Jump to content

Yozko

Фен
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно Yozko

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Добрич

Contact Methods

  • Skype
    Ahiles34

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Малко ъпдейт на темата. При мен проблема се оказа в четките на стартера. Свалих го, изкарах ги и бяха доста износени. Поставих нови от Косер и вече пали от раз всеки път. Упражненията с масите не помогнаха.
  2. Здравейте хонда фенове. Един въпрос имам пак за колегите с този двигател. И при вас ли е така че като включиш климатика двигателят губи някакъв % от мощността си и става по-муден? После като го изключа пак си работи нормално. Има ли лек за този проблем?
  3. Направих това с почистването и засега пали. Да видим докога ще е?
  4. А какво трябва да търся? Меден кабел от двигателя към шасито ли е това?
  5. Добре и къде да я търся тази маса към купето. Една ли е или са няколко. Да ги развия, поизчистя и да напръскам с контактен спрей?
  6. Здравейте, тази вечер на излизане от работа, след като цял ден е стояла на слънце запалих и тръгнах към дома. Спрях на едно междинно място и не можах да запаля. Таблото свети всичко нормално но не върти грам и следователно не пали. Беше на едно баир, засилих я по инерция и си запали но след като се прибрах пак не щеше. Акумулатора е на 1г и до последно си беше добре. Съмнява ме стартера, но нямам опит с тях и не знам как може да се тества. Давайте акъл как да диагностицираме проблема. Нямам грешки по двигателя F18B2 акорд 6
  7. Тези съм си ги харесал от motointegrator. Дано да нямам проблеми. Не е кой знае какво, но след малко по-дълъг пробег се появява петно и ме дразни много.
  8. Това някакви специални гумички ли са? Откъде мога да си намеря?
  9. Здравейте колеги. От както съм купил акорда( 2001, 1.8 136кс) най-отгоре на капака на клапаните и по-точно около болтовете имам омасляване. Досега не бях обръщал внимание на този проблем, но в момента имам време и съм решил да се опитам да поправя този проблем ако въобще е възможно. Та въпросът ми е какво трябва да се смени под капака за да спре това омасляване. ПС става въпрос за f18b2 двигател
  10. При моя акорд (2001) изглежда почти невъзможно да се добера до отсека под бушоните. Дали можеш да ме насочиш как се стига до там. Гледам има 2 болта които държат цялата кутия, но като ги развих почти не помръдва и не мога да стигна до долния отсек.
  11. Много търсих колега но нито по бушоните нещо е пипано, нито мога да видя някъде този модул. Надявах се да се справя сам, но явно пак на майстор ще се ходи. Днес отворих капачката на късите и ми направи впечатление че след цокъла на фара има 10см кабел и след това с изолирбанд се свързват други кабели от страната на дългите. Не съм развивал за да видя по-подробно. Дали има връзса с модула който търся или си е фабрично така.
  12. Прилагам и няколко снимки
×
×
  • Създай нов...