
Ivan B
Фен-
Мнения
373 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
6
Ivan B last won the day on Февруари 23
Ivan B had the most liked content!
Обществена Репутация
127 GoodОтносно Ivan B
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda CR-V II 2.2
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Да, моя грешка. Обърках модела. https://www.autodoc.bg/bosch/7308446
-
Тя дюзата, не се запушва и самоотпушва, когато си иска. На твое място, бих сменил този клапан. Не е скъп https://www.autodoc.bg/bugiad/22797384. По пътя на логиката, ако дюза е запушена, налягането би трябвало да се повиши, вместо да падне. Не разбирам, каква е логиката на "момчето".
-
Какво общо имат дюзите с налягането на горивото? Помпа, да, но дюзи??? Диагностиката им не е евтина. Ниско налягане, може да е от пропускащ клапан за обратаната нафта ( защитен клапан от свръх налягане ). Намира се на рейката. Я кажи, сутрин на студен старт, веднага ли пали колата или върти повече., а при повторно палене, пали по-бързо.
-
. Всеки външен източник, ще промени звука, към зле. Много зле. Най-добре си остви всичко, във фабрично състояние. Каквото и да сложиш, звукът ще се омаже. Японците са направили добра съвместимост, между източника на звук и говорителите. Ако свържеш с кабел телефона е най-лошия вариант във вселената. Аз в момента, съм с най-високия клас, двоен дин на Сони и не съм доволен, но оригиналната ми навигация се развали,след като я слушах една година. Слушай си музиката, както си е.
-
Човек с лаптоп, свързан към компютъра на колата, записва данните на всички датчици, докато колата преминава през различни режими на каране. Всички отклонения от фабричните ще се видят и причината за проблема, ще бъде установена.
-
Според мен, най-удачно е да се гледат живи данни в движение. Ако в Бултрако го правят, отивай. Другото е хвърляне на боб.
-
Каре сменил ли си? Обикновено се обаждат именно в завой.
-
Търси добър майстор по тоците.
-
Страхотно начинание и супер резултат. Надявам се, не се чуват много звуци при движение.
-
За да не правя нова тема, тук да попитам, има ли читава алтернатива на демпферната шайба или и тя задължително трябва да е ОЕМ?
-
Съжалявам за филма, в който си влезнал, но се подготви психически, да си купиш оригинални части. Не само каре, но и пръта с висящия лагер. Със сигурност и на двете, шлиците са захабени, особено, след като е имало лопане, незнайно колко километра. Този целия филм, на мене ми излезе 2400лв., защото и аз исках да мина тънко, ама минах много дебело. Първо две карета на Фебест, дето за нищо не стават и след това клекнах и си купих оригинални части. Излишно е да търсиш алтернативи. На тази кола, поддръжката е скъпа.
-
Разбира се, че нова е най-добре. Сметни, колко ще спестиш с ремонтен комплект и дали си струва икономията.
-
Има ли връзка между смяната на съединителя и трудното включване? Синхронно ли са се случили? Ако не са синхронизирани времево, то тогава, може да имаш износени пластмаси в окчаването на скоростния лост. Моята втора скорост, влиза леко трудно, ако натисна лоста по силно към мен и затова втора влиза някак по диагонал, ако мога така да се изразя. Разбрах, че това е от износени втулки на лоста. Новите обаче били над 300лв и така си карам.
-
Сменил ли си маслото в скоростите?