-
Мнения
109 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
bogomildimov last won the day on Август 1 2021
bogomildimov had the most liked content!
Обществена Репутация
61 NeutralОтносно bogomildimov
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda Accord '03 K20A6
-
Пол
Мъжки
-
Място
Стара Загора
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
При мен ситуация е друга. Рейката работи - няма грешки, но кабелаците греят!
-
Бутоните за круиза са добавени в последствие т.е. колата фабрично е без! Не мога да кажа кои греят, но са нагорели до купето!
-
Между другото рейката е сменяна гаранционно в хонда (колата е купувана нова от България), но не вярвам там да са объркали нещо! пак казвам страното в случая, че като се закачи педала на газта и затопля кабела!
-
Здравейте, Колеги! Пиша по- повод колата на приятел! Колата е Accord 8 K20 Случката е следната: При смяна на съединител майсторчето се натъкна на нагорял кабел на кормилната рейка. Всичко нагоряло е сменено, но кабелите отново затоплят! При изключване на педала на газта го няма този проблем! Според някой майстори се губи маса някъде! Това което е добявяно към колата е бутони за круиз (фабрично няма круиз). Въпросите са няколко: - Възможно ли е чрез добавяне на бутони за круиз да е станала "белята"? - Някой имал ли е подобен казус? Благодаря предварително за отговорите!
-
Въпрос: Ако "навеса" е 2003г. и е без катализатор и без Евро категория в талона, к'во праим?
-
Като му дойде времето?! Консумативи не се сменят преди да им дойде времето, а когато трябва! И как ми е интересно ще сменяш на моточасове(при МПС се измерва в изминати километри, при мотоката е в моточасове)?! Клапани на 30-40к km се преглеждат и се регулират! Моята (К20А6) съм я настоил да обръща на около 5500 мин-1 .
-
offtopic: След няколко глоби (в къс период от време) за непуснати фарове реших да си монтирам LED DRL, който исках да светват при даване на контакт и изгасят при включване на фаровете.... Направих го! Та що да не пробваме да монтираме и темпомат, все пак ако не стане частите са лесно продаваеми 525.pdf
-
Приятел си купи Акорд 8 2.0 без темпомат. Оказа се, че има около 50 бр. Акорда такива внесени в България от Бултрако. Та сега се набавят необходимите бутони и ще видим какво ще стане. Моята логика, е че е по- евтино да се произведат коли с единтични ел. инсталации и компютри отколкото да се орязват хардуерно опции. На времето на баща ми купих Нисан Примера P10 1993г. без климатик. В последствие намерих и климатик, който монтирах за има няма час и половина. Ел. инсталацията бе пусната имаше даже и бутон за пускане.... Та пак казвам все си мисля, че няма да е някаква философия да се монтира при условие, че темпомата единствено поддържа оборотите на двигателя и следи за натискане на спирачката или съединителя за да го изключи. При мене (Акорд 7 2,0) дори е с 2-ро жило което влиза в дросела. Та ще ви държа в течение!
-
А фреон (налягане) има ли? Ако няма няма как да тръгне!
-
Радиатор (кондензатор)... обикновенно гният! Моя го смених профилактично миналата година, че беше тръгнал и изпускаше малко!
-
Игличките провяравани ли са?
-
Няма да има нужда от поддръжка Само смяна на филтър на 10к!
-
Виж и свещите дали са затегнати...
-
И моите, които за премиум бяха изпърдели- 2 броя. Взех от морга и ги смених. Мисля дадох10-15 лв на парче. Взех от кола, която не е премиум и там гофрите бяха (са) друг мат'риал. Говорителите пак са 2 Ома. Свирят уникално! Все пак в нас съм с Jamo Concert V и смея да твърдя, че държа да не ми дрънчи музиката!