Ivan B
Фен-
Мнения
352 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
5
Ivan B last won the day on Април 23 2021
Ivan B had the most liked content!
Обществена Репутация
119 GoodОтносно Ivan B
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda CR-V II 2.2
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Проблем нямам колега, ама щом има вероятност да остане в затворено положение, аз да си вържа кончето, че 80 000км. само аз съм я карал, а оня италианец преди мен, незнайно колко още. Няма смисъл да се стискам за некви 150лв. Толкова пари пръснах по тази кола, та 150лв. с тях и без тях, все ми е тая. Скоро няма да я сменям, та за тва. Иначе, да, колата е супер як "катър". Вероятно вече не се правят такива коли, да не говорим за комбинацията от качества, не само здравина, а и проходимост и голям багажник. Няма нов модел, който ги съчетава и да харчи 5 нафта извън града.
-
Имам едно питане. На CRV2, термостатът, когато се повреди, в какво положение остава? Отворено или затворено? Моят никога не е сменян, но казвате, че е консуматив и започвам да си мисля, че може да му е време за смяна. Изминал съм 80 000км., откакто съм купил колата.
-
Не знаех, че има такива тампони. От къде мога да закупя?
-
Интересно. Не виждам логика, как успокояването на окачаването от амотисьорът, ще влияе на тампоните или просто Каябата са с проблемна геометрия някъде си, т.е. криви по рождение. Иначе за пореден път се убеждавам, че на тези коли, ако не слагаш оригинални части, става дете реве, майка плаче.
-
Билщайн!!! Скъпи, но качествени. Има намаление и то сериозно. https://www.autodoc.bg/bilstein/632732#amortisyor
-
За да ви държа в течение. Китайския маркуч, направи около 60 000км. и държи! Няма да издържи, ако колата ви, дърпа постоянно в страни, поради криви гуми или нещо по окачването. Криви гуми, бяха причината маркучът, леко да таи в кримпването до помпата, но като сложих нови гуми и колата не дърпа надясно (в моя случай), повече таене не се е появило.
-
80 000км. нямам проблеми! Само казвам.
-
Лента ли си лепил или лайсни си сменил? Не се разбира.
-
Моя проблем се оказа полуоска с висящ лагер + дясно вътрешно каре. Шлиците са износени. Преди седмица смених нещата. Цената е солена, но няма алтернативи. Около 1600лв. с труда. Оригинални части. 713лв, каре, 765лв. полувал. Пробвах заместител на карето, но Фебест вибрират, та да си знаете, да не се набутвате.
-
Аз махнах моята навигация, заради този проблем. Има прецакан микрек и не отчита, че капакът е затворен. Вероятно може да се ремонтира, ако някой има такъв оригинален микрек, но ме съмнява.
-
Колеги, долната панта на багажника, започна да скърца, но за разлика от горната, тази няма дупки, в които да се впръска смазка. Известен ли е начин, да се смаже тази панта? Чудя се даже, да пробия дупка в горната й част, ако няма друг вариант.
-
Продавам полувал с висящ лагер, комплект с дясно вътрешно каре. Така в комплект,са подходящи за рециклиране на шлиците. Карето е здраво. Свалени са от моята кола Хонда CRV 2 дизел 2005г. Цената е 400лв. и не подлежи на коментар. Намират се в Пловдив. тел. 0877 124 703 Може да се видят и вземат на място или пращам по куриер.
-
Благодаря колега. Мейле поръчах. Имам биалети на тази марка и добре държат и изглеждат масивно направени. Дано и тампоните им издържат повече километри.
-
Колеги, моето питане е относно марката Ridex. Какво е вашето мнение за техните части, като издръжливост. Гледам, че в сайтовете имат добри отзиви, но не знам, дали не са фирмени трикове. Ще сменям тампони на предните носачи, тези които са по хоризонтална ос. Преди 30 000км.ги смених, с Ямато, но май вече са заминали. Твърде малко километри. Ако имате лични наблюдения, към коя марка да се ориентирам, ако не са оригинал?
-
В машинките. Не работят.