Jump to content

vallcho

Фен
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About vallcho

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    FRV
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. И аз съм до там. Справихте ли се?
  2. Добре, а дали може някой да ми препоръча за София диагностика. Да, знам, че като потърси в нета човек, има адски много. Просто ми се иска нещо проверено. Благодаря предварително!
  3. Не мисля, тъй като скоро е сменян и нищо не се промени.
  4. Т.е. ако съм схванал правилно при разчитане на диагностика може да се прецени дали е необходимо да се свалят за стенд.... А препоръка за диагностик, ако сте се сблъсквали?
  5. Добавката започнах да я слагам след като реших, че нещо не върви толкова и няма "ряз".
  6. Благодаря за отговора. Няма някакво пушене, нито при натоварване, нито при нормална работа. Няма проблем с паленето. Аз лично не чувам и някакво почукване (но пак с уговорката, че аз не съм изобщо критерий). При обслужване сменям горивен филтър, също слагам и Bardahl BDC. Иначе ще съм благодарен и на Митко Йотов, ако сподели какво е имал предвид. Още веднъж благодаря за отговора, вероятно ще е в посока турбина. :-)
  7. Здравейте! Става дума за FRV дизел 2006 г. 2.2. Ще бъда подробен с риск да досадя, но ще съм благодарен, ако някой може да ме насочи. От известно време сякаш колата не е много динамична. Дали си внушавам не знам, тъй като има моменти, в които сякаш си е ОК. При консултация в сервиз ми казаха, че след като е след 200 000 км и ми препоръчаха да ми свалят дюзите и да ги тестват на стенд. Възможно е да са прави, но малкото което се опитах да изчета за някакви симптоми, тъй като не откривам такива реших, че просто така да дам около 1000 лв. ми е малко в повече. Естествено, че може и да са прави, а мойта "преценка" да е повече от грешна. На други места ми казаха, че по добре да се почне от някъде, но не и от дюзите. Например да се видела турбината, ЕГР клапан. Ходих на някаква компютърна диагностика и там ми казаха, че турбото ми почти не работи в ниските обороти. Предавам дословно, тъй като не съм в час и да не объркам нещо в изказа. Питах за ЕГР и казаха, че е ОК. При тръгването ми от там колата почти спря. Едвам излязох и после още по трудно се върнах в сервиза. Откачих за момент. Там ми казаха, че е "залепнал" ЕГР от компютърната диагностика, тъй като тя го натоварвала максимално (при шофиране не можело да се товари така) и е блокирал. Чукнаха го и наистина колата си се върна в предишното състояние. По принцип от цялата диагностика там не останах доволен, тъй като нищо не обясниха и всичко мина за нула време. Може пак преценката да не ми е точна, но това остана като впечатление у мен. Може ли някой да помогне с мнение, препоръка, насока и т.н. Дали има възможност при компютърна диагностика да се видят въпросните дюзи. При някакви живи данни или каквото и да е. Дори да не е като на стенд, но да ти кажат, че наистина трябва да се ходи на стенд и ти вече да си решаваш дали ще се пускаш в тая посока. Въобще съм отворен и ще съм благодарен за всякакво мнение.
  8. Здравейте, Със закъснение, но молбата ми е да ме ориентирате за напречените греди. Thule и подобни са ми скъпи. Дайте някаква идея. И още една молба, ако може да ми кажете според вас колко е разстоянието между надлъжните греди в предната и в задната част? Благодаря предварително!
  9. Благодаря. Ще погледна. 🙂
  10. Здравейте, От няколко дни при стартиране на екрана на навигацията се появява "DVD reading error....". Питането ми е от къде и как се вади въпросния диск (DVD)? Става дума за Honda FRV. Ще съм благодарен, ако някой отговори. Иначе вечния въпрос за конкретния модел-има ли все пак подкарване на актуална карта за БГ? Ясно е, че телефоните вършат работа, но при наличие на екрана в колата... 🙂
×
×
  • Create New...