Ivailo Todorov
Фен-
Мнения
25 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Поздрави на всички, явно доста интересна е темата с пружините . Измерването на височината със старите и след това с новите пружини при мен не даде никаква разлика. Даже новите ми бяха милиметър по-ниско! Затова бях малко скиптичен веднага след монтажа. Но още след първото каране вече нямах съмнения, че ремонта е успешен. А с пружините от лада каква е височината, просто ми е интерсно? И ако все пак не се повдигне повече и стой на нормална височина да не са прекалено твърди, това също би влошило работата на окачването, говоря за ладовите пружини. Всеки решава сам за колата си, но това не са дефицитни части, който не можеш да намериш и се налага да търсиш алтернативни, не разбирам много смисъла в такъв вид замени на части.
-
Към колегата Димитров. Здравейте да износването е абсолютно сходно с това при мен. Амортисьори не съм сменял само пружини. Бях поръчал и прахоуловители, но не ги смених оригиналните бяха добре. След смяната не съм забелязвал износване, но и колата стой по повдигната при нароварено положение спрямо преди.
-
Здравейте на всички. Почти година след смяната на задните пружини - не забелязвам да е клекнала повече от както съм ги сложил и да повтвърди се задницата. Аз лично съм много доволен от Каябата отлични пружини. Относно пружините от лада или всякакви видове повдигания и подсилвания, не съм съгласен. Както всички виждат окачването на хонда не е много просто изпълнено от инжинерна гледна точка. Това не е заден мост на пасат комби! Ако ви трябва работна кола можеби е добре колегите да се насочат към някоя по-подходяща такава. Акорда има страхотно поведение в завой, за което в голяма част участва задният мост и мисля, че твърдостта на пружините е ключова за правилната му работа. Това което искам да кажа, че всяка намеса във височина ще се отрази в представянето, поведението на пътя. Оригиналните пружини поомекват и от там идва износването на гумите, но аз лично съм ходил няколко пъти на реглаж и колта винаги е била перфектна, всичко става като се натовари малко. Каябата която поръчах е афтърмаркет по оригинален номер. Колегата Митко Йотов е прав май имаше и още един номер на каяба, но аз не намерих инфо каква е разликата. Поздрави на всички. п.п. за съжаление ми се налага да се разделя с този фантастичен автомобил ще пусна отделна тема със снимки в продавам, ако някой има интерес.
-
След като стъпа на гумите я поразклатих няколко пъти преди отново да измеря. Размера е идентичен със старите 688мм. Впечатления след първо каране, доста по-стегнато подскача отзад бих казал, че и даже малко се повтвърди окачването. Ще я покарам няколко дена за да съм сигурен. Забравих да кажа, че съм с 18 цола гуми 225/45 18 и пълен резервоар без 10 литра приблизително (150км след зареждане до горе). Ако някой иска да сравни размерите с неговата, акорд турър. Хубав ден на всички.
-
Первия е свален. Доста време си изгубих да развия биалетките и от двете страни, доста ръжда имаше. И свалянето на самия амортисьор с пружината не е никак лесно. Развиването на двете гайки горе и болта към шенкела беше лесно, но да се извади е малко трудно, окачването стои е под напрежение заради тампоните. И ето го все пак разглобен...
-
Здравейте на всички. С моят акорд преди седмица ходих на реглаж ходова част, бях сменях преден накрайник. Оказа се, че ъгъла на задните гуми е малко по-голям, но е в зелената зона все още. Огледах го, но единствения реглаж отзад е за сходимост, няма възможност за промяна на наклона! И аз стигнах до извода за по омекнали пружини. Преди години ми беше из носила задни гуми от вътрешната страна, както казва руснака от клипа, но те си бяха доста по-отънели и доста меки. Естествено ходих и аз на реглаж, но беше добре. Сега карам от няколко години с нови и ги следя, но не съм забелязал същото износване (все още). Ако може някой, който е сменял задни пружини да каже има ли разлика с новите и какви е монтирал? Аз търся сега да си поръчам ще ги сменям преди прибирането към България. От тези, който виждам: за оригинални около 140 евро, KYB за около 40 и тези който руснаците препоръчват Lesjöfors, но те не ми говорят нищо. Мисля лично за мен да са кайяба-та. Ще кача снимки и повече инфо след смяната. Извинявам се, не искам да изглежда, че пре вземам темата на колегата
-
А рейките - накрайниците отпред и отзад се свалят доста трудно и се чупят зъбчетата, който ги закопчават. Капачето в средата се сваля лестно и под него са болтовете. Гумените уплътнители се свалят отделно като се приплъзват или на пред или на зад беше. Но е по-лесно ако свалиш първо рейките и тогава гумените уплътнения. А за проба налей вода в улея върху гумените уплътнения преди да си ги демонтирал и виж дали ще потече.
-
Стича се през задната колонка зад тенекията направо долу в багажника между калника и резервната гума. И от там при каране на завойте водта се стича в дупката за резервна гума, там е най ниско разбира се. Два дена карах с разглобен багажник за да разбера какво става! Най малко от там очаквах.
-
Беше много слънчев ден, когато правих снимките малко зле се вижда. Това беше при мен надявам се да съм от полза.