choko
Фен-
Мнения
7 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно choko
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
хонда джаз 1.2 2013г.
-
Пол
Мъжки
-
Място
Карнобат
Последни посетители
2698 профилни разглеждания
-
Ще трябва да си поръчам този модел зарядно на Стек. Акумулатора ми пада и не ми се свалят клемите на две седмици. Предполага само за режим десулфатизация ще трябва да се разкачат клемите. Това добре но ще трябва и нов акумулатор да се купува. Не знам коя марка да си взема,тъй като е старт стоп система. Сегашния не знам каква марка е надписите отгоре са 45 ah, 370A (20HR) CCA,Start stop. Знам че обикновените акумулатори не стават,бързо се изхабяват. Предишния акумулатор на другата кола изкара 14 години,а беше обикновен марка- Варта със зимна подръжка -дозареждане. Ще погледна форума да разбера кой акумулатор е подходящ за Джаза ми.
-
Да се включа в темата с акумулаторите. Моят не знам каква марка , не се вижда в кутията.Горните надписи са- 45 ah, 370A (20HR) CCA,Start stop. Със старт стоп съм но не работи,изписва символ акумулатор старт стоп зачеркнат. Казаха ми че е от акумулатора. Когато се кара градско след 2-3 дни престой пада до 12.5-12.4,което не е добре според мен,на извън града,пада до 12.65-12.55,зависи и от околната температура. Иначе си пали веднага мотора.Имам и друга кола която сега карам повече.Та искам да си купя зарядно от този модел https://mototechnica.bg/zaryadno-za-akumulator-ctek-mxs-5-0-12v-5a.html. да подържам акумулатора в кондиция. Макар,че пише може да се зарежда без да се свалят клемите от акумулатора има и клип как се случва това. Питам се дали е възможно безрисково да се прави зареждането с този тип зарядно.
-
Здравей dandilov. Да разбирам ли че по високия работен вискозитет е масло с по-голяма течливост при една и съща температура на маслото,сравнено с по ниския работен вискозитет. За вибрацията съмнявах се в горивото,също и в инжекторите.За бобините и свещите вероятно да,но за чукане на клапаните може би маслото да е виновно.Интересното че се случиха всички тия неща заедно.Имам усещането че колкото е по загрял мотора толкова вибрацията е по голяма.След 200км. преход имаше вибрация и на кутията на въздушния филтър.При по малко изминати километри вибрацията се усеща само като докосна горната част на мотора. След регулиране на клапаните пак така си чукаха,чукаха е силно казано .Всичко това се случва при загрял мотор на празен ход и постоянни обороти около 750-800 по оборотомера.
-
Сега си спомних къде съм виждал такова масло (като старото) с такъв цвят към червеникакво. В един отворен капак на клапаните,двигателя беше на хонда и майстора каза че такъв чист двигател рядко се вижда,няма надрани валове т.е. гърбици,беше за регулиране на клапани. Намерих бележката която ми е оставил с границите на хлабините на клапаните. L12B2 IN-0.15-0.19, EX-0.25-0.30. Ауспуха е чист с бяло парцалче съм забърсвал в дълбочина,няма следа от черно. Колата като цяло не много шумна,единствено в града при ускорение понякога се чува малко мотора.На магистрала я карам с 110-115 км/ч. Като изпреварвам до 120-140км/ч.,и пак не е шумна. Но тези клапани и малката вибрация на празен ход не са ми приятни. След смяна на маслото ако не се промени ще я водя на специалист.
-
Здравей CARPERA, нямам тракащ или чукащ звук,просто се чуват съвсем нежно някои клапани на мотора и малка вибрация.Но преди това не се чуваха никак,само едва доловимо чукане на клапан откъм първия цилиндър. Майстора ми каза че клапаните не са имали някакви големи отклонение,но е било време за регулиране. Регулирал ги е според нормите,така каза,предпочитам да вярвам знам че харесва марката Хонда от негов работник мой познат. Със старото масло което по табелката пишеше 5w30,нямаше никакъв проблем със шум на клапани за това и сложих същото по вискозитет.Даже ми се струваше че работи мотора една идея по тихо със старото масло.Разбира се това е субективно.След като ми смениха маслото също до около 3000 км. никакъв шум на клапани или вибрация. Свещите също са сменени иридиум DK20PR-D13 DENSO 4 броя.С новите свещи пали една идея по бързо,на четвърт оборот дето се казва. На много хора този шум на двигателя нямаше да направи впечатление. Като знам колко тиха на празен ход беше.Между другото старото масло имаше някак червеникав отенък,отколкото тъмен.Не знам дали има някакво значение. Така че още повече се засили мнението ми за менте масло.
-
Здравейте! Юли месец тази година си купих хонда джаз 1.2 2013г.,направих и обслужване сменени въздушен ,филтър купе,маслен,съответно и масло за двигателя,скоростната кутия. Двигателя тих спокоен на празен ход.Сменена спирачна течност и на съединителя.Изминах на 3000 километра,за сега не гори масло. Разход на гориво 5.5 бензин за последните над 9000км.по временния брояч. Малко или много не знам. След изминаване на над 400 км. усетих повишен шум,след отваряне на предния капак и вибрации на мотора,и чукане на клапани.Като казвам чукане съвсем нежно. Преди това се чуваше съвсем леко чукане откъм първия цилиндър към веригата съответно,а сега и на други места. Направиха ми регулиране на клапаните,същото положение.Чуват се както преди. Маслото което ми сложиха е Fuchs titan supersyn f eco dt 5w30,ACEA A5 API SL. Не свети никаква лампа на таблото при запален двигател. Оборотите са постоянни.Ускорява както преди.Н е съм забелязъл спадане на мощност.Започвам да се съмнявам в качеството на маслото,и съм направил поръчка за RAVENOL DXG SAE 5W-30 от общите поръчки. Моля ако е възможно да ми дадете и вашето мнение .