Jump to content

Манол Димитров

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Манол Димитров

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V, Lada Samara 2108
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Видин

Последни посетители

564 профилни разглеждания
  1. Здравейте колеги! Имам Хонда ЦРВ 1998 преди фейслифта и въпросът ми към вас е трябвали при премахване на катализатор да се ходи на софтоерни настройки? Колата има една ламбда сонда преди катализатора и е OBD 1. Знам че със сигурност когато имаш втора ламбда сонда след катализатора трябва да се изключи софтуерно, но при моят случай дали се прави софтуерно нещо изобщо?
  2. Добре Като отворя резервоара ще снимам цедката. Свещите са оригинални на хонда NGK 1.1мм разтояние между елетродите, сменени преди 2500 км
  3. Бензиновия филтър съм го сменил преди 3хил км и дросела и IACV клапана също съм почистил, което остава да проверя дали цетката не е запушена и дали клапана в помпата работи както трябва.
  4. Здравейте! Имам CRV 98 година на производство. Проблема е когато на вън е под 10 градуса колата започва да пали трудно, запалва и веднага огасва и вече от вторият път пали веднага и подържа нормални обороти на празен ход и също се държи нормално на пътя. Няма никакви проблеми освен това с паленето в студено време, също няма никаква "Check engine" лампа. Когато на вън е над 10 градуса си пали от първия път без проблеми, ако някои е имал такъв проблем с неговата Хонда и го е разрешил, бих се радвал да сподели как го е открил и оправил. Според мен е някои датчик, но не мога да открия кои е виновника за това. Благодаря предварително!
×
×
  • Създай нов...