Jump to content

prozium

Фен
  • Мнения

    731
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

30 Neutral

Относно prozium

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Website URL
    http://mentalmind.info/

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  • Интереси
    Многоооо

Последни посетители

5050 профилни разглеждания
  1. http://www.youtube.com/watch?v=CUOlc_j4rMA
  2. Аз ей така го отпразнувах!
  3. Земи искай телефони на тия майстори, дето с материалите отремонтират 20 квадрата стени за 50лв, че да дойдат да ми оправят мазето
  4. @greenex, скоро и аз си поиграх малко с некс-5 перфектният апарат е, сега се надявам да мога да пипна и седмицата. Страшно много хора оставиха дслр-тата и взеха компактните безогледалки, явно има защо @ManiaK, нямам идея защо объркваш хората - Никон и Канон от доста време не са единствени на пазара и почват да се съобразяват с останалите производители. Сони с цайсовете заявява страшно стабилно присъствие. Но по-лошото е объркваш поняти - DOF-ът по никакъв начин не е функция на марката апарат , а на фокусното разстояние + блендата. С Некс ще има възможност да ползва хубавите обективи на сони, а ако реши ще може да навива м42-ки, 3/4-ки, минолтенски стъкла и общо взето каквото си пожелае. Ако бюджетът може да се надскочи, направо некс 5 ! П.С DoF-ът може да зависи и от камерата, при условие че сравнваме камери с различни сензори, но за улеснение приемаме, че или всички са apc или фулфреймки лайка формат .
  5. Колегата просто изчерпа темата И това е от устата на човек снимаш с Канон и Никон
  6. И аз качвам, бая сме обикаляли из балкани и къде ли на на стоп и винаги е приятно да си полафи човек с някой бродяга. Разбира се е добре да се направи една бърза преценка за хората, но като цяло видя ли туристическа раница, маратонки или кубинки - качвам. Почти винаги се случва и да чуя интересна история или да разбере за някое кътче, което си заслужава да бъде посетено и разгледано ПС Лошо е така да се губи вяра в хората - истина е, че има какви ли не, но стериотипизирането никога не е хубаво нещо.
  7. Сега остава и колд фюжън да направим и решихме проблема с енергията . България ще е новия Изток Ще сме по-богати от арабите и израелците ще се чудят как да ни завладеят
  8. Ето така най лесно се решава според мен - една табличка 5х5 и започваме да попълваме, нещата много лесно изскачат и ставят ясни.
  9. Ако не се лъжа повечето шофери от ф1 са почнали от картинг. Явно оказва значение.
  10. vesivanova е напълно права, ако смениш вратата, след като водещият ти разкрие къде не е наградата имаш двоен шанс да спечелиш. 1/3 с/у 2/3 а не 1/2 с/у 1/2, както изглежда логично @G36, не сме в 3ти клас де ясно е, че всяко число по 0 си е 0. = 10
  11. Ама и КАТ не си гледат работата като хората. В Пловдив на 50 метра от вкъщи има едно кръстовище - на пръв поглед нищо особено не е, обаче явно нерегулирано Т-образно кръстовище стъписва повечето шофьори, особено тези, които идват от път с предимство. Всяка седмица има катастрофа, някои пъти и по две. КАТ идва, седят там по 1-2 часа, докато всичко се изясни и си тръгват по живо по здраво. Катастрофите не стават с голяма скорост, но огънати ламарини и счупени фарове има всеки път. И съм сигурен, че такива места има още доста и най-вероятно нищо не се прави и за тях ... А по повод това с коланите, доста хора почнаха да карат с колани, което е отлично, сега трябва да успеят да накарат шофьорите да спират и за пешеходци на пешеходна пътека.
  12. 3, защото има 3 кръгчета - едно от 6, 2 от 8 Хлапетата лесно го виждат, защото почти не виждат числа, за тях е визуален стимул без особен символичен заряд, числата все още не са знаци при тях.И така пускам една интересна задачка. Участвате в телевизионна игра. Водещият на шоуто ви предоставя 3 врати : Врата 1 ; Врата 2 ; Врата 3 . Зад една от тях има награда, зад останалите 2 няма нищо. Избирате си Врата 1 . Водещият, разбира се, предварително знае къде е наградата. И ви отваря Врата 3, зад която виждате, че няма нищо. Водещият ви предоставя избор - Отваряте Врата 1 или пък променяте решението си и отваряте Врата 2. Кое ще изберете ? Какъв е шансът наградата да е зад Врата 1 и какъв е шансът наградата да е зад Врата 2 ?
  13. Много си прав. Колегата @TG fan разправя изоставените заводи да станат писти ... по-добре да почнат да работят, щото никфо производство нямаме и скоро ще фалираме като държава ... А иначе камерите са решението за състезателите. А за тия дето пият и карат - големите санкции, прилагани своевременно.
  14. Задачката не е логическа, изисква се главно наблюдение. Децата я решават по-лесно, защото не са обременени с математически методи.
  15. По повод на електрическите коли - скоро попаднах на много интересна статия. Общо взето едно от най-скъпите неща в електрическия автомобил са батериите. В момента се ползват главно литиево-йонни батерии, защото са относително леки и имат повечко цикли на зареждане - между 400 и 1200 . Другата алтернатива са оловно-киселинните батерии, с които всички сме се сблъсквали - акумулаторите в колите ни. Те са доста тежки и имат по малко цикли на зареждане - между 500 и 800. Оловните батерии обаче са много по-ефтини за изработка - около 4-5 пъти по-ефтини, но пък не намират приложение при електро автомобилите, защото са тежки и доста ще затруднят двигателя. И двата вида батерии са големи замърсители и трудно се рециклират.Тук идва интересната част - в момента на пазара има батерия, която тежи колкото литиево-йонната, струва за изработка колкото оловната с тенденцията цената да намалее драстично и е напълно екологична, защото е на основата на Натрии, а натриеви съединения - много - от сол до какви ли не соди, даже ги ядем повечето . Въпросната батерия издържа над 5000 цикъла на зареждане и разреждане, като тестовете все още не са определили точно колко над 5000 са. Автомобилната индустрия обаче май няма интересе към подобна батерия, защото ще се получи така, че колата - като двигател, купе, etc ще издържа по-малко отколкото батерията. Прост пример - ако с 1 заряд на акумулаторите се изминават 400 километра и има на разположение да речем 6000 цикъла на заряд разряд се получава, че в живота на една батерия тя може да задвижи колата в рамките на 2 400 000 km . Ако ви се чете - http://www.aquionenergy.com/ ето я компанията, която от догодина ги пуска на пазара.
×
×
  • Създай нов...