
Ivan B
Фен-
Мнения
366 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
5
Ivan B last won the day on Април 23 2021
Ivan B had the most liked content!
Обществена Репутация
119 GoodОтносно Ivan B
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda CR-V II 2.2
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Търси добър майстор по тоците.
-
Страхотно начинание и супер резултат. Надявам се, не се чуват много звуци при движение.
-
За да не правя нова тема, тук да попитам, има ли читава алтернатива на демпферната шайба или и тя задължително трябва да е ОЕМ?
-
Съжалявам за филма, в който си влезнал, но се подготви психически, да си купиш оригинални части. Не само каре, но и пръта с висящия лагер. Със сигурност и на двете, шлиците са захабени, особено, след като е имало лопане, незнайно колко километра. Този целия филм, на мене ми излезе 2400лв., защото и аз исках да мина тънко, ама минах много дебело. Първо две карета на Фебест, дето за нищо не стават и след това клекнах и си купих оригинални части. Излишно е да търсиш алтернативи. На тази кола, поддръжката е скъпа.
-
Разбира се, че нова е най-добре. Сметни, колко ще спестиш с ремонтен комплект и дали си струва икономията.
-
Има ли връзка между смяната на съединителя и трудното включване? Синхронно ли са се случили? Ако не са синхронизирани времево, то тогава, може да имаш износени пластмаси в окчаването на скоростния лост. Моята втора скорост, влиза леко трудно, ако натисна лоста по силно към мен и затова втора влиза някак по диагонал, ако мога така да се изразя. Разбрах, че това е от износени втулки на лоста. Новите обаче били над 300лв и така си карам.
-
Сменил ли си маслото в скоростите?
-
Колега, мислил ли си, за техническия преглед? Ще минеш ли, ако видят, че филтърът го няма? Моя съвет е ако не е повреден тотално, да го оставиш. Ако е запушен, плати си да ги почистят.
-
Колега, я пробвай да смениш бензиностанцията. Може да те лъжат в литрите, което е масова практика.
-
Сменяни са, преди около 25 000км.Не е от тях.
-
Днес за първи път, успях да намеря канал, където спокойно да си огледам колата отдолу. От много време, отпред в дясно нещо ми прихловаше, въпреки изправната предница. Докато оглеждах колата отдолу, хванах и разклатих, предния дясен спирчен апарат и той започна да хлопа. Ето, къде бил проблемът, който ме мъчеше толкова време. Другите апарати не мърдат. Сега въпросът ми е, какво трябва да купя или има начин този луфт да се оправи с рециклаж в БГ? Гледам продват се рециклирани апарати, но едните са само тялото с буталото, а другите са комплект от двете части. Втория въпрос е, коя "дупка" в тези апарати се е разхлопала? На частта с буталото или на другата? Може ли това да се поправи?
-
Проблем нямам колега, ама щом има вероятност да остане в затворено положение, аз да си вържа кончето, че 80 000км. само аз съм я карал, а оня италианец преди мен, незнайно колко още. Няма смисъл да се стискам за некви 150лв. Толкова пари пръснах по тази кола, та 150лв. с тях и без тях, все ми е тая. Скоро няма да я сменям, та за тва. Иначе, да, колата е супер як "катър". Вероятно вече не се правят такива коли, да не говорим за комбинацията от качества, не само здравина, а и проходимост и голям багажник. Няма нов модел, който ги съчетава и да харчи 5 нафта извън града.
-
Имам едно питане. На CRV2, термостатът, когато се повреди, в какво положение остава? Отворено или затворено? Моят никога не е сменян, но казвате, че е консуматив и започвам да си мисля, че може да му е време за смяна. Изминал съм 80 000км., откакто съм купил колата.