Jump to content

Nano

Фен
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

7 Neutral

Относно Nano

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CRV 5 2020 iMMD Hybrid
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

1201 профилни разглеждания
  1. Здравейте отново, След ровене по разни форуми,се оказва че в настройките на автомобила липсва една позиция, която е пряко свързана с автоматичните дълги. В американския форум има публикуван сервизен бюлетин за този проблем и решението му. Според него, за да се оправи, е необходимо да се извади бушон 18 (Backup) за няколко минути. Намерих схема на бушоните под капака, но за американските CRV, която се различава от подредбата на моите бушони. Моля, ако някой има схема на бушоните за европейските модели, да я сподели.
  2. Идеята е ясна. Друго попитах. Свети ли постоянно символа "А" след като се активира функцията?
  3. Какво се случва след като се активира функцията? Давам на контакт, колата е на "Р", тъмно е, лоста за фаровете е в положение "AUTO", издърпвам и задържам лоста към мен за около 40 секунди и съответния символ премигва веднъж. След това какво? Връщам от контакт и паля колата? И символа светва постоянно? Моля някой, на когото работи функцията да обясни.
  4. Точно така свети и при мен, но само първоначално, когато стартирам колата. След това, когато изпише "Ready to drive", символа за автоматични дълги изчезва и съответно не работят при никакви условия. В крайна сметка си записах час в Бултрако на Ботевградско шосе. НЕ ХОДЕТЕ ТАМ ПО НИКАКЪВ ПОВОД!!! След два часа и половина ровене ми казаха че не са сигурни от къде е, но най вероятно било от челното стъкло понеже било сменяно и за това не ми работели сензорите. Всъшност всички сензори си работят перфектно, но според листа от тяхната диагностика не работят. В крайна сметка ми обявиха цена от 1200 лв. за оригинално стъкло плюс 220 лв. за поставяне на стъклото от външна фирма (щото те стъкла не поставяли), но нямало гаранция че ще тръгнат свелините след тази интервенция. Загубих половин ден и платих 70.48 лв. без да има какъвто и да е резултат, но продължавам да търся решение. Без повече "помощ" от Бултрако.
  5. Здравейте, може ли някой да ми помогне с ъпдейт на фирмуеъра на мултимедията? Няколко пъти съм връщал заводските настройки, но последния път го направих от менюто на андроида, в следствие на което ми изчезнаха гласовите упътвания и функцията "свободни ръце" на багажника (поне това открих за сега). Модела е MY16ADA , номера на версията в момента е 1.F1A3.63. Последната версия, до колкото разбрах е 1.F1A5.15. Има ли начин последната версия да се свали от някъде и да се флашне или някак да се ъпдейтне през WiFi?
  6. На 3та генерация джантите са 5х114.3 18х7J 50 централен отвор 64.1 Случайно имам такива за продаване
  7. Здравейте колеги, От известно време се опитвам да подкарам автоматичнити дълги, но не ми се получава. Правя всичко както е написано в упътването, При стартиране на автомобила за кратко светва символа в зелено и до там. При движение няма нито индикация, нито се забелязва разлика, ако не сменям свелините ръчно. Явно нещо пропускам. Моля помагайте.
  8. Здравейте, От доста време исках да напиша за сервизната акция за подмяна на кабела, но не ми оставаше кога. И аз успях да го сменя, но в Плавдив. При мен отне около 3 часа защото бях заявил и пълен преглед на автомобила (от промоцията). Първоначално казаха,че за 2 часа ще са готови с всичко, но след час и половина се обадиха да кажат че им е нужен още час и половина за калибриране на камерата и радара. Самата операция е напълно безплатна. Аз платих само 60лв. за прегледа, от който получих протокол за прегледаните компоненти. Не помня всички неща, но се впечатлих че съдържаше подробности като дъбочина на протектора на гумите и напрежение на акумулатора. Като цяло крайно доволен до тук. Попитах за смяна на маслото в трансмисията и регулиране на клапаните. Отговориха че за регулиране е рано (прави се на 120 000км) а за маслото трябва да си запиша нов час. И за двате операции ми обявиха цени от по 300 лв, което мисля че е малко прекалено: 1. За смяната на маслото в трансмисията са необходими 2,4 л. HONDA ATF DW1 (НЕ HONDA CVT-F). 2. Самата смяна е елементарна - отваря се тапата в горната част на трансмисията, развива се пробката отдолу, изтичат 2,4 л., завива се пробката, наливат се 2,4 л. през горния отвор и се поставя тапата. Надявам се да съм бил полезен.
  9. Аз в крайна сметка успях да си обуча втория ключ с помощта на launch диагностика. Отнема 5 - 10 минути.
  10. Понеже по другите форуми пише че е-сим трябва да се активира от местния дилър, което за България не изглежда възможно, се питам дали има вариант да се вземе е-сим от някой от операторите и да се инсталира на устройството на колата.
  11. Благодаря за линка. Аз успях да ги изтегля и инсталирам, но както писах в първия пост не успявам да се логна. За My Honda+ иска телефон в Южна Африка, за Honda Connect телефон в Индия, а за Honda Link американски VIN. Питането ми беше дали има начин да се заобиколят тези пречки или да се ползва някакво алтернативно приложения.
  12. Здравейте, Наскоро се сдобих с хибридно ЦРВ и се опитвам да намеря приложение за андроид, което да се свързва с колата. Да отключва и заключва, да пали дистанционно, да праща съобщения до телефона... За сега без успех. Honda Link e за американския пазар, Honda Connect за азиатския, My Honda + за европейския... но за западно европейския. Което и от трите приложения да се опитам да изтегля от PlayStore ми пише че елемента не е наличен за страната ми :( Успях да ги изтегля от други сайтове, но след инсталиране не ми дава да се логна. Въпроса ми е какво приложение ползвате и ако евентуално е някое от изброените как сте го подкарали. Благодаря предварително.
  13. Аз имам точно същия проблем. Втория ключ не работи след смяна на батерията и не намирам начин да го обуча. При трета геенерация ставаше от колата, но за пета явно начина е друг. Моля ако някой има информация по въпроса да помогне.
  14. Не знам дали му е грешен вина или декодерите не работят коректно. С моя вин първия линк отговаря Unknown VIN, unknown model, а втория казва че е на 2019 Honda Stream. A вина е на CRV 2020.
  15. Извинявам се,че ползвам темата на колегата, но понеже и при мен има проблем с паленето моля за съвет. Понякога, при първото палене сутрин започва да мига чека и двигателя не работи на 4 цилиндъра. Ако загасне остават грешки за мисфайър на 3ти и 4ти цилиндър, но след повторно палене работи нормално. Ако не загасне след известно време двигателя почва да работи нормално и чека изчезва. И в двата случая рестартира мултимедията все едно не достига ток. Смених акумулатора и бобините, свещите са иридиеви Денсо на 15-20 Ккм., обслужих динамото и не знам вече какво да направя.Имам ГазИтали, което е свързано директно към ОБД. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има идея от какво може да е моля помагайте.
×
×
  • Създай нов...