ganovski
Фен-
Мнения
26 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно ganovski
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Хонда Акорд 7-ма генерация, 2.0, бензин
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Ще го пробвам, благодаря!
-
Здравейте, Автомобилът е акорд, 2.0, 155 КС, 7-ма генерация. Направи ми впечатление, ше когато навън температурата е над 35 градуса и шофирам по магистрала, с над 120 км/ч с включен климатик и на темпомат, колата започва да загрява. Стрелката стига дос редата, а понякога я минава. Същото ми се случи и в Гърция, качвах един проход на 3-та скорост, при 3000 оборота и тогава стигна на 2/3 стрелката. Смених антифриза, промих радиатора, смених термостата но пак си загрява. Антифриза си е на едно и също ниво. Маркучът, който влиза в радиатора не е твърд, когато колата е загряла. Не съм сменял водната помпа. Дали може да е от това, предполагам никога не е сменяна, а колата е вече на 320 к. Или пък водния радиатор? Климатикът е допълван пролетта, а радиатора му е сменян преди 5 години (ако има значение).
-
Здравейте, колеги. Наложи ми се да сменя двете полуоски докато бях в Хърватия (колата - акорд 7-ма, бензин 2.0). При ускорение на 5-та между 100 и 120 колата тресеше. След това обаче започна при подаване на газ да чука отпред (само при подаване на газ). Преди 2 години бях сменял дясното каре понеже проблема с ускорението го имаше (пак тресеше между 100 и 120 на пета), но тогава го нямаше чукането.След смяна на карето тресенето при подаване на газ между 100 и 120 спря, но остана едно неприятно тресене като подавах газ при ниски обороти и то само на трета скорост. Успях да намеря сервиз в Загреб. Двете полуоски (особено дясната беше много зле) бяха станали за смяна. Смених ги, но остана лекото тресене при ускорение в ниските обороти. Тресенето почти не се усеща, но го има и като знам, че съм дал толкова пари за полуоските се чудя дали е от тях. Преди две години в един сервиз, в който правят хонди ми казаха, че този проблем ще си го имам и ще се оправи само ако сложа оригинални части... Другата седмица ще сменя гумите с другите джанти, за да видя да не е поради лош баланс или крива джанта, но ме съмнява понеже го прави на трета при подаване на газ между 1800 и 2000 оборота. Някой предположения?
-
Здравейте, колеги, Някой до сега сменял ли е осветлението на CD-то на Акорд 7-ма генерация? Преди около година започна да прави следния проблем и то само на дисплея, където се изписват станциите на радиото - ту свети нормално, ту намали осветлението. От няколко дни осветлението изцяло спря и е кофти, че вечерно време не се вижда нищо - нито градусите на климатика, нито радиостанцията. Дали някой е имал подобен проблем? Дали е от крушките или някъде по кабелите да търся проблема?
-
Здравейте колеги, Автомобилът е акорд, 7-ма генерация, бензин, 2.0, 2005 г.. От скоро не мога да включвам от първия път Cruise controla. Като натисна първия бутон ми изписва стандартно Main Control, но като натисна другия бутон за Cruise, лампата само премигва и изгасва. Понякога включва, но рядко. Дали може платката да се е окислила или е проблем в лентови кабел....?
-
Благодаря за информацията. Да, със стандартните 16-ки е.
-
Здравейте, колеги, Дали джанти с параметри: 5х114,3 ЕТ 40, j7, 16 цола от Мазда 6 биха паснали за акорд 7-ма генерация?
-
Пробвах теста с веро и да нямажа с пяна навсякъде. Никъде нямаше балончета. Сега, като е топло времето нямам такива проблеми.
-
Искам да споделя, че може би проблема е от маркучите на газта. Като е студено и се вкоравяват много. Днес направих експеримент. Сутринта запали колата и я прехвърли само на бензин. Като загря, маркучите около двигателя се затопли ха и като прехвърли на газ не мирише ше. Прегледах скобите, бяха си натегнати. Явно ще трябва да се при мира с факта, че ще ми помирисва на газ за кратко, когато е много студено, при прехвърляне на студен мотор.
-
Да, получава се само при натискане на газта. При отпускане изчезва.
-
Само в движение.