-
Мнения
262 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
5
Ивайло Димов last won the day on Март 12
Ивайло Димов had the most liked content!
Обществена Репутация
160 GoodОтносно Ивайло Димов
- В момента Темата: FAQ-4: Двигателни масла - обсъждане, част Четвърта
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 9.10.1977
Profile Information
-
Кара
Seat Toledo 1.8 20V
-
Пол
Мъжки
-
Място
Шумен
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
То конструктивните проблеми са едно на ръка, но като прибавиш малък обем-голяма мощност, олекотяване на бутала,биели,турбо и за капак еко периферия и се получават проблемни ДВГ с малък ресурс.
-
Всъщност много рядко ще видите масла с повече от 65-70% PAO,минирално масло винаги присисъства като част от пакета присадки защото не те не се разтварят в 4-5 групи. Топ рецептурите имат и Ester-и или AN,така забъркан коктейла съчетава плюсовете на всички групи и съответно снижава минусите. Exxon Mobil като пионер бяха открили златното сечение в техните ESP и X серии. За кои коли е нужно подобни масла, човек когато си подбира продукт трябва да е запознат със слабите страни на ДВГ в колата си, дали има нещо сбъркано от инжинерна гледна точка, дали нещо в КММ или ГРМ не е изчислено. Съвременният автопарк с тези long life интервали е много капризен и податлив на износване при високи натоварвания. Има ДВГ с никасил или алусил покритие на цилиндрите , много малък обем картери от там маслото ври и кипи лятото в жегите и оставя лак, нагари ...изобщо не хубави неща. Избора винаги е комплекс от много променливи величини.
-
API SQ ще бъде ULV 0W8 и 0W12,по правило такива масла ползват хибридите.
-
76 кинта, ам транспорта...бах го в минералното масло за тиА пари. Да им е хаирлия и да си го ползват
-
Маслата по Ilsac винаги са били трагедия ако сравняваме чист хидрокрекинг с АСЕА С3. Не се учудвайте на TDS-a им, европейските автопроизводители имат много завишени изисквания що се касае до approved маслата, които влизат в одобрените списъци.
-
Чист хидрокрекинг, но за тази цена си струват. 5 литра туба за 56 кинта и то official approved VW 504/507 и MB229.51mid saps масла ...няма такава цена. Petro Canada вадят петрол от нефтен пясък, базовите им масла са с най-висока чистота. Спокойно ще изкарат 200-250 моточаса, аз поръчах 2 туби, вчера ми се обадиха че са в дълърството им в Шумен. Другата седмица ще си ги взема.
-
Много добра оферта
-
Некъде по-рано в темата бех постнал начина и процеса във видео клип на синтез на PAO и естери. За това и цената е такава, производството е скъпо, енергоресурсно.
-
1 тон ПАО 3000 долара 1 тон Естери 6800 Цените варират разбира се но в тия диапазони 🙂
-
Ми Shell ползват същите пакети на Infinium, все пак са акционер заедно с Mobil 🙂. Та с кво точно е по-добро ESP не мога да схвана, да не говорим,че масово всички блендери ползват Infinium и Lubrizol, в зависимост от рецептурите и спецификациите и стандартите, които желаят да покрият. 1 тон GTL база е 800 долара ,1 тон VHVI 780 долара ...практически няма разлика. Просто Mobil в Европа винаги са продавали скъпо, при все факта, че имат рафинерии, блендерни заводи. 5 кварти в САЩ идват 55 лева и то за най-скъпите им масла .
-
На тая цена може да го вземеш от Walmart, в САЩ реално цените са такива -нормални. Всеки може да провери. Та с какво на Тотал базите са по-слаби? Същият VHVI 3-та група, който ползват голяма част от производителите на масла, SK Lubricants са най-големият производител на тази база, дори мастодонтите си купуват от тях.Няколко пъти повторих в темата- новият ESP не е лошо масло, но цената му не кореспондира с качествата.
-
Добре де....ясно, няма GTL,няма Естери, няма PAO но цената е същата. Не виждам логика да се купува 4 литра за 85 лева като можеш да си вземеш 5 литра Тотал със същите спецификации за 72 лева.
-
То само ПАО е , на редовна цена не си струва. Но за микс както беше на промоция щеше да бъде идеално.
-
0W40 , стара рецепта по BMW LL-98, VW502/505 ,на свободна цена е 130 кинта...