Jump to content

ivovd

Фен
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ivovd

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer 2.4i AT Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Видин

Последни посетители

1604 профилни разглеждания
  1. Благодаря за инфото колеги. Ще търся до 2015 с 5 степенен автомат
  2. Двигателите визуално ги раличавам, най вече се чудя за автомата. Интересува ме трудно ли се намират и рядкост ли е да не е със CVT кутия. Някак другата ми вдъхва повече доверие. Сега съм с акорд 7 2.4 автоматик и съм пре доволен. За CVT - то не съм чел много добри отзиви
  3. Здравейте, имам няколко въпроса относно Honda CR-V 2.4 автоматик. Насочил съм се към внос от Канада и ме интересува двигателя който не е с директно впръскване с коя скоростна кутия се предлага CVT или другият автомат, по какво да ги различим визуално и коя е по здрава? Гледам обяви и на една снимка на лоста има "PRND21" а на друга "PRNDS" май някъде и L - предполагам последната е CVT кутия. От коя година спират стария двигател и започва да се предлага с директно впръскване "EARTH DREAMS" мисля пише на него? Има ли някой брошурата с нивата на оборудване, дали са както при Accord - LX, SPORT, EX, EX-L и TOURING е най високото ниво.
  4. Благодаря за информацията колега. По принцип мисля в даден момент и да я газифицирам и не знаех че този мотор е с директно впръскване, мислех че е като по старите ( сега съм с К24А3 на газ и съм много доволен). В такъв случай V6 не е ли по добре ако ще се газифицира и общо взето кой е по-добрият и по-безпроблемен двигател?
  5. Здравейте колеги, интересувам се от Акорд 9 генерация. Насочил съм се към 2.4 двигател и доколкото разбрах е с код К24W. Интересува ме дали е надежден като предишните 24-ки или тук 3.6 е по добрият вариант? Автоматика как е като здравина и т.н. Моля ако има колеги с такъв акорд да споделят мнение за силни и слаби страни и какво да се гледа при евентуален оглед
  6. Преди време на предишната ми кола ползвах такъв модул и мога да кажа че е доста удобно, единствения минус според мен е че никога не можеш да си заключиш колата и да оставиш малко отворен прозореца. Модула беше монтиран в сервиз за аларми и никога не съм имал проблем с него. Искам да попитам има ли начин и другите прозорци да се затварят като този на шофьора, имам предвид без да държиш постоянно битона докато се затвори.
  7. Днес сутринта градусите се промениха независимо че карах със скорост до 50км.ч. Като запалих колата и я изкарах от гаража беше на 24 градуса, след малко падна на 23 после 22, 21, 20 и така си остана за тези 4-5 км разстояние. Днес явно си работеше както трябва и не се наложи да вдигна над 60 км.ч. 🤔
  8. Пробвах варианта да карам под 60км и стойностите наистина не се променят, но когато вдигнах над 60км/ч веднага се промениха показанията. Ще го наблюдавам извесно време да видя как ще отчита температурата. Излиза че ако се спазва ограниченията в града няма да се променят показанията на външната температура.
  9. Когато забелязах че показва една и съща стойност беше в градски условия за късо разстояние, и не сим карал с повече от 50км.ч. Възможно ли затова да не променя данните и да си работи? 🤔
  10. Здравейте колеги, онзи ден забелязак че на таблото за външна температура ми показваше 21 градуса при положение че беше над 30 със сигурност и това не се промени няколко часа дори и на слънце. На другия ден се оправи и мисля че горе-долу показваше вярно и днес пак заби на една и съща стойност. Въпроса ме е къде се намира този датчик за външна температура, как да се провери дали работи правилно и най вече влияе ли на работата на климатроника? Колата е Акорд 7 2.4 комби.
  11. Като пуснах климатика тръгва само десния вентилатор. Левия дори и при загряла кола не тръгва. Явно това е проблема за загряването.
  12. Здравейте колеги, да попитам нормално ли е когато попадна в задръстване и се кара едвам - едвам повече от 30 минути колата да започне да загрява. Ето например вчера на магистралата имаше задръстване и колата пак започна да вдига много температурата на водата. Става въпрос за 2.4 автоматик.
  13. Проблема не е в дистанционното, проблема е в самата машинка. Ето например днес цял ден бегажника се отваря без проблем, но преди това колата беше на слънце. Чудя се какво може от топлината да става и това да не пречи на отварянето на багажника.
  14. Здравейте колеги, моя проблем със задната врата на хондата е следния. Когато колата е на по хладно багажника тръгва леко и след това се затваря пак, дори и на ръка да го вдигна нещо като че ли го задържа и после тръгва без проблем. Когато колата я напече слънцето машината си работи и се вдига от копчето на дистанционното. И в двата случая при затваряне няма проблем. Пробвах да я смажа но нищо не стана, никакво подобрение. Мисля да се пробвам да я разглибя, защото имам чувството че проблема е някоя зъбчатка или нещо друго механично. Понякога все едно превъртат зъбци и я вдига трудно. И при вас ли е така или изобщо не работи отварянето и затварянето на багажника? И тези актуатори имат ли отношение с тази машинка?
×
×
  • Създай нов...