
mittaka7
Фен-
Мнения
238 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
4
mittaka7 last won the day on Март 5
mittaka7 had the most liked content!
Обществена Репутация
179 GoodОтносно mittaka7
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda Legend 3.5 V6 2007
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
mittaka7
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Разликите са огромни – това са две коренно различни коли с напълно различна философия. В един и същи клас са луксозни седани,но разликата от 15 години си оказва влияние. Хондата е спортна, директна и мощна, с V6, който звучи страхотно, и AWD, което дава невероятно сцепление. Воланът е по-тежък, пътното поведение – по-остро, усещането е като за спортен седан, който ти дава увереност да натискаш. Но в същото време е по-шумна, по-твърда и разходът ѝ е солиден. Лексуса от друга страна, е тих, спокоен и изключително комфортен. Хибридната система работи плавно, а разходът е 5.7л/100 км за момента – което си е разлика от друга вселена спрямо Legend. Окачването е по-меко,поема неравностите много по добре шумоизолацията е много по-добра, и в града, и на магистралата. В спортен режим има достатъчно динамика, но липсва ръмженето на VTEC и пъргавината на V6. CVT кутията бях резервиран към нея,но се оказва,че работи перфектно,нямам никакви забележки..засега:) Ако Legend е кола, която те кара да натискаш и да се кефиш на всяко ускорение, Lexus-ът е кола, която те кара да се отпуснеш и да пътуваш спокойно. Вече е въпрос на вкус кой стил на шофиране предпочиташ.
-
„Легенда в пенсия, хибрид в играта“ Легендата остана в миналото… буквално. След 100 000 км вярна служба реших, че е време за нещо по-модерно, по-тихо и (да, ще го кажа) по-удобно. Lexus ES 300h беше неочакван избор за човек, който обича VTEC виковете, но колкото повече карам, толкова повече оценявам спокойствието, което дава. Вече няма нужда да се боря с пътя – сега просто плавам по него. Ще ми липсва ли старият звяр? Абсолютно.Но животът е промяна, а тази промяна определено не е за изпускане. Защо Lexus? В крайна сметка – исках надежден, луксозен и икономичен седан, който да запази удоволствието от шофирането, но с повече комфорт. Смених един танк за летящ килим. Дали е правилният избор? Времето ще покаже! Прикачвам снимки – чакам мнения, критики и евентуални поздравления, че съм спрял да карам кола, която малцина разбират. 😆
- 111 replies
-
- 14
-
-
Външните забележки по модела според мен са от второстепенно значение и ще кажа защо. Мн по евтини са за отстраняване отколкото техническите. Части втора употреба като калници брони фарове седалки бол по моргите Но ако примерно е за смяна на тампони,нещо по окачването като амортисьори,носачи ако е за 4 нови диска,накладки,гуми все неща който започват с четири цифрена сума всяко. И вече нали почваш за обслужване на мотор кутия и т.н.После ако искаш газ да и слагаш там вече чух че цената е над 3к лв. и става мазало. Та съвета ми е търси такава която технически да изисква на първо време по малко средства. Ако на тази черната тва са и забележките фар и кората в багажника не е скъпо за отстраняване.
-
Легендата е продадена!
-
@Pandeliev Знам разбира се,намират се на гърба на Била в Хаджи Димитър на улица Скайлер. Под един блок малко е затънтено място нямат сайт но са мн добри гарантирам.
-
Салона е в пъти по здрав от американската акура рл.Там какви извращения съм виждал нереално чак. За децата си прав основно от тях и от неправилно почистване с мн вода с времето кожата става твърда и се къса. Претапицирва се лесно с нова естествена кожа става по хубава от оригиналната която е твърда и хлъзгава.
-
Да спомням си Дончо.Ако е твоята ще те изчака както има една приказка,че двама трима човека имат вече интерес и ще идват да я гледат тези дни.
-
Dmitev ти като един мой приятел който от 7 години чака да паднат цените на имотите в София.Като почна да търси бяха по 1000 евро сега са по 2500евро и той още си чака. Като чакаш времето минава в амортизация на тия коли.стават все по стари започват да имат все повече, забележки дали козметични или технически и няма да ти хареса нито една или тази която си харесаш ще бъде на ебати цената за вече стар 20годишен Леджънд. В момента продавам моята има я на обява тук в моята тема и в мобилето. Обади ми се ела да я видиш и ще ти разкажа всичко за тия коли. И за БРЦ и за огледалата и за каквото още искаш.
-
Бонус от мен за новия собственик
-
Да с носача са заедно.Ако ги рециклираш можеш и тях да направиш.Аз така ги правих преди години. Кормилните накрайници са им едни от детските болести по окачването не е драма и не са скъпи. Успех
-
Обикновено долните сдават багажа че натоварването е най голямо при тях. Шарнирите също трябва да се погледнат там при който си я закарал. Бултрако нямат нищо налично за тази кола всичко е с поръчка до две седмици пристигат.
-
Като я взема ще ви я покажа. Следете страницата 😃
-
След години вярна служба и безкомпромисно обслужване реших че е време за ново предизвикателство. Много от Вас знаят колко го обичам този автомобил и колко внимание съм отделял за подръжката му. Ще направя отстъпка за човек от форума или негов близък приятел за да остане колата при някой мераклия. https://www.mobile.bg/obiava-11739190119469907-honda-legend
-
Бултрако ми казаха днес 120к което ми се вижда нормален пробег все пак знаем какво е качеството на оригиналните части на Хонда. Та сега реглажа първо като дойдат гарнитурите към края на месеца.
-
Ти като старо куче в Хондите дай някакво инфо за смяна на ангренаж на колко км се правеше, че нещо ми е останало в главата че се правеше на 120к км ама не съм сигурен.