Jump to content

my3ap

Фен
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно my3ap

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 2.2 I-CTDI (N22A2) 2008
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Казанлък
  1. Здравейте колеги! Първи пост по лош повод, но какво да се прави. И при мен проблем с ДПФ-а. Малко след като взех колата (около 500 км навъртяни) се включи мигаща лампа за проблем с ДПФ. Както пише в ръководството караx с около 2000 оборота и към 60-65 км/ч в продължение на 12-тина минути и лампата угасна. Рекох си - браво - мина регенерацията. Но уви пак след 500 км светна пак, но този път постоянно без удивителна и колата влезе в авариен режим. Отидох в бившия сервиз на Хонда в Стара Загора, където й направиха принудителна регенерация и се наложи да сменя маслото - сложиха ми 0w30 на Мобил за ДПФ. Казаха ми, че съм имал няколко грешки в АСР и Аирбеговете, но те вероятно се дължаха на това, че при първоначалното обслужване бяха откачали акумулатора. След още близо 550 км пак светна без удивителна и авариен режим. Пак регенерация при друг майстор ... Реших и го свалих - и във Варна за чистене. Монтираха го и по съвет на човека от Варна проверихме ЕГР-ите и почистихме тръбопроводите им. И тук пак ... този път минах 870 км и пак светна без удивителна. Явно нещо пречи на нормалната регенерация. Някой може ли да ми даде съвет какво трябва да се провери. Разбрах, че има два датчика на налягане (диференциални, ако съм разбрал правилно) и един температурен от които се взима информацията, нужна за регенерация. Как могат да бъдат проверени? Може ли да стане с универсална диагностика или трябва специализирана. Никак не ми се иска да го премахвам ДПФ-а! Прочетох цeлия раздел, знам, че причините могат да бъдат много ... Благодаря Ви предварително!!!
×
×
  • Създай нов...