Данчо
Почетен член-
Мнения
2204 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
31 NeutralОтносно Данчо
-
Ранг
Японец
- Рожден ден 18.07.1983
Contact Methods
-
Website URL
http://japan.bg
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Сузука
-
Интереси
суши
Последни посетители
13586 профилни разглеждания
-
Здравейте, Давам 1 по 1: 1. Знаете ли дали тези ветробрани се монтират лесно и пасват на хонда акорд 2010 или са само за американките: http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-HONDA-ACCORD-DOOR-VISORS-2009-GENUINE-HONDA-ACCESSORY-/181297933797?hash=item2a3632ede5:g:pzUAAOxygPtSzXc4 1.1. Въобще добре ли стоят на колата или има риск да я загорзя? 2. Искам да си поставя осветление в краката на всички пасажери. Това е оригинално: https://www.handa-accessories.com/accelect08.html . Въпросът ми е запознати ли сте дали европейският акорд има заготовка за това, защото ако няма, не бих се ангажирал с поставянето? 3. От къде да си купя в България хондовски гайки за джантите? 4. Може ли да получа препоръка за греди на тавана, които да "носят" бокс? Оригиналните на хонда са 500 лв. Има ли смисъл да ги купувам? Thule ли да взема или друго? Има ли някаква специфика? 5. Същият ми е въпросът за бокса, но като вземете предвид, че оригиналният е доста грозен . Благодаря на отзовалите се. Поздрави
-
По-рано бях писал, че след смяна на масло и филтри, не са ми ресетнали показателя за оставащия живот на таблото. От Юби-Ко ми казаха, че ако отида, ще ми го ресетнат. Приемчикът им явно не е от най-добре запознатите с колите. Оказа се, че показателя за оставащ живот на маслото може да се ресетне от всеки от нас самостоятелно! 1. Чрез натискане на бутона за дневен километраж, стигате до менюто за оставащ живот на маслото. 2. Задържате същия бутон около 5-10 секунди и се появява ново меню, което позволява или да се върнете, или да анулирате това, което трябва да се облужи. Първия път когато го анулирах, ми изчезна 2ката. Остана B 290 (B е пакет обслужване - масло, маслен филтър, въздушен филтър). Направих горната процедура втори път и този път ми анулира дните - стана Б 360: Така че всеки може да го прави сам Някой има ли представа какво означават звездичките отдолу? Здравейте, Обръщам се към Вас с един въпрос. Не успявам да се справя с нулирането на A, B и съответно редицата числа, които се появяват и за които обяснявате. Някъде нещо бъркам. Когато задържа бутона ми излизат само A и B. Не виждам никъде посочените от Вас индикации, звездички, числа и прочее. Едновременно с това, когато нулирах А, ми се нулира и индикатора А, който се показва на таблото без да съм влезнал в менюто. Същото е и "B". Бъркам ли някъде нещо? Благодаря Ви. Поздрави, Данчо
-
Здравейте, Уикенда закупих 8-ма генерация акорд. Продавачът беше изключително любезен и се е грижил учудващо много за колата си. Видимо беше силно информиран за хондите и ми разказа много неща. Препоръча ми категорично да не полирам емблемата, защото е възможно да доведе до проблеми с функционирането на радара. Така са му казали от представителството на хонда в Мюнхен. Аз не виждам никаква логика в това. Има ли някой, който го е правил реално и според Вас би ли имало проблем? С поздрав и уважение, Данчо
-
Не е вярно това.Колега, скачай на колата смело. Разхода ти София - Варна - Пловдив, ще е между 5 и 8 на сто. Зависи от това как шофираш. При нормално каране 5 - 5,5. И за да нямаш проблеми с турбината - раздавай ѝ повече газ, когато е загряла .
-
Ще се включиш ли в организацията на втората среща? Ще те препоръчам и застана зад кандидатурата ти, гледайки желанието ти. In ли си да поемеш активно органиацията ѝ?
-
Понеделник съм в Шумен! Да имате среща?
-
Да
-
Днес ще се видим ли?
-
Не се лъжете да ходите там , днес бях там да закарам колата на един познат. Ебати хората...На акорд 2007, с к24, горивен филтър, маслен филтър, филтър купе, въздушен филтър, масло (5в40), масло скорости, накладки, диагностика на комп, пълен преглед на колата, отговори на 32 зададени въпроса (винаги ги включвам, защото от моята работа знам, че това струва пари и го уважавам) и ми взеха безумната сума от има няма 2 резервоара гориво . Забравих да вметна още нещо...докато ми сменяха горепосочените неща си проведох срещите спокойно и нямах притеснение след това дали са ми омазали багажника в гориво, като са сменяли горивния филтър или пък да не би да не са сипали достатъчно масло в скоростите . Някак си ме кефи да знам, че няма да имам проблеми.
-
За мен въпроса е лошо зададен, но ще си кажа мнението. Мен ме кефи бензина нямам как да е обратното....но: С моя Сивик, който е 1.7 ЦТДИ си върша работата и пътувам. Една сметка за 70 000 км.Да кажем най-грубо, че заради това, че карам дизел пестя 10лв. на 100 км. За 70 000 км. съм спестил 7000лв. като това е силно занижено, защото пестя повече от 10 лв. спрямо бензина. 7к икономисани спрямо бензина? И ми говорите за скъпа подръжка? Кое по-точно? Маслото, което е между 15/25 лв на литър(Мотул 5в40)? Или филтрите? Или един ремонт на турбина, който струва 300 лв.? А бензините не се развалят? Не защитавам дизела на 100%, но смятам, че когато бачкаш трябва да смяташ. А когато караш за кеф ....да си купиш бензин !
-
Следващата седмица ще дойда да ви видя
-
Жорко, къде да отида в Пловдив да ми видят водоподгревните свещи?