-
Мнения
82 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
10 NeutralОтносно Кирил
-
Ранг
Потребител
Contact Methods
-
Website URL
http://twitter.com/Kiril_Varbanov
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
2956 профилни разглеждания
-
Здравейте, да не отвярям нова тема - имам сходна лична драма. Един черен ключ и толкова. Време е за дубликат, но доколкото знам, официалните сервизи взимат стотици левове. Колата е Сивик англичанка 1999 - какви са приемливите варианти? Между другото, ключаря в Практикер на Цариградско някой пробвал ли е? Мерси за всякакви насоки.
-
Здравейте, Продава се Honda HRV 1.6i на газ. ноември 1999 г. 105 коня, ръчна скоростна кутия, на 110,000 км. Цената е 5,300 лева, но търпи коментар. Напълно обслужена е, всички консумативи сменени (ремъци, филтри, масло). 4 бр. зимни + 4 бр. летни гуми. Газов инжекцион с гаранция. Застраховка + преглед . Колата е в перфектно състояние, реални километри, 2 бр. ключове. Може и бартер с доплащане от ваша страна - 6000. Обявата е от частно лице, колата се намира в Дупница. Телефон за контакт: 0898 55 09 14 Други екстри: [*]Блокаж на диференциала [*]Ел. Огледала [*]Ел. Стъкла [*]Климатик [*]Регулиране на волана [*]Серво усилвател на волана [*]Стерео уредба [*]Аларма [*]Имобилайзер [*]Централно заключване
-
Ясно, мерси. Тоест, едно 1200 лева минимум да приготвя... Иначе високите обороти не са ми проблем така ил иначе, щото много рядко минавам над 3500. Мерси и на Юли, който също се отзова.
-
Бюджет няма точно определен, но 1000 лв. е доволна цена, подозирам. Критерии - добро изпълнение и качествени материали - не искам да ме остави някъде на пътя, не мога да си го позволя. Ако разхода е с литър повече, няма да ревна или пък да е по-маломощна. Очевидно с икономичния ВТЕК така или иначе не търся динамика.
-
Здравейте, Като че ли идва и моя ред с тия преходи да спра да спонсорирам ОМВ за бензин и да слагам газ. Колата е английски Сивик хеч 5 врати, 1999, 1.5 iLS VTEC, 114 Коне.Темата е за препоръка за майстори, които да поставят качествена уредба, щото като чуя за проблеми след слагането на ГИ и се изприщвам, и почвам да се чудя има ли смисъл, ама разликата от 2.60 лева до 1.15 си е бая. Благодаря предварително за всякакъв споделен опит и координати.
-
Veseliq, питай в ЮбиКо, както си го замислил. За редките ми посещения в сервиза (чукам на дърво) съм видял само един Ледженд, но скоро идва един друг за ремонт, по техни думи, така че ще могат поне да споделят мнение.
-
D15Z8, Eco VTEC, 1.5 iLS - 114 HP - градско - 6-9 литра, извън - най-ниско до 5 л. на 100 км. Преходите са различни, около 15 км в едната посока. Колата е в гараж през нощта. Свещи и кабели не съм виждал от както съм я взел (40к км). (knock-knock)..90% от времето колата се кара в София. Гориво: Бензин Maxx Motion OMV 95 - само и единствено. И един път почерпка от мен със 100 октана, щото в Казанлък нямаха друг. Как карам: превключване на по-горна предавка до 2500 оборота, рядко до 3000 - колата е 1100 кг празна, доста е лека и се дърпа съвсем прилично за градски нужди, та не се налага да я натискам. След 2500 оборота на предавките до четвъртя ECONO зелената лампа спира да свети. След това на пета предавка свети до 120 км/ч и някъде около 3300 оборота.От друга страна съм карък на спукани гуми - редовно вися с крика и светлоотразителния триъгълник по софийските улици - ако ме видите да се гъзя някъде - свирнете да се посмеем заедно. То друго не остава .. Всички ли дето карат на газ имат проблеми с кабели, свещи и увеличен разход на гориво?
-
Колкото хора, толкова и мнения. Питал съм в оторизиран сервиз на Хонда - маслото е Тотал, но като цяло просто има една марка в повече, не е много по-различно от подобните масла в този клас, само дето има бранд. Аз лично слагам Мобил1 много пъти, нямам проблеми. Сервизът ти го предлага като опция на оригиналното, с обичайната 15к км гаранция.
