-
Мнения
34 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно Yozko
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Accord
-
Пол
Мъжки
-
Място
Добрич
Contact Methods
-
Skype
Ahiles34
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Малко ъпдейт на темата. При мен проблема се оказа в четките на стартера. Свалих го, изкарах ги и бяха доста износени. Поставих нови от Косер и вече пали от раз всеки път. Упражненията с масите не помогнаха.
-
Здравейте хонда фенове. Един въпрос имам пак за колегите с този двигател. И при вас ли е така че като включиш климатика двигателят губи някакъв % от мощността си и става по-муден? После като го изключа пак си работи нормално. Има ли лек за този проблем?
-
Направих това с почистването и засега пали. Да видим докога ще е?
-
А какво трябва да търся? Меден кабел от двигателя към шасито ли е това?
-
Къде са масите и колко са?
-
Добре и къде да я търся тази маса към купето. Една ли е или са няколко. Да ги развия, поизчистя и да напръскам с контактен спрей?
-
Здравейте, тази вечер на излизане от работа, след като цял ден е стояла на слънце запалих и тръгнах към дома. Спрях на едно междинно място и не можах да запаля. Таблото свети всичко нормално но не върти грам и следователно не пали. Беше на едно баир, засилих я по инерция и си запали но след като се прибрах пак не щеше. Акумулатора е на 1г и до последно си беше добре. Съмнява ме стартера, но нямам опит с тях и не знам как може да се тества. Давайте акъл как да диагностицираме проблема. Нямам грешки по двигателя F18B2 акорд 6
-
Чак за капак не съм се засилил
-
Тези съм си ги харесал от motointegrator. Дано да нямам проблеми. Не е кой знае какво, но след малко по-дълъг пробег се появява петно и ме дразни много.
-
Това някакви специални гумички ли са? Откъде мога да си намеря?
-
Здравейте колеги. От както съм купил акорда( 2001, 1.8 136кс) най-отгоре на капака на клапаните и по-точно около болтовете имам омасляване. Досега не бях обръщал внимание на този проблем, но в момента имам време и съм решил да се опитам да поправя този проблем ако въобще е възможно. Та въпросът ми е какво трябва да се смени под капака за да спре това омасляване. ПС става въпрос за f18b2 двигател
-
Yozko changed their profile photo
-
При моя акорд (2001) изглежда почти невъзможно да се добера до отсека под бушоните. Дали можеш да ме насочиш как се стига до там. Гледам има 2 болта които държат цялата кутия, но като ги развих почти не помръдва и не мога да стигна до долния отсек.
-
Много търсих колега но нито по бушоните нещо е пипано, нито мога да видя някъде този модул. Надявах се да се справя сам, но явно пак на майстор ще се ходи. Днес отворих капачката на късите и ми направи впечатление че след цокъла на фара има 10см кабел и след това с изолирбанд се свързват други кабели от страната на дългите. Не съм развивал за да видя по-подробно. Дали има връзса с модула който търся или си е фабрично така.
-
Прилагам и няколко снимки