-
Мнения
1201 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
162 GoodОтносно ZERO
-
Ранг
Фен
- Рожден ден 10.06.1979
Profile Information
-
Кара
CR-V 2011 и CR-V 2001
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
georgi_ivanov_aleksiev
Последни посетители
10807 профилни разглеждания
-
Хубава тема, започвам да се чудя дали моята няма проблем някакъв. д-тека, автомат, малко нагледни примери - навсякъде с климатик и през лятото : 1.Варна - Шумен само магистрала 145 на автопилот - 9,6 литра , като гледам по-нагоре кво става, май ще я сменям... 2. Варна Банско през Рижкия проход, 145 по магистралите на автопилот, през останалото - 50 или 90 мах до ограничението: 3. Варна - Бургас и обратно - мах 90-100, тука май бива : 4. Тука средния разход за последните 3000км : 5. И сега вече един хубав градски разход от Варна през лятото, каране само в час пик, никакво извънградско и никакво вечерно или нощно каране без трафик, което да сваля средния разход: Хубаво е да има точни примери, защото доста хора четат преди да са си купили колата и вече няколко пъти, след като отговоря на въпроса за разхода, чувам репликата - "Ама то във форума пише магистрала 6-7 и градско 8" Еми пише, да ама по магистралата с 90, а в града - през ноща по околовръстното
-
Не видях много с дизел автомат да се е изказват, затова ще се включа. Аз лично си търсех 3 ген, 2011г,автомат, задължително бяла и бензинова. Такова чудо не намерих в продължение на много месеци, не само в бг, а и навън. Ако се появеше някоя, беше на цената на 4та ген. Сигурно има защо. Ей сега отворих мобилето и карса да погледна кво се е променило за година две - нищо, пак 5-6 обяви само. Автомат задължително, естествено заради комфорта от карането, особено в града. Не виждам смисъл да давам една шапка с пари и да ръчкам по светофарите. Отгоре на всичкото, това не е някой дърт сивик, да ти прави кеф да го цедиш до 7хил оборота, а просто джипка за асфалт на която задачата му е да те закара от точка А до точка Б, сравнително комфортно.Не съм чул за някой, който да е пробвал да кара автомат и ръчка на подобен тип автомобил да му хареса повече ръчкането. Повечето от тези. които бягат от автомата, го правят заради евентуалните скъпи ремонти. Води се, че е сравнително здрав,но всеки с късмета си. Не са толкова масови, както мерцедес или бмв примерно, че да са им обществено известни проблемите. Хората с големи ремонти, не обичат да пишат по форумите и често прибягват до втора употреба кутии Според мен, не са много майсторите у нас, които могат да ги ремонтират, а и доста от тези които могат, предпочитат да не се занимават с глупости, Така че, който ще си пуска мустак, трябва да си предвиди и гребенче А само да спомена, че по магистралата, по някое време на човек му се приисква 6та скорост и започва да се чуди защо кола 2011 година е само с 5 такива, при покожение, че гореспоменатите марки, а и не само, отдавна преди това сложиха по 1-2 скорости отгоре.Но все пак това е Хонда и трябва да са различни, независимо в какъв аспект Сега да си дойдем на темата - моята е дизел, търсех бензин, но когато видях алкантарата вътре, осъзнах че това което търся не съществува и скочих на дизела. Идеята ми беше разбира се, свързана с по-малки евентуални разходи по подръжка(дпф,турбо,дюзи и всякакви такива нафтови истории). Засега не съжалявам, може би като и дойде времето на помпата ще се позамисля пак Преди това бях карал 4-5 автомата, но бензинови. Някой по-горе беше споменал за куц кон - ами такова е усещането наистина. Трябва да му скочиш с двата крака на врата, за да се случи нещо. Дизела върви с лекота,не си спомням да ми е трябвало да го настъпвам да ламарината. Старта е добър, удоволствие е да се кара из града. Но както казах, това не е съзтезателна кола и бих си карал и бензиновия мотор без да ми пука. Разхода ми градско в работни дни е 12. Извънградско с 90 отива под 8, със 140-160 е 10 да речем. Извода е , че човек трябва да пробва поне бензиновия и ако не му издържат нервите, да си потърси нафтовата печка, имайки предвид и нейните недостатъци. А ако има изискване и годината да е хубава(така за вътрешно удолетворение да е 2011), бензиновата почти отпада поради липса на предлагане Е като изключим няколкото над 25хилки... Надявам се, че съм бил полезен...
-
Във 2-ри пост не пише нищо за лед светлини.
-
Как пък не са му сложили по едни лед-светлини или поне на фейслифта. Модули, кабели, тъпа работа...
-
капариран
-
Такаа почвам си колата на части - сивик EJ9 99г. Цени,въпроси и пазарлъци за останалите неща, след като се продаде суапа. Колата не е палена няколко месеца, зор нямам... Ще се опитам да обясня всичко което смятам, че е важно. b16a - включва всичко нужно -сток оборудван двигател, изпускател b18c4 , ск.кутия, полуоски, ск.лост с прътовете, девствен компютър с преходник за обд2б. На снимката се вижда, че има омасляване от г-рата на капака и от в-тека. По едно време смятах да му сменям сегменти и бях започнал да събирам части, но не ми остана време. Включвам и тях към офертата: ОРИГИНАЛНИ сегменти RIK , OEM гумички за клапани, гарнитури за в-тека. ЦЕНА за всичко изброено -1800лв Колата е във Варна, пали и върви, пробата е задължителна. Не пращам по куриери. Телефон 0896123487 - вдигам само след уговорка по скайп примерно skype: georgi_ivanov_aleksiev
- 1 reply
-
- 2
-
колко струват?
-
колкото и плюсове и минуси да цъкате, ще разберете къде и кога като му дойде времето
-
трябва някой много надъхан да запазва часове и да събира 12 човека, а такъв вече няма след моята оставка така че, тая тема си е направо за ключ
-
Пунта мара са друг път Има някъде из нета записи на катастрофи, които са от тези камери, които висят над главите ни на кръстовищата. Но мисля, че тях не ги ползват за голби, незнам. Но на това къстовище специално има една камера, която прилича на бял буркан и е на стълб посредата на двете платна, откъм магистралата. От тоз модел камери идват честитки. Като я получиш, отиваш в КАТ, пускат ти клипче, от което ти става ясно, че камерата има много добра резолюция и зум, и че някой я управлява да снима накъдето си иска, из цялото кръстовище. На клипчето си видях номера на колата на цял екран, видях и че съм брадясъл и че си бъркам в носа, да не говорим за несложения колан Питаха ме - това ти ли си? Аз казах - да. Човека се ухили и каза - а браво, ти си лесен Процедурата струва 50кинта. Предполагам, че може всеки ден да правиш нарушения там, но просто да имаш късмета да не снимат теб в момента. Или пък един път да забравиш да си сложиш колана примерно и да олекнеш с някой лев
-
супер, имаше десетина коли
-
може и да се появя