Jump to content

Ivan B

Фен
  • Мнения

    369
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    6

Ivan B last won the day on Февруари 23

Ivan B had the most liked content!

Обществена Репутация

126 Good

1 Последовател

Относно Ivan B

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V II 2.2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Човек с лаптоп, свързан към компютъра на колата, записва данните на всички датчици, докато колата преминава през различни режими на каране. Всички отклонения от фабричните ще се видят и причината за проблема, ще бъде установена.
  2. Според мен, най-удачно е да се гледат живи данни в движение. Ако в Бултрако го правят, отивай. Другото е хвърляне на боб.
  3. Каре сменил ли си? Обикновено се обаждат именно в завой.
  4. Вече стана полезна тема, с последния ти пост. Така се прави в нормален форум, за да има реална позла от него. Браво.
  5. Търси добър майстор по тоците.
  6. Страхотно начинание и супер резултат. Надявам се, не се чуват много звуци при движение.
  7. За да не правя нова тема, тук да попитам, има ли читава алтернатива на демпферната шайба или и тя задължително трябва да е ОЕМ?
  8. Съжалявам за филма, в който си влезнал, но се подготви психически, да си купиш оригинални части. Не само каре, но и пръта с висящия лагер. Със сигурност и на двете, шлиците са захабени, особено, след като е имало лопане, незнайно колко километра. Този целия филм, на мене ми излезе 2400лв., защото и аз исках да мина тънко, ама минах много дебело. Първо две карета на Фебест, дето за нищо не стават и след това клекнах и си купих оригинални части. Излишно е да търсиш алтернативи. На тази кола, поддръжката е скъпа.
  9. Разбира се, че нова е най-добре. Сметни, колко ще спестиш с ремонтен комплект и дали си струва икономията.
  10. Има ли връзка между смяната на съединителя и трудното включване? Синхронно ли са се случили? Ако не са синхронизирани времево, то тогава, може да имаш износени пластмаси в окчаването на скоростния лост. Моята втора скорост, влиза леко трудно, ако натисна лоста по силно към мен и затова втора влиза някак по диагонал, ако мога така да се изразя. Разбрах, че това е от износени втулки на лоста. Новите обаче били над 300лв и така си карам.
  11. Сменил ли си маслото в скоростите?
  12. Колега, мислил ли си, за техническия преглед? Ще минеш ли, ако видят, че филтърът го няма? Моя съвет е ако не е повреден тотално, да го оставиш. Ако е запушен, плати си да ги почистят.
  13. Колега, я пробвай да смениш бензиностанцията. Може да те лъжат в литрите, което е масова практика.
  14. Сменяни са, преди около 25 000км.Не е от тях.
×
×
  • Създай нов...