото км (2300), поддръжката в Хонда (още не съм сменял, но съм питал) е 250 лв масла и филтри. Верига мотор, ангренаж не се сменя. Преди това съм карал Голф 4-ка 116к.с. 1.9 и ми се струваше по-голяма бегачка, но ще си кажа мнението към 10 000км, за да не подвеждам хората .
  11. След като падне под половината, резервоара спира да се чува и след като го напълня, веднага почва да дразни :@.
  12. Ами да ти кажа, Хонда България малко ме прецакаха със зимните гуми, те предлагат зимни гуми 988 лв 225/45/17 (на тази цена са мишелините) ; исках намаление на гумите и ми предложиха за 560 лв, обаче при издаването на автомобила гледам сложили МАТАДОР (120лв струва 1 гума) : демек 480 лв за гуми и 80 монтаж и демонтаж... Малко педера*ко изпълнение от тяхна страна.... Изказаха се, че това е цената за матадор гуми при тях (988лв), не искам да знам мишелина ... сигурно ще са 2000 лв .... Мотора дали още се не е разработил, малко е тромав и за 300км градско и 300 извън градско ми направи среден разход 5.4л, като съм го засякъл с пълен резервоар. Също гледам да не вдигам над 3000 оборота, защото искам да си я разработя както трябва, след 2000 оборота като включи турбото не те бие в седалката както очаквах. Карах преди това голф 4 1.9 116к.с. и върви повече, надявам се, че след някой др. километър ще се развърви и ще падне разхода, инак този разход 3/100 за момента ми изглежда нереален А пък е влезнал в рекордите на Гинес за най-икономичен 2.83л/100 ... Друго, което ме дразни, когато резервоара е над половината, при спиране и потегляне чувам нафтата как се люшка, все едно имам бутилка с вода на задната седалка.... Много дразнещо
  13. Ще ходя да си късам ризата пред Хонда България, ако при празен резервоар продължава да го прави...
  14. Krasi-mir И при мен се чува леко поклопване предно дясно колело или все едно се люшка нафтата в резервоара и това го има само при потегляне, и от първа към 2-ра предавка. След това го няма, ако дам назад и после напред пак същата история. Дали защото съм напълнил резервоара незнам, но много не професионално, ако се окаже, че се чува нафтата как се клямбуца При теб има ли го това при почти пълен резервоар?
×
×
  • Създай нов...