Jump to content

Ивайло Димов

Фен
  • Мнения

    189
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    3

Ивайло Димов last won the day on Декември 28 2024

Ивайло Димов had the most liked content!

Обществена Репутация

96 Neutral

Относно Ивайло Димов

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 9.10.1977

Profile Information

  • Кара
    Seat Toledo 1.8 20V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. https://www.oil-club.ru/forum/topic/91913-rosneft-m-8dm-api-cd-otrabotka-na-lada-vesta-posle-8500km/ Един интересен анализ
  2. Тва масло Marly се води графитно ,цената му е 170-200 кинта за 5 литра .Поредния маркетингов продукт с няква супер-дупер нано технолОгия .
  3. Най-общо казано маслата са на практика напълно идентични .Ако се покриват по API и Ilsac няма проблем да сипеш OE Toyota 0W20 в Хонда или Нисан и обратното.
  4. 5W40 /5W50 в никакъв случай ,това е извращение .Щом е предвидена за нисковискозни масла ,хлабините между шийките на КВ и основните лагери е малка .Висок вискозитет масло може да стане причина за превъртане на лагерите .
  5. Аз бих пробвал една смяна с 5W30 ,особено ако обича да я пържи в лютеницата .Ако проблема остане да слезе на 5W20/0W20.Макар според мен да няма проблеми ,типично преимуществено градски автомобил ,ниска средна скорост ,много моточасове .Тва Pakelo мисля е чист хидрокрекинг ,сработило е на 6000 ,което за тоя тип употреба е приличен резултат.
  6. При тоя режим на експлоатация 5-6 хил км е времето за смяна .Може да пробваш Ravenol DXG или Amsoil SS и двете 5W30
  7. Идеална проба ,малко си го опреснил но и караш на пропан-бутан ,така ще издържи и 15 хил и ще има запас за още .Газта цапа много по- малко маслото ,а караш предимно в идеални условия .
  8. Точно ,когато сработят антипенните присадки вече маслото е неустойчиво на кавитация ,получават се мехурчета вътре в самото масло ,които се пукат и разпенват.Идеята е да се съблюдават интервалите на обслужване съобразно спецификите на шофиране,климатична среда ,местобитание и т.н .Съвременния автопарк е много капризен и тези смени на масла на 15-20-30 хил км са вредни ,но всеки случай е частен и различен.Практиката е показала ,че едно масло може да изкара и 20 хил ако автомобила се движи само по магистрала ,и обратното може да сработи и за 4 хил ако се ползва чисто градско.
  9. Те ги има но подобни масла са за стар автопарк от 90-те ,тип Хонда Кончерто,Пежо 405 ,Голф 3 и т.н
  10. Резултата е много добър за GDI двигател ,малкото количество вода и гориво е заради смесения пробег .При стандартен MPI двигател и тоя стил на употреба щеше да изкара поне още 1500-2000 км .
  11. Анализа е нормален ,но нямс информация за моточасове и средна скорост .Ако е типичен градски автомобил маслото е издържало доста Цецо в твоята кола тва масло тря държи повече ,ДВГ с директно впръскване сработват по-бързо по TBN и TAN .
  12. Факт ,произвеждат се хечове на стероиди ,които са нито рак -нито риба .Масовия потребител не може да си позволи бензинова точилка с V6 и над 350 коня щото горивата са скъпи,застраховките ,данъците .Еднодневки 1.5 с 200 коня и живот 150-200 хил тва е масовката в ниския и среден клас .
×
×
  • Създай нов...