-
Мнения
47 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
2
july`s last won the day on Април 17 2023
july`s had the most liked content!
Обществена Репутация
32 NeutralОтносно july`s
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
FK3
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Не са от най-достъпните, между амортисьора и купето са. Аз погледнах с моите възможности, без разглабяне. В листа за проверка са ми. https://photos.app.goo.gl/dHZuj85m9qH5oQem6
-
Trw и дискове, и накладки
-
Ха, моите дискове са сменени заедно с носачите и тампона. Преди смяната (дискове, носачи, тампон магаре), понякога при спиране се чуваше нещо като хрущене, наподобяващо донякъде на задействан абс върху пясък, чакъл.. След смяната, хрущенето го няма, замени се с пукането
-
Още не. От лаишкото ми ровене по темата сред моите теории са: Греста в шарнирите на носачите. Проверка, притягане, когато е стъпила на гумите. Досега проверките все са били с висящи гуми. Реално се надявам (понеже е при майстор сега) да си прояви отчетливо пукането. И той да го хване. Преди да е застудяло
-
Да, вдигнаха я на подемник, махнаха болта, пуснахме я да тествам. Пукаше си
-
july`s started following Civic 9та ген. (2012-2016)
-
Тъкмо се чудех, как да напиша за service bulletin от телефона. Супер, че го прикачи. Civic 8, със симптомите от бюлетина. Появиха се след смяна на носачи и тампон магаре. Тествано с махнат болт (по бюлетина) - пука си. При мен е при движение на муцуната нагоре, или надолу. Ако е по-рязко. При жега е силно, при хладно - само леко забележимо.
-
https://rta.government.bg/services/check-inspection/index.html По номера
-
2.2? Diesel? Може да е от въздушния филтър. Aftermarket не са баш точно размера на оем и точно около 1500 се получава резонанс. В civinfo доста е писано. Лесно може да видиш дали е това, като уплътниш (във вертикална посока) филтъра е кутията. Може да подложиш на ръбчетата нещо (гумена лента , уплътнение за прозорци дори..) е гледай да не могат да зачезнат към двигателя де
-
При мен (8ма, 2.2) беше запушено радиаторчето на парното. С промивка се оправи. Фабрично нямам клапан за антифриза към парното (гледано и по схеми, освен , че просто и физически няма). Клапата топло/студено си е традиционна болка. Чупи ѝ се управлението. Тоест, въобще не се променя температурата при промяна на желаните градуси.
-
По дизайн било да влиза вода. Даже говорителите са водоустойчиви. Пред фейслифта, отворите за оттичане се запушват, заради някакви гумени капачета в тях. Били се махали На фейслифта е променен дизайна на дренажа, за де избегне това неудобство.
-
Не съм купувал оригиналната част Отговарях "дали" имам още метални лостчета, и споделих и повечко за причината и цената на прототипчето
-
Нямам. Металното го гледам като прототип (разбирай неоптимизиран и скъп*). Според мен може да се оптимизира, така че да е по-подходящо, лесно и съответно с оптимизирана цена при "печат" на няколко накуп. Хубаво е, че го печатиха, разбиращи от материята (cad/cam), затова смятам, че като издържи проверката на времето, ще си заслужава да се говори с тях по темата. П.с. * скъпо е относително, разбира се. Около 120лв ми се виждаше като да си въртя клапата ръчно като ме лъхна в движение топъл въздух, почна да ми се вижда ок цената... А като сработи и си духаше каквото трябва - цената остана на доста заден план. Само да се задържи работещо:)
-
@Mkilla, в плана ми беше да търся. И тук има един колега, който наскоро обяви, че е успял да направи канал за части от Япония. Не стигнах до там, дойде металната и се задействах... Иначе е номер 14 от диаграмата https://www.parts-honda.uk/honda-cars/CIVIC/2009/22-COMFORT/ELECTRICAL-EQUIPMENTS-EXHAUST-HEATER/HEATER-UNIT-LH-/17SMG901/B__1720/3/17654 Гледам в civinfo (гръцката подчаст) също доста са поизписали, заради translаte-а не се задълбах много. накратко лепят с епокси и разсикват 3д печат само на лостчето (damper). Също видях (сега), че и в алиекспрес продават напечатани пластмасови лостчета. няма отзиви - само обяснение, защо е пластмасово и, че си имало причина да се чупи. I dа се отстраняла тази причина преди подмяна (продават ги в комплект по две ) 79160SMGG42 site:aliexpress.com 79160SMGG42 site:civinfo.com
-
