Jump to content

bogomildimov

Фен
  • Мнения

    128
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

bogomildimov last won the day on Юли 20

bogomildimov had the most liked content!

Обществена Репутация

72 Neutral

Относно bogomildimov

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord '03 K20A6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. След смяна на дискове и накладки всичко е точно! При измерване десни диск беше на 0.11 мм, а левия беше на 0.08 мм.
  2. Стрелям на посоки, ама съм имал такъв случай с една Дачия - имаше влага в една от бобините!
  3. Имаше корозия по джантата (алуминиева) и по спирачния диск! Левия накрайник няма луфт, но мога на ръка да го движа в шарнира, при десния го няма това... та ще последва смяна на накрайник и ще пиша!
  4. Аз тази работа я свърших миналата година профилактично преди лятото! Кондензатора ми беше в същото състояние!
  5. Не знам как си го представяш като цена ама ми изглежда като: 1000 лв. верига афтър маркет + труд! Компресор + смяна - 1000лв и кондезнатор около 300-350 лв. Та в най- добрия случай 2500 - 3000лв! Това са приблизителни цени с афтърмаркет части и всеки си оценява труда различно (аз поне за цената на труда не се пазаря). На конкретния въпрос: "Къде в Пловдив?" Нека колегите да кажат.
  6. Интересно при мен го има същия проблем. Като ми остане време ще сложа часовника на диска да видя какво ще покаже и другото, което съм набедил е тръгнала ръжда по главината. Ако излезне нещо ще пиша! Другото което ме съмнява е кормилен накрайник с много малък луфт, но ще гледам....
  7. На К20А6 съм свалял колектора поне 4-5 пъти и съм ползвал старата, която е метална!
  8. Ето това е! Обърни внимание на последователността на стягане....
  9. По инструкция се намазва цялата, но много тънко. Отделно и по вътрешните ъгли по една капка и се стяга по определена последователност..... с 12 Нм ама ще потърся и ще пусна точната инструкция утре.
  10. Повърхностите най- важното трябва да са обезмаслени! Последно си я смених преди 6-7 месеца, по указания от ръководството. До сега е суха като барут!
  11. По процедура го дават за се подмаже цялата гарнитура със силикон.
  12. Виж с мултицет какви стойности ти дава TPS-a.
  13. За 7-8 месеца колко километра си минал? На едната снимка ми прилича да има хубав ръб диска около 1мм, което е доста километри! Другото, което виждам е неравномерно износване на задните дискове. Все едно не си ги сменял, а си сменил само накладките! Имай предвид, че високовъглеродните стомани в случая чугуна ръждясват та стой та гледай!
  14. Смяна на хидравлична течност на съединителя! При бензиновите e DOT4 каквато е и на спирачките!
×
×
  • Създай нов...