-
Мнения
227 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
4
Ивайло Димов last won the day on Февруари 24
Ивайло Димов had the most liked content!
Обществена Репутация
124 GoodОтносно Ивайло Димов
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 9.10.1977
Profile Information
-
Кара
Seat Toledo 1.8 20V
-
Пол
Мъжки
-
Място
Шумен
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
В един идеален свят всички щяхме да караме V6 с чугунен блок,ангренажен ремък, хидравлични повдигачи ☕🚬🙂
-
Метален прах е и то много фин, такъв се отделя и при ДВГ с ангренажна верига и този процес е постоянен. Това показват анализи на отработено масло от коли с верига.
-
Единствените детайли които се напасват при основен ремонт това са сегментите.Причината да се прави нулево обслужване при нови коли или при отремонтирани е, че при събирането на ДВГ се ползват специални смазки, греси, трансмисионно масло. Всичко това се смесва с моторното масло и в дългосрочен пробег влошава качествата му.
-
D4F е много здраво куче, само трябва да му се регулират клапаните на 70-80 хил.км, ако ще се кара на газ на 40-50 хил. Непретенциозен мотор без някакви детски болести, без разход на масло, пъргав и икономичен за градски условия. Пазете ключ-картата от изтърване, че са много рехави и се разпиляват. Добър избор на кола и моторизация.
-
Тва е вагаджийска шизофрения, нема отваряме дума за дебилите от Бърка Масло с Вода 😂🤣😅, 3.0 tdi на 180 хил км пълен ребилд на мотора на стойност 12 бона.
-
Цецо ....изгледай това 😂
-
2.0 tdi имат ремък в маслена баня, но върти тандем помпата -маслена+вакуум. Форд екобус са с ангренаж в масло, първите де .
-
Тия неграмотници кво ли да кажат ,210 хил е при 2.0 tdi при tsi моторите 120 хил ако не ме лъже паметта щото съм ги гледал интервалите на обслужване.Предишните модели с верига нямаха определен интервал, чакаш да се разтрака сутрин у студовете и тва са първите симптоми .
-
Тва е положението в съвременният автопарк,даунсайзинг,екологии,евтини метали,тенекии с дебелината на капачки Омния и пластмаси от рециклирани бутилки. Няма как да извадиш 110 к.с от 100 кубика и да очакваш сериозен пробег, па за вторичният пазар там си с двата крака в джаза .
-
Тиа мотори са идеални за купето на Поло,Ибиза,Фабиа или дори по-малките UP,Sity Gо. Ама те и в Октавия ги слагат 😂, принципно ако се обслужват на време нямат некви страшни драми ,алуминиев блок с чугунени ризи .
-
Аз гледах първият анализ само.
-
Нова ли е колата ? Никела е от сегментите или стеблата на клапаните . KV при 100 градуса се е свлякъл до SAE 12 заради бензина .Маслото е разредено много .Другите неща са ОК