digunan
Фен-
Мнения
56 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
2
digunan last won the day on Септември 21 2022
digunan had the most liked content!
Обществена Репутация
46 NeutralОтносно digunan
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
honda cr-v rd1
-
Пол
Мъжки
-
Място
Бургас
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Да дам пак обратна информация - 5 хил. км след ремонта и след повторната замяна на елринг с виктор рейнц няма разход на масло.
-
Аз не съм майстор, не съм инженер и не мога да давам нужните съвети, нито да правя експериментите за които ме караш, защото даже не знам, какво трябва да видя след подобен експеримент. Не ми е необходим съветът ти, радвам се, че колата ми е направена, както го е написал някой, който си разбира от работата и е произвел автомобила, а не "бай Иван от Ямбол". Естествено е по нашите географски ширини, "бай Иван от Ямбол" да е много по-умен от някакъв си японец-инженер, но аз ще рискувам и ще се доверя на японеца този път. Много хубаво решение си взел да не пишеш повече, защото слушайки съветите ти, някой хора могат и да си скапят колите. п.с. то и без стабилизираща щанга може да се кара колата, нали? Хайде да спрем до тук излишния спам и да се опитваме да помагаме, а не да пишем за българската инженерна мисъл.
-
Значи бай японец само си играе да пише и си губи времето с обяснения, че делкото СЕ настройва. В България обаче "знаем по-добре" - излиза някой и казва, че "както и да го сложиш, компютър има за тая работа". Хайде моля малко по-сериозно. Давам всичката обратна информация в темата на колегата за да е полезна при последващ ремонт на някой друг. А ти какво правиш - с абсолютна категоричност заявяваш "Това за делкото не е вярно" - може да кажеш, че според теб не е вярно, за да не объркаш някой. Това указание от книжката за сервизно обслужване сигурно е само за японци:
-
Сетих се и за нещо още много важно и защо при мен се стигна до сравнително ранен ремонт след поставяне на газовото - след не повече от 60 к км при перфектна преди това кола. Тъй като аз сам си регулирам клапаните ми направи впечатление, че същите започват да стягат още на 14-15 к км след реглаж. Като под стягане имам предвид доста сериозно такова - пластина 0.05 едва влизаше на изпускателните. КОгато закарах колата на майстора си, тъй като е много съвестен, каза че има съмнения защо се получава така и провери делкото - нямаше никакво закъснение/предварение (забравих кое точно от двете ми каза - както и да е) - точно НУЛА градуса при необходими ОСЕМ. Поради тая причина ми обясни той ми стягат толкова бързо. Някой друг "майстор" явно си е оставил ръцете преди това при сваляне на делкото. Не го е проверил и регулирал с уред, както направи моя , а е сложил една отметка със секач и е мислил че всичко е наред при обратното сглобяване. Моя майстор ми показа колко малка е разликата при правилното зацепване на делкото - почти незабележима за окото по белега, който преди това са направили със секача. п.с. за протокола - близо 1500 км след ремонта и повторната смяна на гумичките, няма видим разход на масло. Дано и така си остане.
-
Моята беше точно същата конфигурация от последната за црв 3 2012 година. Продадох я преди месец, но преди продажбата ходихме на дълъг маршрут Бургас-Банско-Бургас около 800 км общо. Изгори ми около 7.8 л на сто. Двама възрастни, две малки деца и не повече от 50 кг багаж. По магистралата с около 120-130. И аз мисля че ми гореше много, но все пак това е близо 1.8 тона кола с кардан без пътниците и багажа и според мен може би това е нормалния разход. За градско не мога да ти дам реален разход защото не я карах и толкова градско, но под 10 не падаше. Маслото е 0w20.
-
Затова и се постарах - признаци онагледени с клипче, картинки с размери на клапани т. н. Дано цялата тема е в помощ на колеги с бъдещи ремонти на главата или най-малкото при смяна на гумички. Горе в картинките се виждат и правилните номера на гумичките на Виктор Рейнц, ако някой си прави колата с афтърмаркет, а не с оригинални. Още нещо полезно - цветът на пружинките на всмукателните клапани и при ВР и при елринг, предполагам и при други е сребърен/бял, а на изпускателните - черен.