-
Да се запиша и аз със скромно мнение. Откакто имам Сивика само ОМВ Карера 95, отскоро се казва Макс Моушън. Карам малко като цяло, затова разликата в стотинките не ми пречи много.Не знам дали има обективна разлика с обикновения им 95, просто не съм го пробвал. Един път само на връщане от морето бях много на изпарения, след Бургас не намерих никъде ОМВ, чак в Казанлък, там имаше само Карера 100, та сипах от него - имаше разлика, но не драматична, както може да се очаква с претоварена с багаж кола. Засега чукам на дърво проблеми не съм имал. Виждам, че доста колеги зареждат от Еко и Ромпетрол - не че се учудвам, просто и на мен ми беше интересно да видя такава статистика.
-
С една дума: Не. Няма пътища за такива скорости. По-скоро да мислят за увеличаване на ограничението от 90 км/ч по "автомобилните пътища" - които сигурно са повече като процент от националната пътна мрежа. Данни от Статистически институт (в км.): Магистрали: 437 Първокласни: 2 970 Второкласни: 4 030 Третокласни пътища и пътни връзки при кръстовища и възли: 12 019 Смисъл? Никакъв. Да се фокусират върху по-големия проблем. Другото става за кръчмата и люпене на семки. Някой ще каже: "Е, то се тръгва с малки стъпки" - отговарям: "И се стига до никъде" - практиката го показва. Много повече смисъл ще има да се оправят голямата част от пътищата - първо, второ и третокачествените, и максималната скорост да скочи от 50 на 90 - тогава може и да си говорим за икономия на гориво и максимална предавка.
-
Колега, цитирам те: "музика,филми,интернет,GPS,да е здрав" - това са доста високи изисквания. Или ги намали, или отдели една идея повече пари за Samsung Galaxy Ace - от гледна точка на парите и това, което предлага - Андроид - е едно от най-добрите бюджетни решения на пазара. Вариант две: някой от телефоните на HTC, но те са по-скъпи. Вариант три: намали изискванията и си вземи за около 180 лв. този Самсунг Стар 2 - аз го имам, и мога да го препоръчам твърдо - има Wi-Fi, не е супер мощен и няма ОС (тоест има, но е Джава), но можеш да браузиш (що-годе, с Опера). Филми твърдо не, има Гуугъл Мапс вграден, който работи доста добре с Уи-Фи.P.P. Освен това казваш: "Не разбирам от телефони,операционни системи" - ще ти се наложи да се понаучиш - ако наистина искаш да правиш всичките тези неща, едва ли можеш да минеш без операционна система.
-
Да вземеш да се обадиш тия дни Ето ти една тема от колегите в чужбинско, белким помогне.
-
Логнах се само за да се съглася с Димитър Коев. БМВ клубът са огромна общност и са доста сплотени. Повечето модели на БМВ също никак не са лоши, естествено, това си има цена. Не бих искал да сравнявам коли с коли - философията на БМВ е друга, различна от тази на Хонда.По темата - информация със сигурност можеш да намериш от ЮбиКо. Не виждам проблем да се правят в Турция, Тайван или Корея - все е тая - технологията, частите и процеса са важни. П.П. Фанатизирани фенове винаги ще има. Губене на време е спорът с такива, повярвайте.
-
За газова уредба не мога да коментирам, карам на бензин, но относно самия сервиз на Юби Ко една визуална подсказка: като караш по Самоковско шосе, идвайки от Цариградско надолу, подминаваш бензиностанцията Д2, продължаваш напред, втората пряка надясно е твоя път - точно след нея на ъгъла има голяма зелена сграда на John Deere, отпред има трактори, няма как да го сбъркаш. П.П. Не знаех, че колата няма номера и подобни, затова предложих тест драйв, но разбира се, такива незаконности не са ОК. Платформата, сервиза, и ако има чалъм временни номера. Успех, дано колата е ОК, щото парите са смешно малко. Преди време един приятел продаде Акорд 2.0 бензин 2005 за 16 бона, макар и на 90к км.
-
Е, това звучи добре. Все пак, както и другите споделиха, цената е доста атрактивна, така че се помъчи да разбереш наистина защо. Вариант е да е на доста повече километри, но услугата "Връщане на Километраж" е доста евтина в Горубляне специално. И все пак, ако е здрава колата (нещо, в което на прима виста не се съмнявам) - взимай я. В Юби Ко работят много добри специалисти, там ако не ти помогнат, няма къде. Най-важното не видях: кара ли я? За мен това е най-истинския тест, може би защото имам база за сравнение с 2.0 бензина, един идеално поддържан екземпляр.