Jump to content

ddacata

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ddacata

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 3 2.2 i-CDTi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. В крайна сметка направих нова софтуерна регенерация и изгасна, но не съм я карал след това. Започна процеса от 30 г. (предполагам сажди на някаква площ) и си ги изчисти до 0. Ако светне отново ще пробвам човека от Варна и ще пиша мнение. Повечето техници, с които разговарях, препоръчват премахване (не мога да преценя дали е по-добре или просто за да не се занимаваш повече), но заради смяната на софтуера за сега не искам да го пипам.
  2. Свети в момента. В Омбре ми казаха, че не могат да изчистят грешката, а само да зададат все едно че е сложен нов Dpf. Там са със софтуер на Хонда. В друг сервиз където са със друг софтуер казаха, че изобщо не излиза грешката в софтуера. Само на таблото стои. Измери ха налягането на входа на Dpf и e нормално.
  3. Лампата свети без удивителен, не знам дали модела има удивителен защото лампата е под скоростомера не в средата на таблото, както е на снимките в интернет. Иначе е в авариен режим, вдига над 2000 оборота, но сякаш турбото не работи. Бавно ускорява и при по-големи баири на магистралата трудно държи 100 км/ч на 4та предавка. Днекса направих 2х100 км, 1 път между 2000 и 2400 оборота и 1 път между 1800 и 2000 но лампата продължава да свети. Не ми направи впечатление да е вдигала разхода и не съм сигурен дали е пускала регенерация. Закачиха я в един сервиз (не съм сигурен за диагностиката каква е, но сервиза е голям, предполагам диагностиката им е адекватна). На диагностиката не изкара никакви грешки на Dpf, имаше някаква на ABS но предполагам няма нищо общо. Дюзите казаха че работят нормално, едната имаше малко отклонение. Утре мисля да откача акомулатора и да видя дали грешката ще стои след това.
  4. Здравейте, Преди година ми светна лампата за DPF за първи път (без удивителна), колата влезе в авариен режим. След около 400 километра каране по магистрала лампата изгасна. Преди 2 седмици светна отново, направиха принудителна регенерация, но една седмица по късно лампата светна отново. Говорих с човека от Варна, каза да пробвам първо с добавка на STP, но ми каза по високи обороти, сега видях във форума, че трябва да са до 2000. При проверка със софтуер изобщо не излиза грешка във софтуера за DPF, а налягането от двете страни е нормално. Понеже съм решил да го пращам във Варна след като изчетох темата, имам 2 въпроса. Щом няма грешка във софтуера, възможно ли е лампата да светва поради някаква грешка, без да има проблем с DPFa? Ако карам колата в авариен режим още около 1000 километра, понеже ми предстои пътуване дали би създало проблеми? Благодаря!
×
×
  • Създай нов...