-
За още по-нагледно: Видео с гумичките елринг: vlc-record-2022-09-21-12h39m59s-гумички елринг.mp4-.mp4 Видеото от днес с Виктор Рейнц: vlc-record-2022-09-21-12h46m29s-гумички виктор рейнц.mp4-.mp4
-
Да споделя след ремонт на главата, какво се случи и при мен. За съжаление сложих гумички "Елринг", без да се заинтересувам по-подробно поради добър предишен опит с тях. След ремонта - пушеци при първоначално палене с отчетлива миризма на изгоряло масло - всички знаете какво означава това - гумички на клапани. Пушекът се изчиства за 20-30 сек след палене, но ако престои пак няколко часа - отново пушек при първоначално. Колата отново при майстора ми, на който имам много голямо доверие - реши за всеки случай да провери и клапанчето на маслените пари от картера, но естествено не беше оттам. Изключи колата и след няколко минути огледа стеблата на клапаните с ендоскоп - сухи. След няколко часа обаче престой пак с ендоскопа се видя, че на единия цилиндър са омаслени. Купих гумички Виктор рейнц, нова смяна - без грам пушек от ауспуха при каквото и да е палене. Отделно се зарових по технически характеристики и установих защо "Елринг" са проблемни. 1. Размерите на сртеблото на клапана на нашите хонди според сервизното ръководство са следните или приблизително 6.6 мм: 2. Гумичките които продават Елринг за за клапан 7 мм, което е супер странно - всмукателни: - Изпускателни 3. Сега гумичките на Виктор Рейнц, които явно са правилния размер: Извод: Никога не слагайте Елринг
-
@trc21 още на 01.09.2022 съм ти написал да почнеш от клапаните и че там ти е проблемът. 15 дена ти се чудиш как да не го направиш. Клапаните се правят за 30 мин (пак на 01.09 съм ти написал на СТУДЕНО). Направи го, ако имаш минимални познания по двигатели можеш и сам, ако не при майстор и му напомни, че колата трябва да е студена. Иначе продължавай да търсиш под вола теле....
-
@trc21 не видях нищо да казваш за клапаните - дали са регулирани скоро. Да не казвам 100%, но на 99 проблемът ти е там! Преди да тръгнеш по всички други ремонти си провери клапаните и тоот някой, който разбира. Задължително да са студени.
-
Продавачът от последния линк, който съм дал ми твърди, че е "plug and play" без никакво рязане. Въпросът е дали да рискувам едни 150 лв само на "честна китайска". Гледам че вече има две поръчки, ще чакам някакъв някаква обратна информация от купувачите евентуално. Аз специално не бих си нарязал инсталацията.
-
Би трябвало след 17.08.2022. Ето малко по-подробна информация и вътрешно ръководство на Хонда, за тези които не им се чака. Не съм го тествал лично. https://didhondafixtheclocks.com/ Между другото скоро се обаждах в сервиза на Бултрако за друго, та попитах и за часовника ще стане ли август. Казали са им, че по-скоро сега имало нова дата - октомври 2022, но все пак и малка надежда за август.
-
Здравейте, останах изключително изненаадан, че такава елементарна екстра не се монтирра директно от производителя на хондите ни - поне на нашата генерация. Тъй като преди съм имал коли с такава опция и го намирам за изключително удобно, дали някой го е правил, ако го е правил - да даде линк с подходящият модул? В ютюб намерих монтаж на такова устройство, без рязане на никакви кабели, нон няма линк към модула, а ми се струва, че е за по новия модел: После потърсих в алито и питах за този модел, но продавачът ме накара да му пратя снимки и като видя, че колата ми е автоматик, каза че не става за Автоматични скорости (много интересно какво общо има автоматът с прозорците, но няма да рискувам) https://www.aliexpress.com/item/32995036098.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.43392e0e0WA3Iq Това е другото устройство, но още нямам отговор от продавача става ли за нашия модел https://www.aliexpress.com/item/1005004350841117.html?pdp_npi=2%40dis!USD!US %2479.99!US %2459.99!!!!!%402101d1ad16591637534063072e6616!12000028860115075!im Общо взето, ще бъда много благодарен на някой който го е правил и без рязане на кабели да сподели опита си тук. Поздрави.