Jump to content

Venk

Фен
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно Venk

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда ЦРВ 2013
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Смещите са нови японски NGK иридиеви за мотора. Бобините са проверени и изправни, без никакви пукнатини или кривини. Пружинките вътре в лулите са здрави и чисти. Показанията за съпротивление са сравнително еднакви и на 4те бобини-37,60к ома, 40,15к ома, 1,120к ома между 3те крачета на всяка бобина. Не знам какви трябва да са параметрите, но щом са приблизително еднакви ги приемам за изправни. Чек не свети. Отново се насочвам към вариантът с всмукателния колектор. Оказва се, че този мотор работи с цикъл на аткинсон-милър. В комбинация с EGR се съмнявам всмукателната система да е незасегната за 160к.
  2. Моята е ръчка, колега. Най-вероятно е демфер. На старата хонда црв 1 след почистване на дросела и всмукателен колектор, всичко заспиваше. На новата изглежда доста по-сложно..
  3. Ще провера бобините. А те имат ли някакви параметри за евентуално замерване при проверката..
  4. Постоянно. На висока предавка и ниски обороти се усеща най-много, отделно при агресивно подаване на газ има замисляне между 2000-3000 оборота. Има и газова- нова романо. Но не е ок и на бензин.
  5. Придърпва на климатик. Сменени са свещите- NGK, регулирани са клапаните. Предполагам, че е дросел или вихрови клапи. Всмукателния колектор е много тегав за разглобяване и се насочвам към по "модерни" варианти.
  6. Здравейте колеги. Има ли начин да се почистят всмукателния колектор,дросела и вихровите клапи без разглобяване? Спрейове, водородно почистване, всеки минал подобни процедури да споделя, плюсове, минуси, ефекти и т.н..
  7. Колеги, дайте мнание за ENEOS ULTRA V 0W20 за мотор на 160к реални километри...
  8. Разхода не можеш да го намалиш без смяна на сегменти и хонинг на цилиндри. Но с този филтър отделяш маслото от въздуха, и смукателните колектор и клапани остават чисти. И най-вече при ППХ, когато през картерната вентилация циркулацията е огромна. Вътре камерата също е в по-добро състояние-намалени нагари... Ако клапана на картерната вентилация не е изправен (дали запушен или постоянно отворен), то разходът на масло ще се повиши многократно, затова тази система се ревизира при проблемен маслен разход. Говорим за двг със степен на износване на цилиндри или сегменти около и/или малко над заводски допустимите.
  9. Ето и малко относно разхода на масло през картерната вентилация: въобще не я подценявайте, особено при позадръстени отвори на буталото под маслените сегменти или позапекли сегменти. Снимките са на пробег около 300 км след изчистване на утайника при двигател в отлично поддържано състояние.
  10. Резултат от проверките: Разбити шлици на вътрешното каре към висящия лагер на полувала. Голям луфт в шлиците, който се хваща САМО на изключена от предавка скоростна кутия и пусната на земята гума. Аз го разбрах при разклащане от канал, като при предходната проверка включената предавка на скоростите и напълно здравите маншони са ме подвели че всичко е ок. Ще се търси каре или цяла полуоска защото щракането скоро може да си поиска рапатрак.
  11. Аз преди да отворя отново мотора бих проверил дали проблемът е от гумичките на клапаните или от сегментите. При запален двигател се разбира, по горе съм написал как. Ако е " малката беля"гумичките- могат да се сменят с оригинални или елринг БЕЗ сваляне на главата. Ако е от сегменти задължително бих пробвал с промиване на двигателя с тия химии, които се слагат в маслото. Защото е възможно да има спекли маслени сегменти, колегата твърди че преди ремонта разходът на масло е бил по-малък. Ако не стане с промиване, най-тежкият вариант е отваряне и смяна на сегменти и евентуално блок. А преди отварянето на двигателя ЗАДЪЛЖИТЕЛНО проверка на системата за картерните газове
  12. Все пак ще сменя лагерът на дългата полуоска, за да разбера дали от неговият малък луфт прищраква така досадно. Някой знае ли дали скоростите могат да се повредят така че да тропат само на втора предавка...
  13. Меншонът на кардана. Вътре има грес, но този моншон мисля че няма да можеш да го намериш нов. Или здрав втора ръка, или го избушваш и вземаш един универсален силиконов маншот за карета и го надяваш след като си напълниш с грес вътре. Слагаш две скобички отгоре да държат маншона и караш
  14. Сменени са тампоните стаб щанга и биелетките с 555. Шумът е постоянен по време на завиване прищраква. Носачите са прегледани и здрави. Прави го само на втора предавка. По инерция и при завиване по инерция няма никакви шумове. Много е странно, дали е възможно да е от кутията, но само на 2- ра, не знам..
  15. Най-общо има два вида разход на масло- от гумичките на клапаните или от сегменти. Ако са гумички припуши през ауспуха 2-3 минути и спира да пуши. Ако са сегменти си пуши постоянно. Може да харчи масло и от НЕПОДХОДЯЩО масло. Всичко това при условие че двигателя е чист отвън, а не целия олян от протекли гарнитури и о пръстени.
×
×
  • Създай нов...