Jump to content

scala

Фен
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Обществена Репутация

22 Neutral

Относно scala

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.0 бензин
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

2139 профилни разглеждания
  1. Мога да ти дам няколко опорни точки: 1. Ограничаването не само на научен, но и на всякакъв дискурс, противоречащ на една определена теза, който феномен може да разгледаш и като симптом за зараждането на евентуален тоталитарен или друг тип централизиран режим или модел на обществена организация. 2. Дискредитирането на цялата научната общност заради непочтените действия на определени нейни членове, и негативните последици от това: благоприятна почва за псевдонаука, конспирации и т.н. 3. Ролята на българския манталитет, предвид факта, че сме вече опарени от един тоталитарен режим и имаме по-скептични възгледи. В сравнение с германския манталитет и т.н.
  2. Абсурд ксенон да гори толкова често. Аз карам с постоянно включени фарове и крушките ми (OEM) са на поне 6 години/100 хил. км.
  3. scala

    Legeng 2007

    Искаш да кажеш, че си взел Ледженд на реални км и по-евтин от Акорд? И се чудиш дали не си сбъркал?
  4. Благодаря! Колата е точно на 205к км. Иначе пак гледах сместа и е перфектна...засега.
  5. Клапаните са регулирани по ръководство преди 7-8 хил. км. Цъкането изчезва като превключа на газ, което ме насочва към инжекторите. Но ако имаш друго предположение...
  6. За много години, колеги! Сигурно си внушавам, но от известно време ми се струва, че бензиновите инжектори цъкат по-шумно от обичайното. Двигателят е R20A бензин/газ. При отворен капак и особено на студен двигател се чува отчетливо цъкане, което изчезва при превключване на газ. Т.е. газовите инжектори не се чуват, а бензиновите - да. Гложди ме това, че навремето като монтирах газ май беше обратното - газовите се чуваха повече от бензиновите. Грешки няма, горивната смес е в нормални граници. Разходът е една идея нагоре, което отдавам на студените месеци и зимните гуми. По принцип знам, че инжекторите на този двигател не са проблемни, ама знае ли човек... Наясно съм, че въпросът е много субективен, но при вас как е? Благодаря!
  7. Аз съм поръчвал от Amayama, както и от PartsOuq. И двата сайта предлагат гарантирано оригинални части. Върху калкулираната цена си начисли и ДДС, който се плаща на нашата митница чрез куриера ако си избрал DHL/FedEx и т.н. (само им пращаш фактурата на мейл) или чрез Български пощи ако си избрал обикновена доставка (попълваш им пълномощно и им го пращаш на мейл заедно с фактурата). Вторият вариант е доста по-бавен. Весели празници!
  8. Няма как да гадаем каква е причината да светне. Лампата е една и свети жълто за нивото на маслото и свети или мига в червено за налягането. Колата обслужи ли я след закупуване? В сервиз гледаха ли я? Най-добре отиди на майстор.
  9. Програмираният интервал за смяна на масло няма връзка с нивото на маслото на щеката. Принципно това е малко по-интелигентен брояч, който се контролира от компютъра в зависимост от показанията на различни датчици, показващи условията на експлоатиране на автомобила. Ако колата не гори масло и след 20 хил. км. нивото на щеката ще е ОК. Но това нищо не ни казва за качеството на маслото на този етап. Затова например е добра практика при преобладаващо градско шофиране маслото да се сменя максимум на 7-8 хил. км.
  10. Ако се навие капачката за маслото докрай при студен двигател, след това трудно се отвива. И при мен е така и се налага да въртя с клещи. Винаги оставяй малко ход и няма да имаш проблем. Дроселът се адаптира след почистване, иначе нищо не правиш. Ето процедурата: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001412.html https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001413.html#i000 А че е станала по-пъргава според мен е внушение. Лампата за нивото на маслото може да свети и заради проблеми с датчика или компютъра, а понякога и заради газова уредба с OBD. Ако нивото е ОК не виждам нищо притеснително. Друга е работата ако светне червената лампа за налягане.
  11. Лексусът от обявата изглежда добре, от частно лице, купуван нов от БГ и на добра цена. Вероятно пробегът е реален. Обади ли се да разпиташ продавача? Хубавото е, че почти сигурно има непрекъснато КАСКО от 2006 до момента и ако имаш твой човек-застраховател вероятно ще може да провери някаква история на щетите. Друг вариант е да питаш в групата (Lexus Fans Bulgaria) дали някой знае автомобила или го е гледал. Така или иначе трябва обстоен тест драйв и задължителен преглед в сервиз. Легендата със сигурност е с врътнати километри, а и от автокъща, не знам...
  12. Не знам дали има значение за теб, но GS III 430 е със задно предаване. Въртящият момент на GS е по-висок отколкото на Legend, и то при по-ниски обороти. Доколкото съм чел по форумите и групите, цените на оригинални части за GS са една идея по-достъпни, отколкото на Legend, и се намират по-лесно. Но може и да се лъжа. Страничен повод за размисъл: не е ли малко рисковано да се изсипят 25+ хил. лв. за автомобил, който в най-добрия случай ще е поне на 300 хил. км.?
  13. Здравейте, Моля за мнения за Ravenol REP 5W-30. Ще се сипва на R20. Кара се 50/50 градско/магистрала. Смяна на 10 хил. км. През последните 5-6 години съм засичал да гори около 2-3 л. на 10 хил. км. (натискам здраво по магистралата), независимо от маслото. Иначе последните години карам с Mobil1 ESP 5W-30, ама нали казвате, че са развалили формулата. Главно ме интересува дали маслото е подходящо за ежедневно шофиране и такъв интервал на смяна - нали уж е "racing". Благодаря!
  14. В идеалния случай бих гледал кола, закупувана нова в БГ, с пълна сервизна история. Да е обслужвана редовно, да са полагани грижи. Такава кола си личи отдалеч. Автоматът да е обслужван по график. Захабен салон за мен е проблем. Означава прекалено голям пробег или мърляво отношение на собственика. Повечето R20 малко или много харчат масло, така че черният ауспух не ме тревожи изобщо. И моят е черен. Ръжда по ходовата част не е проблем, по прагове и купе за мен е проблем.
  15. Реално едно такова столче с облегалка може да има собствено коланче за по-малките деца, но при по-големи може да се ползва и с колана на автомобила, в който случай коланът се поставя по точно определен начин. Доколкото разбирам от горния цитат изискването е до определена възраст или ръст детето задължително да е в столче, а не на седалка без гръб. Вероятно идеята е, че столчето има и някаква странична защита. Колкото до седалката без гръб, тя помага за това коланът да легне правилно през рамото на детето, така че не е безсмислена.
×
×
  • Създай нов...