Jump to content

Diev

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Diev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Това съм го прочистил, ще пробвам да го завъртя наляво-надясно, да видя какъв ще е ефекта.
  2. Благодаря за видеото, но това не е моят проблем. Изглежда не съм обяснил достатъчно ясно. За това ще опиша симптомите пак: При първо палене на студен двигател, оборотите на празен ход са прекалено ниски. До степен на гасенене, при по-студено време. След като двигателя позагрее проблеми няма.
  3. Като не е термоклапан защо е в антифриза?
  4. Както писах, всичко е почистено и продухано. Оборотите на празен ход са точни. Само при ниска температура ги няма.
  5. Всичко е почистено. Стигнах до него по пътя на логиката - какво променя ГВС при различни температури на антифриза.
  6. Здравейте, колеги! Моят проблем е точно обратния: Не може да вдигне обороти на студен двигател, дори при достатъчно ниски температури гасне. Стигнах до един термоклапан за вакуума, предполагам, че върши работата на смукач (не съм убеден, че така се казва). Не мога да го намеря нито в морги, нито в магазин. Харви 1.6, 124кс. На тази схема е Е-15.
×
×
  • Създай нов...