Jump to content

gogata73

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно gogata73

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Всичко
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Самоков
  1. Долната сонда си е чист КИСЛОРОДЕН ДАТЧИК като горния. Ето и тестовете които днес свалих,моментални снимки през 1 секунда. Ясно се виждат двата кислородни датчика и правата графиуа на втория кислороден сензор.
  2. Колеги истината е че когато газовете излизат от изпускателна клапан да речем със 600 градуса, без катализатор те трудно доизгарят в отвора на изпускателна система а излитат на изхода . Целта на катализатора е най вече че разгъната площ на керамичните отвори и евентуалния контакт се увеличава с хиляди пъти и естествено при нагрятата керамика и контакта с нея всичко доизгаря. Платината е само покритие да увеличи живота на керамиката защото издържа супер екстремни температури и всичко друго за химичните процеси е маркетинг за нас. Жичките естествено колега че не съ перпетум мобиле ,но колкото загряват газовете катализатора с такава температура загряват и тях и между силнозагрятите жички е достатъчно малкото количество газ да доизгаря,защото при 2мм отвор няма нищо, намаляват се и пулсациите а газовете движат минимално жичките против запушване и има ефект при мене огромен.
  3. Това което съм направил съм направил и тествал с torgue и гарантирам че след процедурата графиката на втората ламбда сонда е почти равна и работи като катализатора е на мястото си и е добър притова.
  4. И така край на мъките. При по старите модели дистанционите втулки в които се навъртат вторите ламбдасонди горе долу вършеха работа но по новите въобще не. Аз премахнах катализатор на моята opel tigra twintop 1.8 z18xe и показа грешка p0420 автомобила сравнява параметрите на двете сонди ,които на torgue дават еднакви графики след премахване на катализатор. И така монтирах въпросната дистанционна втулка на втората ламбдасонда но грешката излиза отново,проверих графиките и напреженията на двете сонди и втората дава почти същата графика и напрежение и със втулката. ТОГАВА ПРЕЦЕНИХ ЧЕ ПУЛСАЦИИТЕ В ИЗПУСКАТЕЛНАТА ТРАБА СА ЦИКЛИЧНИ,А КАТАЛИЗАТОРА ГИ УБИВА И ИЗРАВНЯВА,И ПОСТАВИХ В ОТВОРА НА ДИСТАНЦИОННАТА ВТУЛКА МНОГОЖИЧЕН КАБЕЛ,ЗА ПРЕДПОЧИТАНЕ НЕРЪЖДАВЕЙКИ ДА СА ТЪНКИТЕ ЖИЧКИ ОТ КАБЕЛА КОЙТО ЩЕ СЕ ИЗПОЛЗВА. ОДЗАД ГИ НАВИХ ОКОЛО 1 САНТИМЕТЪР ЗА ДА НЕ СЕ РАЗПЛЕТЪТ И ИЗЛЕЗЪТ И НАПРАВИХ С ТОЯ КРАЙ ЦЯЛ КРЪГ КОЛКОТО ДО ВЛЕЗЕ В ОТВОРА ДО ДЪНОТО НА ДИСТАНЦИОНАТА ВТУЛКА А ИЗХОДА НА ЖИЧКИТЕ МИНАВА ПРЕЗ МАЛКИЯ ОТВОР НА ДИСТАНЦИОННАТА ВТУЛКА И ИЗЛИЗА ПРЕЗ НЕЯ КЪМ ГАЗОВЕТЕ В ТРАБАТА ОКОЛО 1 САНТИМЕТЪР ЗА ДА СЕ ЗАГРЯВАТ СИЛНО И СЛУЖАТ ЗА ДОИЗГАРЯНЕ НА ГАЗОВЕТЕ ВВТРЕ ВЪВ ВТУЛКАТА. СНОПА ЖИЧКИ НЕ ТРЯБВА ДА Е МНОГО ПЛЪТЕН В ОТВОРА НО НЕ И ХЛАБАВ А ЖИЧКИТА ДА СА ПОДВИЖНИ В ОТВОРА И ОТ ГАЗОВЕТЕ СЕ ДВИЖАТ И ПОЧИСТВАТ ОТВОРА ДА НЕ СЕ ЗАПУШИ,ЗА ТОВА И ТРЯБВА ОКОЛО САНТИМЕТЪР ДА ИЗЛИЗАТ И ОТПРЕД ДА НЕ СА УПЛЕТЕНИ А ХУБАВО РАЗПЛЕТЕНИ И ПОДВИЖНИ. СЛЕД ПРОЦЕДУРАТА О ЧУДООО torgue ПОКАЗА ГРАФИКА ПОЧТИ РАВНА 0.7 И НАПРЕЖЕНИЕ КАТО НА ЧИСТО НОВ КАТАЛИЗАТОР И НЯМА ГРЕШКА. ЖИВЕЙЙЙ НАРОДЕ ИЗБАВИХ ТЕ ОТ ОЩЕ ЕДНА МЪКА!!!!
×
×
  • Създай нов...