Jump to content

bogomildimov

Фен
  • Мнения

    109
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

bogomildimov last won the day on Август 1 2021

bogomildimov had the most liked content!

Обществена Репутация

61 Neutral

Относно bogomildimov

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord '03 K20A6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. При мен ситуация е друга. Рейката работи - няма грешки, но кабелаците греят!
  2. Бутоните за круиза са добавени в последствие т.е. колата фабрично е без! Не мога да кажа кои греят, но са нагорели до купето!
  3. Между другото рейката е сменяна гаранционно в хонда (колата е купувана нова от България), но не вярвам там да са объркали нещо! пак казвам страното в случая, че като се закачи педала на газта и затопля кабела!
  4. Здравейте, Колеги! Пиша по- повод колата на приятел! Колата е Accord 8 K20 Случката е следната: При смяна на съединител майсторчето се натъкна на нагорял кабел на кормилната рейка. Всичко нагоряло е сменено, но кабелите отново затоплят! При изключване на педала на газта го няма този проблем! Според някой майстори се губи маса някъде! Това което е добявяно към колата е бутони за круиз (фабрично няма круиз). Въпросите са няколко: - Възможно ли е чрез добавяне на бутони за круиз да е станала "белята"? - Някой имал ли е подобен казус? Благодаря предварително за отговорите!
  5. Виж дали не му е запушена цедката, която е консуматив и се сменя! Сваляте - държи се на 3 болта чистиш и сменяш уплътнението, което върви с цедката! Гледаш дали няма и окис на буксите! През това време откачаш акумулатора и така....
  6. Въпрос: Ако "навеса" е 2003г. и е без катализатор и без Евро категория в талона, к'во праим?
  7. Като му дойде времето?! Консумативи не се сменят преди да им дойде времето, а когато трябва! И как ми е интересно ще сменяш на моточасове(при МПС се измерва в изминати километри, при мотоката е в моточасове)?! Клапани на 30-40к km се преглеждат и се регулират! Моята (К20А6) съм я настоил да обръща на около 5500 мин-1 .
  8. offtopic: След няколко глоби (в къс период от време) за непуснати фарове реших да си монтирам LED DRL, който исках да светват при даване на контакт и изгасят при включване на фаровете.... Направих го! Та що да не пробваме да монтираме и темпомат, все пак ако не стане частите са лесно продаваеми 525.pdf
  9. Приятел си купи Акорд 8 2.0 без темпомат. Оказа се, че има около 50 бр. Акорда такива внесени в България от Бултрако. Та сега се набавят необходимите бутони и ще видим какво ще стане. Моята логика, е че е по- евтино да се произведат коли с единтични ел. инсталации и компютри отколкото да се орязват хардуерно опции. На времето на баща ми купих Нисан Примера P10 1993г. без климатик. В последствие намерих и климатик, който монтирах за има няма час и половина. Ел. инсталацията бе пусната имаше даже и бутон за пускане.... Та пак казвам все си мисля, че няма да е някаква философия да се монтира при условие, че темпомата единствено поддържа оборотите на двигателя и следи за натискане на спирачката или съединителя за да го изключи. При мене (Акорд 7 2,0) дори е с 2-ро жило което влиза в дросела. Та ще ви държа в течение!
  10. А фреон (налягане) има ли? Ако няма няма как да тръгне!
  11. Радиатор (кондензатор)... обикновенно гният! Моя го смених профилактично миналата година, че беше тръгнал и изпускаше малко!
  12. Игличките провяравани ли са?
  13. Няма да има нужда от поддръжка Само смяна на филтър на 10к!
  14. Виж и свещите дали са затегнати...
  15. И моите, които за премиум бяха изпърдели- 2 броя. Взех от морга и ги смених. Мисля дадох10-15 лв на парче. Взех от кола, която не е премиум и там гофрите бяха (са) друг мат'риал. Говорителите пак са 2 Ома. Свирят уникално! Все пак в нас съм с Jamo Concert V и смея да твърдя, че държа да не ми дрънчи музиката!
×
×
  • Създай нов...