Jump to content

numelungbg

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно numelungbg

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic VII EP4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте, собственик на Honda Civic EP4 (1.7 дизел) 3 врати тук. Колата е 2003 първа регистрация (реално 2002 по VIN номер) и е на около 211 хил. километра. Още като беше на 165, 170 хил. Се чуваше едно похлопване от предницата. С времето се влошаваше, като премина и в скърцания и какви ли не неща. Според майстора всичко е от рейката, защото смени тампони на бая неща, огледа останалото и за него ходовата част каза че е перфектна. Та ми изпадна от американска Honda EP на около 160 хил километра, със сигурност бензин (но не знам 1.6, 1.7 или 2.0), но е имала заводска долна разпънка (на събфрейма, американския 2.0 Si има също) и съответно рейката съм ги взел заедно. Сега мисля да ги сложа на дизелака, но взех снимки от друга дизелова Хонда и има разминавания в моделите на рейките. (На снимките с по жълтия фон е дизела, с тъмния фон е бензина) Какво мога да очаквам от тази бензинова рейка, по-твърда ли ще е, същата ли? Някакви съвети за подобряването на сегашната рейка? (Знам че ако започнеш да си ремонтираш рейката на тези коли е една дълбока заешка дупка) Като цяло съвети за рейки за добре дошли. Благодаря предварително
  2. Спряхме се на вариант дирекнта замяна с нов, тъй като рециклиран излиза толкова. Може ли да дадете мнение за марките спирачни апарати? Харесал съм няколко варианта: https://www.autopower.bg/спирачен-апарат-abe-honda-civic-7-hatchback-euepev-1.7-ctdi-ep4-czh1400-g7307c773-i31611470.html https://www.autopower.bg/спирачен-апарат-lauber-honda-civic-7-hatchback-euepev-1.7-ctdi-ep4-773206-g7307c773-i4306561.html https://www.autopower.bg/спирачен-апарат-kamoka-honda-civic-7-hatchback-euepev-1.7-ctdi-ep4-jbc0653-g7307c773-i31611471.html https://www.autopower.bg/спирачен-апарат-a.b.s.-honda-civic-7-hatchback-euepev-1.7-ctdi-ep4-721121-g7307c773-i1927365.html https://www.autopower.bg/спирачен-апарат-ferodo-honda-civic-7-hatchback-eu-ep-ev-1.7-ctdi-ep4-fcl695437-g7307-cap773-iarp933243.html https://www.autopower.bg/спирачен-апарат-esen-skv-honda-civic-7-hatchback-euepev-1.7-ctdi-ep4-23skv913-g7307c773-i30534614.html https://www.autopower.bg/спирачен-апарат-metzger-honda-civic-7-hatchback-euepev-1.7-ctdi-ep4-6260626-g7307c773-i30788270.html
  3. От Шумен съм, ако бях сигурен дали е поправим този механизъм щях да пробвам да го изпратя. Въпроса е, че утре чак ще посетя майстора да го питам него дали е възможно, че той веднага скочи на варианта замяна
  4. Гледам че новите апарати започват от 130 лева горе долу без накладки. Нямам представа колко ще излезе с труд и тн. Но виждам че втора ръка са доста по приятните 40 лева в Мегапартс. От там присадихме на Хондата ни цяла глава, че я беше спукала.
  5. Какво се случи накратко, една сутрин си тръгвам с колата (стояла в гаража над 8 градуса, не е била на студ) и тръгвам, колата някак много бавно набира. По едно време усетих вече на половината път (изминати около 500 метра) усетих че лявото задно колело блокира по хлъзгавата улица. (ръчната беше спусната до долу без да има затруднение) Нямаше как да преустановя движението, защото нямаше къде да спра заради това си изминах останалите 600-700 метра с влачеща по хлъзгавите улици гума. Оставих я на припек и след няколко часа отидох да видя какво става, смъкнах кората на ръчната спирачка за да видя движението на жилата и си бяха наред. Подкарах я, напред назад, помпих ръчната спирачка и сякаш се оправи, нямаше влачене, задържане и тн. По обяд трябваше да отскоча до друго място, взех колата, пак слушах за нещо по-особено и всичко изглеждаше наред (натисках си крачната спирачка из града и не е задържало колелото, вървежа си беше ок също). Паркирах я пак на слънце, преди това без да искам дръпнах ръчната спирачка, но на момента я спуснах. След като си приключих работата там обаче, колелото беше така блокирало, че ни напред ни назад. Вдигаме на крик, смъкнахме джантата и започнахме да удряме по захвата на жилото уж да се прибере в изходна позиция (оградено с бяло). Самия механизъм с пружината с всяко почукване лека полека взе да се отпуска, но много по ефективно беше да го избутаме с отвертка колкото можем. В крайна сметка успяхме, за всеки случай откачих и жилото от спирачката. Апарата се отпусна колкото да може да се върти гумата, но все пак опираше леко. По пътя за майстора я карах и гледах да не натискам силно крачната спирачка и нямаше блокировка на колелото. Майстора я прегледа и каза че самия супорт бил прецакан и трябвало да се замени целия. Новите са скъпички, 2 ръка леко рисковани, няма ли начин с някакъв сервизен комплект да стане работата? Случвало ли ви се е нещо подобно и как се справихте?
  6. Проблема е че, всяка една песен на този диск е MP3-ка :D. Точно това ми каза и приятел, че това радио не чело MP3-ки, двамата бяхме объркани. Да не би да има лимит някакъв на броя песни на диск точно заради размера на нормалния аудио файл? (нямам представа до колко достига една 3 минутна песен в този формат)
  7. Здравейте, записах си дискче с размер 700 мб със 130 песни чрез Media Player-a на Windows 10 (по стария). Обаче като го пусна в колата стига до 20-тата и връща обратно. Та моля някои да ме просветли в изгубеността ми :D
×
×
  • Създай нов...