-
Мнения
98 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
37 NeutralОтносно Plamen_Honda
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda CR V -IV, 2013г Dizel 2.2 Автоматик
-
Пол
Мъжки
-
Място
Хасково
Последни посетители
2307 профилни разглеждания
-
Този клип е за вариант в който фабрично задната камера е била на горния дисплей. В моя случай фабрично камерата е на средния дисплей, целта ми е да я подкарам на горния дисплей
-
Как да си ползвам оригиналната задна камера след смяна на мултимедията с андроид. На моделите CRV без мултимедия, камерата се включва на малкия дисплей. Има ли вариант и кои кабели да свържа за малкия дисплей.
-
Реших проблема със звука. Подадох ток на усилвателя. Прилагам линк в която е показана буксата за усилвателя. Тоест от мултимедията син кабел с надпис AMP свързах с А21 при мен е жълт кабел. https://www.crvownersclub.com/threads/2013-ex-l-no-sound-from-speakers-after-installing-aftermarket-radio.237189/
-
Виж приложената снимка от китаеца. Това е захранващата букса от китайската медия и според китаеца трябва да се подаде на съответния pin плюс. Все още не съм тествал този вариант. На оригионалната не знам кой цвят е.
-
AMP е син цвят и е маркиран с етикет при мен. Идва от общата букса за audio звука на китайската медия
-
Здравей, Имам същия проблем със звука. Фабрично моята е с навигация. Сложих Андроидска, като ми остана една букса не свързана, качвам снимка. Управлението от волана работи, има връзка с горния дисплей, но звука не тръгва, пише на горния дисплей "audio off" След консултанции стигам до извода, че трябва да се стартира Усилвателя, но не намирам къде е монтиран в колата за да проследя кой кабел е за него. При някой проблем се решевал с свързване на AMP con свободния кабел с кабел за усилвателя. AMP con кабеле при мен е свободно стоящ. Ако познавате майстор в района Хасково - Пловдив моля за контак.
-
Здравейте, Да сръчкам темата. В момента съм с оригиналната навигация и камера за CRV 4, 2013г, някой има ли опит с китаиските навигации с android от aliexpress или да се вземе от БГ магазин с монтаж и гаранция, разликата в цените е почти наполовина.
-
Виж тази тема:
-
И аз си правех тази сметка, че няма да се занимавам със смяна, ако съм с всесезонни, но за 3 г, два пъти ходих до гумаджия. След първата година за баланс взе да друса, и един път за размяна на гумите. Ако е само до размяна, колегата е прав за клюа и крика. Но според мен все се налага от нашите хубави пътища да се изправи джанта да се направи нов баланс и до тук с идеята, че слагаш всессезонни и караш 4-5 години без да ги мислиш. Лятото си е мор за тях.
-
След почти три години пробег с всесезонни гуми Michelon Crossclimate SUV 225/60/18 споделям: Изминати км 35 000 км за 3 г. Тази зима ще им е последна пързалят се на учатъци, които до миналата година вземах без проблем, видимо износени, особено в краищата, след първите две години съм разменил предни със задни. Сега се замислям да инвестирам в летни гуми, чета в форумите за препоръки. Един плюс за всезонните е, че не ги сменяш всеки сезон. По-шумни са от летните и лятото се износват бързо.
-
В тази статия сравняват AGM и EFB http://bg.energybatterytop.com/info/efb-battery-vs-agm-battery-55679318.html