Франко
Фен-
Мнения
45 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
29 NeutralОтносно Франко
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
FRV
-
Пол
Мъжки
-
Място
Бургас
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Някои катализатори са монтирани буквално на изпускателните колектори, така че би трябвало да не е проблем. А и не случайно около тях има термозащита към купето. Интересно е дали наистина работи и може да мине ГТП безпроблемно (какво показва газанализатора) - надявам се да споделите.
-
Катализаторите работят на висока температура и затова са съвсем близо до двигателя - целта е пълното изгаряне на горивото.
-
Ми тя си расте ... поне в повечето компании (говоря за каско застраховките).
-
Абе то хубаво питате къде е полицията, къде е държавата, управниците, ма що никой не попита къде са мама и тати и на какво са си научили чедото? Не училището, общество, държавата и тнт, а родителите възпитават детето и каквото възпитат, такова ще стане ... стига някой друг да е виновен. Инциденти са ставали и ще стават, но огромна част от тях могат да се избегнат с елементарно възпитание и личен пример. НИКОЙ, ама абсолютно никой НЕ Е ДЛЪЖЕН да възпитава Вашите деца - може да ги научи, но не и да ги възпита.
-
Може и да не е задължителен Дозерът е задължителен ако има изкривяване по геометрията на купето .... има ли промяна във фугите на вратите, пречупване (огъване) по тавана? Обикновенно, ако се налага качването на автомобила на стенд, то той си е тотална щета (не говоря за автомобили 100к+) Всеки каросериен сервиз, който не е гаражен тип, би трябвало да има.
-
Кола с чуждестранна регистрация не може да има Българска ГО. Ако няма регистрация (без табели) е друго - прави се със "служебен номер (само на шаси). Френската ГО, щом е валидна, може да се ползва и тук, докато автомобила си е с чуждите табели. Винетка обаче си трябва. Българите, работещи и живеещи в чужбина (ЕС), не си правят нова застраховка щом влязат тук.
-
Според мен, Чеко закъсня с атаката. Алонсо много такива битки е изкарвал и ги е печелил ... Перес би трябвало да го знае
-
Благодаря
-
Кара се само на бензин (няма и не е имала газово), като похапва 1-1,5л/10 000км ... приблизително (старая се да не го юркам на високи обороти). Мотора, естествено, не е първа младост и нямам реална представа на колко км. е в момента ... не чувам някакви чукания и тракания, освен съвсем леко цъкане (като на газови дюзи) - възможно е да е от клапаните (не знам кога са регулирани). Работи си равномерно - не потрепва и според мен не са умрели много коне (то по рождение не са много де).
-
А за старичък бензинов мотор, който се кара основно градско, кое би било най-подходящото?
-
Здравейте, Моля за разяснение каква е разликата между Shell Helix Ultra (чист), ЕСТ и Profesional? Порових из темата, но повече се обърквам, отколкото да ми се избистря. Замислил съм се да сложа такова на ФР-В 1,7, което се кара само на бензин. В момента съм с Пакело и съм доволен, но ако ми затрябва за доливане, трябва да го поръчвам по куриери, а си мисля, че Шел-а ще е по-лесен за купуване на място. Благодаря преварително.
-
Смяната на номера не е задължителна, без значение откъде се купува и къде ще се кара - сменя се само собственика по документи. Друг е въпроса, че купувача трябва да е наясно, че не трябва да сменя регистрацията.
-
Защо ще се минава през пререгистрация?
-
Ако има каско, неговия застраховател го обезщетява и после си търси регреса от застрахователя на виновния. Ако няма каско, предявява претенция към застрахователя на виновния и той му изплаща обезщетение според кодекса на застраховането .