Jump to content

bogomildimov

Фен
  • Мнения

    120
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

bogomildimov last won the day on Август 1 2021

bogomildimov had the most liked content!

Обществена Репутация

64 Neutral

Относно bogomildimov

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord '03 K20A6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Ето това е! Обърни внимание на последователността на стягане....
  2. По инструкция се намазва цялата, но много тънко. Отделно и по вътрешните ъгли по една капка и се стяга по определена последователност..... с 12 Нм ама ще потърся и ще пусна точната инструкция утре.
  3. Повърхностите най- важното трябва да са обезмаслени! Последно си я смених преди 6-7 месеца, по указания от ръководството. До сега е суха като барут!
  4. По процедура го дават за се подмаже цялата гарнитура със силикон.
  5. Виж с мултицет какви стойности ти дава TPS-a.
  6. За 7-8 месеца колко километра си минал? На едната снимка ми прилича да има хубав ръб диска около 1мм, което е доста километри! Другото, което виждам е неравномерно износване на задните дискове. Все едно не си ги сменял, а си сменил само накладките! Имай предвид, че високовъглеродните стомани в случая чугуна ръждясват та стой та гледай!
  7. Смяна на хидравлична течност на съединителя! При бензиновите e DOT4 каквато е и на спирачките!
  8. Пиша с уговорката, че не съм запонат с двигателя! Провери си температурния сензор на входящия въздух (предполагам имаш такъв) при К20А6 мотора е на въздуховода преди дросела. Ако не дава хубав контакт може да дава грешни данни за входящата температура и от там да ти бърка сместа и да прави повечето магарии, които описваш! Все пак е добре да се закачи да се прочете! Весело посрещане на Нова Година!
  9. И при мен беше така, но отдясно на педала на газта има електромоторче , което контролира клапите! Беше заяло в едно положение. Като за начало напръскай със смазващ спрей. От другата страна е аналогично. Номер 6 и 7 на схемата.
  10. При мен ситуация е друга. Рейката работи - няма грешки, но кабелаците греят!
  11. Бутоните за круиза са добавени в последствие т.е. колата фабрично е без! Не мога да кажа кои греят, но са нагорели до купето!
  12. Между другото рейката е сменяна гаранционно в хонда (колата е купувана нова от България), но не вярвам там да са объркали нещо! пак казвам страното в случая, че като се закачи педала на газта и затопля кабела!
  13. Здравейте, Колеги! Пиша по- повод колата на приятел! Колата е Accord 8 K20 Случката е следната: При смяна на съединител майсторчето се натъкна на нагорял кабел на кормилната рейка. Всичко нагоряло е сменено, но кабелите отново затоплят! При изключване на педала на газта го няма този проблем! Според някой майстори се губи маса някъде! Това което е добявяно към колата е бутони за круиз (фабрично няма круиз). Въпросите са няколко: - Възможно ли е чрез добавяне на бутони за круиз да е станала "белята"? - Някой имал ли е подобен казус? Благодаря предварително за отговорите!
  14. Виж дали не му е запушена цедката, която е консуматив и се сменя! Сваляте - държи се на 3 болта чистиш и сменяш уплътнението, което върви с цедката! Гледаш дали няма и окис на буксите! През това време откачаш акумулатора и така....
  15. Въпрос: Ако "навеса" е 2003г. и е без катализатор и без Евро категория в талона, к'во праим?
×
×
  • Създай нов...