karaulanov
Фен-
Мнения
26 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
6 NeutralОтносно karaulanov
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
стара загора
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Здравейте, колеги. Дойде и моят ред да търся панел за управления на ел стъклата. От моята страна се затваря до където си реши, от дясната страна отказа напълно, може само от съответната врата. Казаха ми да търся втора употреба, освен че са кът и са от 300 лв нагоре.... Нови са от 600 лв нагоре. Нещо в ибей или от някой друг сайт някой да е поръчвал? Извинявам се ако вече има такава тема, веднага ще си изтрия поста
-
Здравейте! Малко да възобновя темата и ако мога да помогна на някой ще бъда много доволен. Имам Хонда ФРВ с 2.2 двигател. Сагата ми с колата започна преди точно една година. С настъпването на зимата и понижаване на температурите, колата ми взе да пали с много много въртене. Може да се каже, че палеше чак на 8-10 секунда, което е супер много време. Изключих вероятността да е от акумулатора, понеже го бях сменил 5,6 месеца преди това. За всеки случай отидох да го замеря и се оказа, че е добре. От там ме пратиха да ме проверят за отечка, оказа се, че колата консумира 1.5А НА ДЕНОНОЩИЕ! Това разбира се е нищожно и няма , как да събори един акумулатор. От там ме пратиха за преглед на свещите. Свалиха ми ги и 4-те. Замерваха, окъсяваха свещите се оказаха добре. После за дюзи. Проверяваха ги дали връщат обратно гориво за 5 мин на стартиран двигател. Първа, втора и трета дюза върнаха около 10 мл, което според тях е в границите на нормалното, понеже колата не е първа младост, обаче четвърта върна към 50мл. Веднага я нарочиха нея и казаха, че е за рециклаж. Свалиха ми я и я пуснаха за ултразвуково чистене, като на стенд се оказа, че е в нормата и съответно не я рециклирах. Това чистене смъкна разхода на гориво на около 20мл. От друго място пак нарочиха дюзите и ми поискаха 350 на дюза за пълен рециклаж. На въпроса ми ако не се оправи колата, какво правим? Те ми отвърнаха , че следващата стъпка е рециклаж на помпата за около 1000 лв. Разбира се не се съгласих. Отидох на пореден Стендаджия, който хвана, че ми е ниско магистралното налягане и колата върти на около 200 оборота. От там ме пратиха за рециклаж на стартера. При свалянето ми казаха, че е като нов, но все пак ми взеха 150 лв. Така се мина зимата, дойде пролетта и колата взе да пали по-лесно и до някаква степен заебах проблема. Обаче дойде хубавото лято и колата , като я напече слънцето, пак отказваше да пали. Старата песне на нов глас! Тук обаче трябваше да изчакам да се свечери и да поизстине и си палеше. Съответно есента пак нямах проблеми, докато не дойде зимата. Изчел съм супер много теми тук и в други форуми и никъде нямаше един и същ проблем за студено и топло палене (забравих да уточня, че колата след като веднъж запали, после си палеше лесно). Случайно попаднах на тази тема и при мен се оказа досущ същия проблем. За пробата взех от една автоморга горивна рейка с регулиращ клапан на нея (отказа да ми дадат само клапана) и о чудо, колата взе да пали :D Даже мога да кажа, че пали по-добре от преди. Явно проблема не е често срещан и никой не се сеща, че може да е там, ноо да си знаете, ако и на вас се случи, че може да се провери! Дано съм Ви бил полезен!
-
Здравейте, имам ФД-В 2.2 (двигателя е същия, като на акорда!) вече трета зима, като предните две си палеше от раз. От 2,3 седмици при студен старт пали чак на 5,6 секунда, гася я и пали веднага... Оставям я няколко часа и пак същата работа. Да поясня, с чисто нов акумулатор съм, таблото не премигва при палене. Закарах я на майстори в СтЗ, свалиха свещите ( прекадяват ), стига ток до тях, датчика за подгряване причатква при даване на контакт, няма изгорели бушони, абеее всичко е наред, уж! Закачиха я на комп и даде грешка U0122 (Lost Communication With Vehicle Dynamics Control (VDC) Module). Казаха, че не могат да ми помогнат, после втори сервиз и така. Някой с нещо подобно? Извинявам се, ако вече се е дискутирала тази тема.
-
Здравейте, колеги. Искам да попитам компресора за Сивик, Акорд, ФРВ 2.2 един и същ ли е?
-
Здравейте, група. Скоро ми се появи следния проблем, както карам и я изключа от скорост, оборотите падат на около 600 и се усеща леко вибриране, обаче като натисна съединителя се връщат в нормално положение. Другата опция да се коригират е , като спра напълно и се оправят. Някакви предложения? Запушен ЕГР? Само да вметна, че колата няма грам пушене и разхода на гориво си е същия! Колата е 2.2 140 к.с.
-
Здравейте, група. Скоро ми се появи следния проблем, както карам и я изключа от скорост, оборотите падат на около 600 и се усеща леко вибриране, обаче като натисна съединителя се връщат в нормално положение. Другата опция да се коригират е , като спря напълно и се оправят. Някакви предложения? Запушен ЕГР? Само да вметна, че колата няма грам пушене и разхода на гориво си е същия! Колата е 2.2 140 к.с.
-
Здравейте, от месец имам ФР-В и съм много доволен от колата. Преди седмица забелязах, че няма по подкалник на задните гуми. Като клекна и се вижда задната броня и при един сняг и ако карам, директно съм го набил зад бронята... Търсих и в нета, но има само подкалник на предните колела, не и за задните. Тааа въпроса ми е, да се притеснявам или да търся кора?
-
Прочетох , че веригата на 2.2 преди фейса се сменя на 200 000км, а след фейса на 500 000км. Това са препоръчителни км, знам за тракането, което всеки чака да чуе!
-
Принципно, газова инсталация на 2.0 и 2.4 на едни цени ли е или има разлика?