Здравейте, Споделям текущото решение при мен, което тепърва ще държи проверката на времето, както и предисторията и вариантите, които опитвах. -- предистория Като взех колата, си нямах и идея как се случва смесването на топло / студено. Взех я края на лятото и съответно началото на есентта разбрах, че нямам топло. Счупено лостче си се оказа. Намерих моторче с лостче от ляв волан - разглобих. При разглабянето на корите, на шофьорската стелка изпадна счупената част на лостчето, което ме успокои, че смяната ще доведе до топло. Така и стана. До преди сдемица / две, когато при пускане на вентилатора на парното, чух едно изпукване.... - остави ме в положение "студ" и то в студени дни. Успях някак, без да махам корите да наместя ръчно клапата в междинно положение и се заех да търся лостче... След малко неуспехи с намирането (и получване на моторче с лостче от десен волан), се престраших да видя - вярно ли лостчето се вади от оста. Вярно се оказа и подходих към междинните варианти... -- лепене От първото ми моторче и неговото счупено лостче, след като извадих частта на лостчето от оста, вече имах лостче в две части:) Лепенето беше епично - не е за показване и включваше: - първа стъпка - фиксиране на частите една за дуга (секдундно лепило "гел") - оставих "да стегне" часове... - втора стъпка - фиксиране на метални шинички по продължение на лостчето (все едно метални патерици от двете му страни) - трета: обхващане със свинска опашка, така че да придържа металните шинички и да държи лостчето от раздалечаване на двете части - четвърта: бях мернал употреба на комбинация сода и лепило, която според клипчетата направо "градеше" счупените части, така че да издържат и на пробиване. Та го позалях с такава комбинация изглеждаше като шиниран робокоп. - Издържа 3 секунди, 15 градуса ротация и мръдна клапата с 2 мм преди да се спука. Прибрах си го обратно. И започнах да гледам за 3д принтирания от метал (за пластмаса още първия път бях поразучил - мненията за устойчивост не бяха обнадеждаващи, а цената - над комплект моторче с лостче втора употреба) -- лепене вариация Докато поразпитвах за начини на изработка от метал - се появи термина "опростяване" и се въеодушевих :), а пък разбраната цена за 3д принт от метал ме изненада до степен - да си мисля да сложа по-удобна ръчка и да мога да си местя клапата - повторих фиксирането на частите с лепило (вече на 2 броя комплекти) - обиколих лостчето с тиксо, за да се получи по-висок борд и на няколко стъпки повторих пълненто с комбинация сода и лепило (този път класик, защото гела не ми се стори подходящ да прониква в содата). Докато стягаха, разсъждавах как да усиля лостчето да не се чупи от натискане: и отгоре и отстрани. Сетих се за похват, който научих от тема за моделизъм - включваше кевларени нишки и смола. - Със запълването със сода и лепило - детайла започна да изглежда доста опростен - като паралелепипед един вид. И реших да пробвам с плетено влакно (като аналог на кевлара - също не се раздърпва и е здраво на опън) и вместо смола - лепило:) Резултата е черното - най горе. Понеже беше малко грапаво от предните опити, друго тиксо освен излорбанд (имах черен) не хвана, та затова с него е направен борд. След това е омотано с плетено влакно - кажи речи от всички посоки - както едно време с конец, лак и надуваема топка се правеха "полилеи" и е полято пак обилно с лепило. Дали би могло да издържи - не зная. Ръчните ми тестове ги издържа. -- 3д masterpiece Изненадващо докато чаках подходящ ден да пробвам "черното" - разбрах, че имам отпечатан 3д прототип (при разговорите, бях пратил 3д модел) и реших да изчакам. - вижда се най-долу на горната снимка, за да сравня "черното" и металното... - сравнение Металното изглеждаше като да пасне точно - единствено като забележка - влиза свободно в оста, съответно и се изважда също така свободно. Реших, че това е по-добрия вариант, отколкото да не може да влезе и, че се лекува лесно с подпъхване на пластинка. Така и се оказа - ползвх парченце от пластмасова карта (изтекла банкова), което си "резнах" със секачки:) -- слагане и тест Малко се притеснявах, дали "набиването" на металното върху остта с уплътнението от пластмасова пластинка ще повреди оста. И дали ще може да се вади пак при евентуална необходимост. Оказа се, че всичко е точно - нито поврежда, нито пречи да се извади (разбрах, защото някак успях да объркам и първоначално го сложих завъртяно на 180 градуса) -- работи, минаха първични тестове: и на здравина, и на функционалност Това е линк със снимките и видео как работи (че малко се притеснявах, за улея на клпата. А да -и в улея на клапата и по остта на лостчето сложих силиконова грес - просто такава имах подръка (от аквариума) ). https://photos.app.goo.gl/VWgT95Z9i9ZVoVtS6 п.с. всичко споделено - моля да се ползва: кой както намери за добре и му е удобно. 3д модела също е наличен - взех го от thingverse - не го качвам, защото има някои особености около ползването му за печат, дългички са за писане тук - затова при поискване..
-
Ровичках по клапата топло/студено. С идеята да не се пипа повече там