Jump to content

prissnr

Фен
  • Мнения

    84
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

prissnr last won the day on Юли 19 2020

prissnr had the most liked content!

Обществена Репутация

48 Neutral

1 Последовател

Относно prissnr

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2006 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    prissnr_85

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Звучи логично, но е много малко вероятно да е от TPS. Днес се разчетох и изглежда електронният ми дросел имат не 1, а 2 датчика. Ако единия сдаде багажа, ще хвърли грешка, пък то няма.
  2. Това е снимка на механичен дросел. На Акорд 7 е електронен (схемата горе).
  3. Това е графика от позицията на дроселовия клапан. Вижда се, че оборотите са паднали рязко, без да се затвори дроселът, дори леко се е отворил (вероятно съм трепнал с крака).
  4. Дросела е чистен обстойно преди години и вчера, но без да е свалян. И двата пъти не беше много замърсен.
  5. Здравейте колеги, От години един проблем с оборотите на празен ход, за който се заинатих и вече не ми дава мира. Поведението може да се предизвика по няколко начина: след като колата загрее и оборотите паднат до около 750 При поява на товар (фарове, подгрев, климатик, т.н.) - оборотите падат до около 600, притриса и пак се връщат до около 750 При форсиране и бързо пускане на газта - оборотите падат до около 550, притриса и пак се връщат до около 750 При форсиране и бавно отпускане на газта - оборотите падат плавно заедно с педала до около 1500, след това рязко падат до 1000, вдигат се до 1300 и продължават да падат плавно. Именно това е графиката, която съм прикачил. Също така тримовете са много високи на празен ход - дългите и късите стоят по около 15% и като че ли се покачват с времето. Когато колата е в движение, тримовете се нормализират и върви добре. Не свети лампа, но преди няколко седмици светна еднократно P0171 (бедна смес) след лоша газ от OMV. Ето един списък от нещата които съм отхвърлил и моля да не ги предлагате пак: Не е вакуумен теч - системата е тествана с пушек под налягане, имаше един малък теч, но е оправен Не е MAP сензор - с друг (хубав) пак работи по същия начин Не е сензор за температура на входящия въздух - температурата е коректна Не е за реглаж на клапаните - няколко пъти са регулирани и продължава да се държи така Не е от PCV клапан - проверен и чистен е Не е защото е на газ, или горивна помпа - държи се еднакво и с двете горива (Може би) не е ламбда сонда, защото и с исключена от буксата се държи по същия начин Единственото което се сещам да остава е самия дросел, но пък той е електронен и не хвърля грешки. Обмислям да сменя ламбда сензора профилактично, въпреки че изглежда, че не е от него... Какъв може да бъде проблема? Има ли нещо по системата, което пропускам? Колата е 2.4 бензин-газ, но поведението е същото и на двете горива. Имам и клипче: Едит: допълване на списъка
  6. В съседния форум също обсъждат как Mercedes E е по-голяма кошница от Toyota Yaris. И там смях, и тук смях. От 2018 карам Акорд 7, 2.4 (който уж обезшумявах). Мога да кажа, че нито е много тих и луксозен, нито мощен и спортен. Няма возията на E-klasse, няма и да има. Няма поведението на E60 525i, няма и да има. Това е един надежден среден клас автомобил, нищо повече. Не че е лошо, за мен е перфектен, но не обожесвявайте Акорда...
  7. Това маркуче ако е откачено, не може да дърпа антифриз обратно, когато се охлади колата. Най-вероятно системата ти е била полупразна, затова така загрява. Допълни догоре радиатора и след няколко цикъла загряване-охлаждане ще се обезвъздуши и нормализира.
  8. Съвет от патил си - купете си хубав екраниран кабел чинч-чинч. Трябва да е поне 5м. Този, който дойде при мен с китайчето беше с много замърсен сигнал, даже понякога не се включваше камерата. С екраниран няма никакви проблеми
  9. Почти сигурен съм, че предните колела могат да се регулират, задните - не. Щом наклона на предните е избягал, отиди на реглаж. А за напуканите тампони, си ги смени, но не е неотложен проблем и надали влияе на реглажа.
  10. Моля, не слагайте LED на рефлекторни фарове
  11. Моята е с ръчни скорости Не, не съм сменял. Не са и за смяна, защото скоро ми правиха реглаж и веригата е наред. Пак ще кажа: звукът е нормален и няма нищо притеснително. Нямам предвид “карай бе, почти не се чува”, а наистина е специфичен звук на нашите двигатели. Не търси проблеми където ги няма.
  12. Това е от моята. revs.mp4 Ето и същия звук: https://youtu.be/WEF-5QtVWqM В случая е от скоростна кутия с прави (90-градусови) зъбни колела в трансмисията. Вероятно при нашите Хонди има такива зъбни колела я в алтернатор, я в хидравликата, а напълно е възможно да идва от зъбните колела на балансиращите валове в двигателя. Каквото и да е, е просто характерност и е нормална.
  13. На твоя запис този шум го няма. Ще направя един на моя акорд, за да ги сравниш. Според мен е нормален шум от верига, алтернатор, нещо. Пак казвам, чувал съм го на други автомобили, не само Хонда.
  14. Чувам виенето, но според мен е нормално. Аз също го имам, чувал съм го и на други автомобили. Има шанс да е нормален шум от веригата.
×
×
  • Създай нов...